5x-6x/pieniä aterioita (2-3 lämmintä + aamu/väli/iltapalat) per pvä.Piste.No kyllä mä nyt jotain syön.Eilen puputin salaatin.Tänää söin pari desii riisii ja raejuustoo ja vesimelonia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
5x-6x/pieniä aterioita (2-3 lämmintä + aamu/väli/iltapalat) per pvä.Piste.No kyllä mä nyt jotain syön.Eilen puputin salaatin.Tänää söin pari desii riisii ja raejuustoo ja vesimelonia.
No kyllä mä nyt jotain syön.Eilen puputin salaatin.Tänää söin pari desii riisii ja raejuustoo ja vesimelonia.
Ja välipalana voi olla vaikka hedelmä.5x-6x/pieniä aterioita (2-3 lämmintä + aamu/väli/iltapalat) per pvä.Piste.Sillai rupee aineenvaihdunta pelaamaan paremmin ja ihan varpilla laihut. Muistat vaan että roheiinit pitää olla kohillaan eikä liikaa hiilareita
![]()
Paitsi että 38 euron litrahintaan saa kaikkia sellaisia, mitä suolisto ei kestä edes pieniä määriä, esimerkiksi tässä yks summamutikassa:Ateriankorvikkeet on siinä hyvä vähän aikaa käytettynä,että saa kaikki vitamiinit ja hivenaineet
No en mä nii monta kertaa päiväs kerkee ku töissäkin käy..ei siellä nyt kokoajan voi olla syömässä.Ei töissä riitä aikaa tollaseen kun tuntuu ettei tunnit riitä edes työpäivässä työntekoon.5x-6x/pieniä aterioita (2-3 lämmintä + aamu/väli/iltapalat) per pvä.Piste.Sillai rupee aineenvaihdunta pelaamaan paremmin ja ihan varpilla laihut. Muistat vaan että roheiinit pitää olla kohillaan eikä liikaa hiilareita
![]()
Noh,tää ihan hyvä.Keksi vaan mulle mitkä ei ärsytä vatsaa koska en voi syödä omenaa enkä sitrushedelmiä,niistä tulee aivan järjettömät närästyskivut.Banaanista en tykkää.Ja välipalana voi olla vaikka hedelmä.
Kotona aamupala.No en mä nii monta kertaa päiväs kerkee ku töissäkin käy..ei siellä nyt kokoajan voi olla syömässä.Ei töissä riitä aikaa tollaseen kun tuntuu ettei tunnit riitä edes työpäivässä työntekoon.
Jotakin mitä sun vatsa sietää.Noh,tää ihan hyvä.Keksi vaan mulle mitkä ei ärsytä vatsaa koska en voi syödä omenaa enkä sitrushedelmiä,niistä tulee aivan järjettömät närästyskivut.Banaanista en tykkää.
Syöt sä munaa? Aloita aamut aina raa'alla munalla, se nimittäin antaa suojakalvon vatsalle ja voit syyä sellastakin mikä närästääNoh,tää ihan hyvä.Keksi vaan mulle mitkä ei ärsytä vatsaa koska en voi syödä omenaa enkä sitrushedelmiä,niistä tulee aivan järjettömät närästyskivut.Banaanista en tykkää.
Kai sä siellä kerkeet vaikka jonkun hedelmän tai porkkanan rouskuttaa kesken vauhin?No en mä nii monta kertaa päiväs kerkee ku töissäkin käy..ei siellä nyt kokoajan voi olla syömässä.Ei töissä riitä aikaa tollaseen kun tuntuu ettei tunnit riitä edes työpäivässä työntekoon.
Munaa aamuisin.Syöt sä munaa? Aloita aamut aina raa'alla munalla, se nimittäin antaa suojakalvon vatsalle ja voit syyä sellastakin mikä närästää![]()
Tää on sitä rakkautta ja huolenpitoo *sanoo ääni väristen ja rykii ettei muut huomaa silmiin nousevia kyyneleitä ja itkuista ääntä*Kauhea paasaaminen tinkulle.![]()
Joo, mä tykkään aina aamu munasta siis ihan raakana esim. smoothiessaMunaa aamuisin.![]()
![]()
Kotona aamupala. Töissä aamupala
Töissä välipala.Töissä lounas tai sitten ei
Töissä lounas.Töissä välipala
Töissä välipala-
Kotona päivällinen.-
Kotona iltapala. Kotona iltapala
Pitää kokeilla ja alkaa vetää smoothie aamuisin.Joo, mä tykkään aina aamu munasta siis ihan raakana esim. smoothiessa![]()
mä syön raakaa munaa vaan yhessä muodossa...Syöt sä munaa? Aloita aamut aina raa'alla munalla, se nimittäin antaa suojakalvon vatsalle ja voit syyä sellastakin mikä närästää![]()
No paasaavat mulleOn teillä jutut la-iltana.
PöhKotona aamupala. Töissä aamupala
Töissä välipala.Töissä lounas tai sitten ei
Töissä lounas.Töissä välipala
Töissä välipala-
Kotona päivällinen.-
Kotona iltapala. Kotona iltapala
Mistäs sitte pitäis puhua? Iltamunasta?On teillä jutut la-iltana.
Paitsi että 38 euron litrahintaan saa kaikkia sellaisia, mitä suolisto ei kestä edes pieniä määriä, esimerkiksi tässä yks summamutikassa:
"DEMINERALISOITU VESI
GLUKOOSISIIRAPPI
LEHMÄNMAITOPROTEIINIT
TREHALOOSI*
SOKERI
KASVIÖLJYJÄ (MAISSI- JA RYPSIÖLJY)
RAVINTOKUITUJA (OLIGOFRUKTOOSI, INULIINI,
SELLULOOSA, RESISTENTTI TÄRKKELYS)
KALAÖLJY
KALIUMSITRAATTI
AROMEJA
NATRIUMKLORIDI
NATRIUMSITRAATTI
MAGNESIUMVETYFOSFAATTI
KOLIINIKLORIDI
KAROTENOIDEJA (SISÄLTÄÄ SOIJAA) (ß-KAROTEENI, LUTEIINI, LYKOPEENI)
NATRIUM-L-ASKORBAATTI
MAGNESIUMKARBONAATTI
VÄREJÄ
MALTODEKSTRIINI
TAURIINI
L-KARNITIINI
DL-Α-TOKOFERYYLIASETAATTI
KALIUMHYDROKSIDI
FERROLAKTAATTI
SINKKISULFAATTI
NIKOTIINIAMIDI
NATRIUMSELENIITTI
MANGAANISULFAATTI
KUPARIGLUKONAATTI
RETINYYLIASETAATTI
KALSIUM D-PANTOTENAATTI
PYRIDOKSIINIHYDROKLORIDI
KROMIKLORIDI
PTEROYYLIMONOGLUTAMIINIHAPPO
D-BIOTIINI
KOLEKALSIFEROLI
TIAMIINIHYDROKLORIDI
NATRIUMMOLYBDAATTI
RIBOFLAVIINI
NATRIUMFLUORIDI
KALIUMJODIDI
SYANOKOBALAMIINI
FYTOMENADIONI.
*TREHALOOSI ON GLUKOOSIN LÄHDE."
Sienisokerista tulee vatsakramppeja, jos se trehalaasientsyymi puuttuu. En voisi edes maistaa tuota juomaa.
No kuinka?mä syön raakaa munaa vaan yhessä muodossa...![]()
Iltamuna ja yömuna ovat hyviä.Mistäs sitte pitäis puhua? Iltamunasta?![]()