Tiäkste mikä ottaa päähän ihan pirusti? (koira-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Meidän 3v poika pelkää ihan kamalasti koiria, kaikenkokoisia ja näköisiä. En tiedä mistä johtuu, meillä on itselläkin aikaisemmin ollut koira eikä pojalla ole mitään pahoja kokemuksia koirista. Oiskohan jotain ikään liittyvää pelkoa? Joka tapauksessa jätkä alkaa huutaa ja itkeä hysteerisesti jos koira tulee paria metriä lähemmäs.
Täällä meidän talossa on muutamalla koiranomistajalla tapana pitää koiria rappukäytävässä ja hississä vapaana ( :kieh: ), ja muutenkin pihalla on välillä vapaana ja sit ne koirat tulee tietty haistelemaan tota poikaa... Omistajien yleisin selitys on kun olen pyytänyt pitämään koiransa kauempana että "Mutkun tää meidän Musti* on niin kiltti, ei tää mitään tee, ei tarvii pelätä"
Siis käsittämätöntä, monet aikuisetkin kun pelkää koiria...

*nimi muutettu

(Ja Hra Majuri voi taas tulla kommentoimaan miten mä AINA valitan :D )

Ymmärrän sua. Mä en ikinä päästä koiriani lapsien lähelle, ellei vanhemmat sitten sitä erikseen pyydä.
Vähän ot, mutta toinen koirani pelkää pieniä lapsia ja kun monilla lapsilla on tapana päästää kaikenlaisia epämääräisiä korkeita ääniä, koira pelkää vielä enemmän :/ Tuollehan asialle ei voi mitään mutta voi jestas että se joskus ärsyttää kun lapset kiljuu ja koira sätkii narussa... Tykkää kyllä tutuista lapsista, on vaan pelokas vieraita kohtaan :)

Niinpä, todella raivostuttavia tuollaiset koiranomistajat. Itelläkin oli koira, ja mulle oli täysin selvä että vaikka mä tiedän ettei se ole paha, niin muiden ihmisten ei sitä tarvitse arvailla ja pelätä.

Yhteistyössä