?
:((
Vieras
miehellä on 3vuotias poika ja meillä on nyt yhteinen vauva, 9viikkoa on vauva nyt. Miehen exä laitto perjantaina viestiä päivällä että mirolla on maha sekasin haittaako? no mies ei kertonut mulle vastaku nyt että tiesi siitä,lipsautti. no miro tuli meille perjantaina, oksenteli ja kuras ihan valkoista kuraa, se oksensi 20 min sen jälkeen kun meille tuli... minä käytin poikaa lääkärissä kun oli niin heikkona, oli vähän arvot laskenu ym mut ei pahempaa. osmosalia annoin... sitten laitoin miehen exälle viestin että voisko tulla hakemaan pojan kotiin kun meillä pieni vauva ja siihen tarttuu,siis laitoin viestin heti pe iltana kun oli oksentanut. lauantaina käytin lääkärissä. äitinsä ei tullut hakemaan. ja meillä tuli miehen kans riita,kun pelotti että vauvaan tarttuu... su sit pojan äiti haki ja poika ehti parantuakin jopa. äitinsä snao mulle että tämä ei jää tähän. tänänä tuli sitten sossusta puhelin soitto mulle että pitää käydä huomenna siellä. olen kuulemma ihan kauhee ihminen kun en anna isän tavata poikaa ja halua että poika käy meillä
ei se ole niin. ja kaiken lisäksi meidän pojalle tuli ripuli. nyt mies ei puhu mulle mitään ja nukkuu eri huoneessa. en saa ite unta ja anteeksi sekava viesti, oonko muka ihan kauhee
???