Meidän 3v poika pelkää ihan kamalasti koiria, kaikenkokoisia ja näköisiä. En tiedä mistä johtuu, meillä on itselläkin aikaisemmin ollut koira eikä pojalla ole mitään pahoja kokemuksia koirista. Oiskohan jotain ikään liittyvää pelkoa? Joka tapauksessa jätkä alkaa huutaa ja itkeä hysteerisesti jos koira tulee paria metriä lähemmäs.
Täällä meidän talossa on muutamalla koiranomistajalla tapana pitää koiria rappukäytävässä ja hississä vapaana ( :kieh: ), ja muutenkin pihalla on välillä vapaana ja sit ne koirat tulee tietty haistelemaan tota poikaa... Omistajien yleisin selitys on kun olen pyytänyt pitämään koiransa kauempana että "Mutkun tää meidän Musti* on niin kiltti, ei tää mitään tee, ei tarvii pelätä"
Siis käsittämätöntä, monet aikuisetkin kun pelkää koiria...
*nimi muutettu
(Ja Hra Majuri voi taas tulla kommentoimaan miten mä AINA valitan
)
Täällä meidän talossa on muutamalla koiranomistajalla tapana pitää koiria rappukäytävässä ja hississä vapaana ( :kieh: ), ja muutenkin pihalla on välillä vapaana ja sit ne koirat tulee tietty haistelemaan tota poikaa... Omistajien yleisin selitys on kun olen pyytänyt pitämään koiransa kauempana että "Mutkun tää meidän Musti* on niin kiltti, ei tää mitään tee, ei tarvii pelätä"
Siis käsittämätöntä, monet aikuisetkin kun pelkää koiria...
*nimi muutettu
(Ja Hra Majuri voi taas tulla kommentoimaan miten mä AINA valitan