tiedän että mieheni rakastaa minua mutta miksei halua minua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
eli olemme olleet yhdessä jo 10 vuotta. lapsia kaksi. nuorempi 5kk. meidän seksielämä on lakastunut ihan täysin. ja minä olen ehdotellu ja koittanut kysellä mitä mies haluaisi kokeilla...
ei vaan oikein syty...
onko kokomuksia?
ja en ole ylipainoinen ja huolehdin itsestäni. tietysti raskaus on muuttanut kroppaani löysemmäksi joka suunnalta.

ehkä tää lapsi arki vie meiheltäni voimat, vaikka siis mä hoidan kyllä lapset (pääosin) ja kotityöt.(mies tekee ulkohommat ja mä sisähommat) näin se meillä toimii...
mutta kaksi kertaa 3kk aikana on jo todella vähän seksiä.... pitääkö vaan tehdä tilaus netistä ja tyytyä siihen.

olen yrittänyt tosiaan kehittää keskustelua aiheesta. mutta menee hieman yksinpuheluks. mies kääntää aiheen aina muualle tai vastaa vaan että kyllä mä sua haluan. mitään ei kuitenkaan tapahdu. tuskastun. olen todellakin yrittänyt pukeutua viettelevästi, ehdotellu pitkin päivää, suukotellu ja puristellu pyllystä yms...
eniten tässä kaipaan läheisyyttä en niinkään itse seksiä. läheisyyskin jää todella vähälle.. huoh!
pelkään että kohta tässä käy niin etten itsekään enää jaksa kiinnostua vonkaamaan ja suhde kaatuu lopulta siihen että olemme vain kämppäkavereita

Meillä on 1,5 v poika ja pojan syntymän jälkeen on kyllä seksi ja hellyys todella jäänyt! Minäkään en niin seksin perään ole, mutta se hellyys ja mies ei osaa hellyyttä ilman seksiä! Tsemppiä ja jaksuja meille:)

Yhteistyössä