Ei välttämättä helppoa ainakaan jos on hame päällä ja tuulee sopimattomastiViileällä ilmalla on kivempi lenkkeillä.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei välttämättä helppoa ainakaan jos on hame päällä ja tuulee sopimattomastiViileällä ilmalla on kivempi lenkkeillä.![]()
Kuka hame päällä lenkkeilee?! Joku joka haluaakin että tuulee sopimattomasti ja silleen...Ei välttämättä helppoa ainakaan jos on hame päällä ja tuulee sopimattomasti![]()
Siis viileällä kelillä kannattaa aina istua terassilla odotellen hameessa lenkkeileviä naisia ja sopimatonta tuulta?Ei välttämättä helppoa ainakaan jos on hame päällä ja tuulee sopimattomasti![]()
Älä laita hametta.Ei välttämättä helppoa ainakaan jos on hame päällä ja tuulee sopimattomasti![]()
No pöh ei nyt lenkkeile mutta kuhan kävelyllä olinKuka hame päällä lenkkeilee?! Joku joka haluaakin että tuulee sopimattomasti ja silleen...
ei nyt pelkissä pikkuhousuissakaan viiti käveleen mennäÄlä laita hametta.
Eli et tiedä.No, kerro mitä tiedät minusta tämän vuoden ajalta?![]()
Itepä kirjotit. Ja nyt selität.No pöh ei nyt lenkkeile mutta kuhan kävelyllä olinLenkille laitan housut.
![]()
Mä en käytä hametta lenkillä.ei nyt pelkissä pikkuhousuissakaan viiti käveleen mennäMulla on usein kesällä hame, sellasia hellehameita tai kietasu tmv...
![]()
No anteeksItepä kirjotit. Ja nyt selität.
No emmäkään lenkillä *mutisee* Eiks jengi erota kävelemistä lenkkeilystä enää tänä päivänä?Mä en käytä hametta lenkillä.![]()
Nyt oli puhe lenkkeilystä. Tarkkuutta! Ei hameiden kanssa kävelystä ja pikkuhousujen esittelystä.No anteeks...tarkoitin sanua että jos meen ihan vaan kävelylle niin saatan vetästä päälle hamosen, lyhyen tai pitkän...liehuvan tai kireämmän..joskus jopa mekkosen...lenkille aina verkkarit
![]()
Nöyrimmät anteeksipyyntöniNyt oli puhe lenkkeilystä. Tarkkuutta! Ei hameiden kanssa kävelystä ja pikkuhousujen esittelystä.
Ei välttämättä helppoa ainakaan jos on hame päällä ja tuulee sopimattomasti![]()
Mä en varmuudeksi lenkkeile koskaan.Mie käytän onneksi aina housuja lenkkeillessä![]()
Niin minäkinMie käytän onneksi aina housuja lenkkeillessä![]()
En erota. Mä kävelen aina niin nopeasti että hiki tulee.No emmäkään lenkillä *mutisee* Eiks jengi erota kävelemistä lenkkeilystä enää tänä päivänä?![]()
Kyllä mä kävelyllä kävelen hitaamminkin, kuuntelen luonnonääniä...laulelen ja kompastelenEn erota. Mä kävelen aina niin nopeasti että hiki tulee.Metsässä kävelen hitaasti.
![]()
Mä en harrasta hupikävelyjä.Kyllä mä kävelyllä kävelen hitaamminkin, kuuntelen luonnonääniä...laulelen ja kompastelenkun kattelen puita ja etin lintuja mitkä siellä tsirppi tsörpöttää just sillä hetkellä
Lenkillä otan sitten kunnon spurtteja niin että hiki nousee pintaan ja suonet sykkii![]()
Minä kyllä ja onhan lenkkeilykin hauskaa kun saa haastaa itsensä aina uuestaanMä en harrasta hupikävelyjä.![]()
Mitä sä yleensä harrastat?Mä en harrasta hupikävelyjä.![]()
Se on minun asia. Privana saatan kertoa. En ketjussa.Mitä sä yleensä harrastat?