The titityy!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Miten voit olla ystävällinen tuolle törkysuulle, joka aina haukkuu toisia täällä, kuten nyt sinua? Minä kirjoitin hänelle, ja hän haukkui sinua? Ja itse kerjää muilta sympatiaa, kun itse ei viitsi tehdä mitään kuin sääliä itseään. Ei ole elämässään mitään tehnyt kuin kerjännyt muilta. Inhottaa tuollaiset ihmiset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten voit olla ystävällinen tuolle törkysuulle, joka aina haukkuu toisia täällä, kuten nyt sinua? Minä kirjoitin hänelle, ja hän haukkui sinua? Ja itse kerjää muilta sympatiaa, kun itse ei viitsi tehdä mitään kuin sääliä itseään. Ei ole elämässään mitään tehnyt kuin kerjännyt muilta. Inhottaa tuollaiset ihmiset.

Siis sä kirjoitit sen viestin, jonka hän luuli minun kirjoittaneen?

todennäköisesti kuuluu näihin, jotka makoileee yhden lapsen kanssa ja kun mies tulee, saa tehdä viikon työt ja hoitaa samalla lapsen. ei ihme että oli äreä.

Hei nyt ihan tosi, en millää viitsis poistella kaikkia avauksia ja lukita niitä vaan sen takia että jollain on nyt pikkuisen uhmakas olo.
Loppee toi mollaaminen please! :flower:

todennäköisesti kuuluu näihin, jotka makoileee yhden lapsen kanssa ja kun mies tulee, saa tehdä viikon työt ja hoitaa samalla lapsen. ei ihme että oli äreä.

Ei aloiteta taas tappelua ja haukkumisia, jookos?

Minäkö haukkunut toisia?
Kerro ketä???

Tytsiäkään en hauku, kerroin vain mielipiteeni kuten todella moni muukin! Onko se haukkumista? :o

Onhan täällä ollut muitakin joilla on vaikeaa ja kirjoittaa ongelmistaan.
Minä en kerjää sääliä.
Oletko ajatellut että tämä voisi olla minulle se paikka jossa puran tuntojani ja vieläpä rehellisesti? Moni ei siihen pysty. Varsinkaan mustana.
Harmaana kyllä surraan..
Jos minä uskallan kertoa mustana ongelmistani, on se melkoisen kunnioitettavaa mielestäni.

Ei avauksiani tarvitse aukaista jos niin ärsyttää.
Pidä vaan huoli omasta täydellisestä elämästäsi. Koskaan ei tiedä milloin omalle kohdalleen kolahtaa...

Ja voi kun mieheni, siis ex, olisi tehnytkin jotain kotona.
Kaksi lasta minulla viikonloppuna oli hoidettavana.

Onko sulla paha olla??? Hae apua.

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:

Minäkö haukkunut toisia?
Kerro ketä???

Tytsiäkään en hauku, kerroin vain mielipiteeni kuten todella moni muukin! Onko se haukkumista? :o

Onhan täällä ollut muitakin joilla on vaikeaa ja kirjoittaa ongelmistaan.
Minä en kerjää sääliä.
Oletko ajatellut että tämä voisi olla minulle se paikka jossa puran tuntojani ja vieläpä rehellisesti? Moni ei siihen pysty. Varsinkaan mustana.
Harmaana kyllä surraan..
Jos minä uskallan kertoa mustana ongelmistani, on se melkoisen kunnioitettavaa mielestäni.

Ei avauksiani tarvitse aukaista jos niin ärsyttää.
Pidä vaan huoli omasta täydellisestä elämästäsi. Koskaan ei tiedä milloin omalle kohdalleen kolahtaa...

:wave:

Ja voi kun mieheni, siis ex, olisi tehnytkin jotain kotona.
Kaksi lasta minulla viikonloppuna oli hoidettavana.

Onko sulla paha olla??? Hae apua.

Osuit asian ytimeen. Näillä joillakin harmailla tosiaan on paha olla itsensä kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
Se taas kertoo minulle, etten saisi olla sellainen kuin olen, enkä sellaisessa elämäntilanteessa. SURKU MUA.

Ihmeen kauan sainkin olla oma itseni ja rehellinen.
Ei täällä rehellisyyttä suvaita. Valehdella pitäisi jokaisen.

Naurettavaa.

Harmaana kyllä surraan..

Ensinnäkin sanon jotta mulla ei ole mitään sua vastaan, ihan ok kuva sinusta on.

Mutta tuohon pätkään tahtoisin sen verran sanoa että eipä sillä nyt ole väliä että kirjoittaako suruistaan harmaana tai mustana. Jossain asioissa mä näen eroa harmauden ja mustuuden välillä ja se on mm. silloin kun lauotaan mielipiteitä toisista palstalaisista, mutta jos kirjoittaa itseään koskettavasta surullisesta asiasta niin se on yksi ja sama onko sitä musta vai harmaa. Yhtä kunnioitettavaa että molemmat uskaltaa puhua asioistaan ja purkaa tuntemuksiaan. Ei sillä minusta mitään sulkaa hattuun ansaitse että vuodattaa omaa elämäänsä rekkautuneella nikillä, se on vaan yksi tapa muiden joukossa.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
Se taas kertoo minulle, etten saisi olla sellainen kuin olen, enkä sellaisessa elämäntilanteessa. SURKU MUA.

Ihmeen kauan sainkin olla oma itseni ja rehellinen.
Ei täällä rehellisyyttä suvaita. Valehdella pitäisi jokaisen.

Naurettavaa.

sinä sanoit että sinua ärsyttää tytsi. Minä sanoin että minua ärsyttää sinä. Enkö saisi olla yhtä "rehellinen", kun olen harmaa? Perustelin sen, että on kuva sinusta, että et yritä, vaan elät muiden työstä. Miten sinä perustelit? Että tytsi on tekopyhä? vai miten? et sinäkään vaikuta minulle rehelliseltä. Jos surisin suhdetta, en jaksaisi haukkua toisia kuten sinä.

Tytsi hei,
en tunne sinua, mutta olen opettaja ja tunnen paljon ikätovereitasi. Olen vähän huolissani että meno täällä käy sinulle liian tuuliseksi. Olet osoittanut että olet fiksu ihminen, mutta kannattaa silti suojata itseään. Meitä on niin moneen veneeseen ja osa ihmisistä unohtaa mitä on olla 18-vuotias. He saattavat kutsua sitä pätemiseksi, mutta todellisuudessa sinä olet rehellisesti ikäisesi. Niin pitääkin ja rohkeutta jatkaa juuri niin. Jos me kaikki menisimme 18-vuotiaisiin kenkiimme, niin tottahan ne olisivat hiukan suuret ja kaikkivoipaiset. Sinä olet kuitenkin ikäsi puolesta tien risteyksessä, jossa sinun täytyy tehdä suuria elämääsi koskevia päätöksiä. Ja anteeksi Tytsi seuraava ilmaukseni, mutta mitä rohkeita elämää koskevia päätöksiä tässä maailmassa tehtäisiin, jos ei niitä tehtäisi pienessä itsetuntobuustissa?!

Titityy elää ei vaihetta elämässään, joten älä mene liian syvälle siihen. Ethän?

Anteeksi nyt tämä holhoaminen. Kaikkea hyvää!

Titityy elää ei vaihetta elämässään, joten älä mene liian syvälle siihen. Ethän?

Tarkoitin kirjoittaa - eri vaihetta, en ei vaihetta. Sori.

Kun minä olen pienen lapsen äiti ja kotihoidontukeen oikeutettu, niin miksi minun pitäisi mennä töihin???
Menisin jos töitä olisi.
Kouluun olen hakenut jotta pääsisin joskus töihin.
lapseni 2v. eli minulla täysi oikeus olla kotona vielä VUOSI.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä