Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten voit olla ystävällinen tuolle törkysuulle, joka aina haukkuu toisia täällä, kuten nyt sinua? Minä kirjoitin hänelle, ja hän haukkui sinua? Ja itse kerjää muilta sympatiaa, kun itse ei viitsi tehdä mitään kuin sääliä itseään. Ei ole elämässään mitään tehnyt kuin kerjännyt muilta. Inhottaa tuollaiset ihmiset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:todennäköisesti kuuluu näihin, jotka makoileee yhden lapsen kanssa ja kun mies tulee, saa tehdä viikon työt ja hoitaa samalla lapsen. ei ihme että oli äreä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:todennäköisesti kuuluu näihin, jotka makoileee yhden lapsen kanssa ja kun mies tulee, saa tehdä viikon työt ja hoitaa samalla lapsen. ei ihme että oli äreä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten voit olla ystävällinen tuolle törkysuulle, joka aina haukkuu toisia täällä, kuten nyt sinua? Minä kirjoitin hänelle, ja hän haukkui sinua? Ja itse kerjää muilta sympatiaa, kun itse ei viitsi tehdä mitään kuin sääliä itseään. Ei ole elämässään mitään tehnyt kuin kerjännyt muilta. Inhottaa tuollaiset ihmiset.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:todennäköisesti kuuluu näihin, jotka makoileee yhden lapsen kanssa ja kun mies tulee, saa tehdä viikon työt ja hoitaa samalla lapsen. ei ihme että oli äreä.
Ei aloiteta taas tappelua ja haukkumisia, jookos?
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten voit olla ystävällinen tuolle törkysuulle, joka aina haukkuu toisia täällä, kuten nyt sinua? Minä kirjoitin hänelle, ja hän haukkui sinua? Ja itse kerjää muilta sympatiaa, kun itse ei viitsi tehdä mitään kuin sääliä itseään. Ei ole elämässään mitään tehnyt kuin kerjännyt muilta. Inhottaa tuollaiset ihmiset.
Minäkö haukkunut toisia?
Kerro ketä???
Tytsiäkään en hauku, kerroin vain mielipiteeni kuten todella moni muukin! Onko se haukkumista?![]()
Onhan täällä ollut muitakin joilla on vaikeaa ja kirjoittaa ongelmistaan.
Minä en kerjää sääliä.
Oletko ajatellut että tämä voisi olla minulle se paikka jossa puran tuntojani ja vieläpä rehellisesti? Moni ei siihen pysty. Varsinkaan mustana.
Harmaana kyllä surraan..
Jos minä uskallan kertoa mustana ongelmistani, on se melkoisen kunnioitettavaa mielestäni.
Ei avauksiani tarvitse aukaista jos niin ärsyttää.
Pidä vaan huoli omasta täydellisestä elämästäsi. Koskaan ei tiedä milloin omalle kohdalleen kolahtaa...
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Ja voi kun mieheni, siis ex, olisi tehnytkin jotain kotona.
Kaksi lasta minulla viikonloppuna oli hoidettavana.
Onko sulla paha olla??? Hae apua.
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:Se taas kertoo minulle, etten saisi olla sellainen kuin olen, enkä sellaisessa elämäntilanteessa. SURKU MUA.
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Oletko ajatellut että tämä voisi olla minulle se paikka jossa puran tuntojani ja vieläpä rehellisesti? Moni ei siihen pysty. Varsinkaan mustana.
Harmaana kyllä surraan..
Jos minä uskallan kertoa mustana ongelmistani, on se melkoisen kunnioitettavaa mielestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:Se taas kertoo minulle, etten saisi olla sellainen kuin olen, enkä sellaisessa elämäntilanteessa. SURKU MUA.
Ihmeen kauan sainkin olla oma itseni ja rehellinen.
Ei täällä rehellisyyttä suvaita. Valehdella pitäisi jokaisen.
Naurettavaa.