Ticket to heaven-haalarien mitoitus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun pojalla 2v8kk ja 95cm on nyt tuo 98cm haalari ja on sopiva(reiluhko ehkä) ja mahtuu koko tän talven!
Mun mielestä ovat normaalimitoitusta eli just sitä mitä kokolapussa sanotaan...

Viimeksi muokattu:
mun kokemuksen mukaan noi on ihan mielettömän isoa mitoitusta.
Meillä tyttö on nyt 83 cm pitkä, viime keväänä ostin tälle talvelle 80cm puvun, mutta se on edelleen aika iso!!! Siis vertailuksi, reimatecin 86cm puku on se mitä käytetään enimmäkseen ja sopii täydellisesti. Eli toi 80 cm on isompi kuin reimatecin 86cm. Ja kannattaa muistaa että toisella ikävuodella lapset ei enää kasva niin kovaa vauhtia kuin ekana vuonna, mä kyllä pelkäisin pahasti että jos ostaa isompaa kokoa niin on aivan liian iso sitten kun sitä pitäisi käyttää. Toi että on 10 cm isompi kuin koko jota käyttää nyt kuitenkin tarkoittaa käytännössä vähintään 20cm ticketin haalarissa.

[QUOTE="manna";22687427]mun kokemuksen mukaan noi on ihan mielettömän isoa mitoitusta.
Meillä tyttö on nyt 83 cm pitkä, viime keväänä ostin tälle talvelle 80cm puvun, mutta se on edelleen aika iso!!! Siis vertailuksi, reimatecin 86cm puku on se mitä käytetään enimmäkseen ja sopii täydellisesti. Eli toi 80 cm on isompi kuin reimatecin 86cm. Ja kannattaa muistaa että toisella ikävuodella lapset ei enää kasva niin kovaa vauhtia kuin ekana vuonna, mä kyllä pelkäisin pahasti että jos ostaa isompaa kokoa niin on aivan liian iso sitten kun sitä pitäisi käyttää. Toi että on 10 cm isompi kuin koko jota käyttää nyt kuitenkin tarkoittaa käytännössä vähintään 20cm ticketin haalarissa.[/QUOTE]

Meillä on nyt pojalla 86 cm Reimatec ja on juuri sopiva. Himskatti, kyllä tuo 98 cm taitaa vuoden päästä iso olla kun ovat noin reiluja. Täytynee yrittää vaihtaa.

Mun mielestä ne on aika lyhytlahkeista ja leveää mallia. Jos siis on pitkäjalkainen lapsi, täytyy ottaa isompi koko ja silloin se leveys on hieman ongelma. Mutta useimmat suomalaislapset taitaa olla sitä lyhytjalkaista ja leveää mallia.

Mun mielestä ne on aika lyhytlahkeista ja leveää mallia. Jos siis on pitkäjalkainen lapsi, täytyy ottaa isompi koko ja silloin se leveys on hieman ongelma. Mutta useimmat suomalaislapset taitaa olla sitä lyhytjalkaista ja leveää mallia.

Lyhytjalkainen on meidän poika, yleensä housut saa olla pienempää kokoa kuin paita. Nytkin housuista menee 86, mutta paidat pitää olla 92 cm.

Yhteistyössä