Tiedän että ajatukseni ehkä ovat typerät mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helmikki

Vieras
Minusta tuntuu että mies ei halua minun kanssa naimisiin ja lisää lapsia sen takia koska en kelpaa hälle... Vaikka syyksi on sanonut aivan muita juttuja esim se että minulla olisi hyvä olla ensin vakituinen työpaikka jne. Ok kuulostaa varmaan monen mielestä ihan järkevältä. Mutta silti minussa kasvaa tämä hirveä epäilys että jos tuo onkin vain joku tekosyy... ei mulla muuta.. älkää olko ankaria mulle :)

No lapsethan toki vaatii rahaa.. ja kun ilmaiset sen noin lisää lapsia,niin oletko varma että miehesi haluaa lisää?

Mutta tuo naimisiinmeno vähän epäilyttää.. mihin siinä tarttee työpaikkaa? mun mies oli pitkällä sairaslomalla(selän takia) ja mä äitiyspäivärahalla kun mentii naimisiin..hääpukuineen/sormuksineen,hääkakkuineen. maksoi 500e!

hääpuhu alennuksesta, halvat sormukset,hääkimpun tein ite(oon tosin allalla mutta oli eka hääkimppu minkä tein, ja kukat hain tukusta),kirkko ei maksa mitään, seurakuntatalon vuokra muutaman kymmenen euron. pitopalvelusta kakku+kahvit 200e. Ja jälkikäteen ajateltuna olis voinut kakunkin tehä itte! vain kaikkein läheisimmät oli kutsuttu, ja siskot+veljet+kummit toi leipomuksia :D

Oli nääs virallisesti vain kastejuhlat! :D Kyllä siellä mummojen naamat venähti kirkossa ja silmät kostu,kun luulivat vaan tulleen kastejuhlaan,mutta sitten alkoikin tapahtua ihan muuta :D

Yhteistyössä