Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HeMa05:Saapis:mitä ne sit epäilee kun tutkivat että miksi on vaan 2 suonta.jos vauva kerran syntyi terveenä niin voiko se vielä kertoa jostain vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja HeMa05:Saapis:mitä ne sit epäilee kun tutkivat että miksi on vaan 2 suonta.jos vauva kerran syntyi terveenä niin voiko se vielä kertoa jostain vai?
Hei, mulla pisti tää kanssa silmään, nimittäin meidän kakkosella oli sama vika, 2 suonta...muttei sitä silloin (v. 2000) mitään puhuttu, etä liittyis johonkin tms. Ainoostaan vauvan pienuus (2590g 47cm, rv 38) katsottiin aiheutuneen tuosta ns. puutoksesta :/
Jahvetti Helmikuisista 36+0
Alkuperäinen kirjoittaja HeMa05:Saapis:en nyt sanois teidän poikaa pieneksi.mun kaverin kaikki 3 poikaa ovat olleet 3000-3100g ja 48-49cm pitkiä vaikka vanhemmilla on raameja isompiin vauvoihin.
vaikka täytyy kyllä sanoa että kun itse pyöräytin paljon isomman tytön niin hieman silloin ihmettelin miten kaverin pojat jäi niin "pieniksi" =)
hyvähän se on että tutkivat
Mä kummastelin täällä tuota nelHM juttua että lääkäri on sanonu etteivät käynnistä viikolla 38 olevia.. Sillä viikollahan mun poika nyt syntyi ja kahden päivän päästä tultiin kotiin... Eipä kukaan sanallakaan tuolla TYKS ssä maininnu,ettei olis vauvan keuhkot tarpeeks vahvistuneet... Ihmeellisiä muunnoksia muissa paikoissa tommoset.