Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:No mikä meni elämässä pieleen? Onhan sulla ainakin hienot lapset!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Mulla ollut nämä viimeiset kaksi vuotta raskasta aikaa... Lapsi valvottanut ja muutenkin ollut astetta tavanomaista hankalampi tapaus ja sitä rataa. Välillä tuntui, että seinät kaatuu päälle ja mikään ei tunnu miltään. Tuntui jopa siltä ettei saa noista lapsista mitään iloa, ja miehen kanssa jatkuvaa pientä sanaharkkaa väsymyksen vuoksi...
Nyt alkanut lapsikin vähän paremmin nukkumaan ja puhumaan oppimisen myötä jotenkin niin reipastunut, että elämä alkaa itselläkin voittaa ja voimat palautuun. Tänään just sanoinkin miehelle, että aivan kuin olisin uudelleen rakastunut häneenkin, niin hyvältä tuntuu elämä tällä hetkelläEttä tällä hetkellä tuntuu taas yhtä hyvältä kuin silloin, kun rakastuin hullun lailla tuohon mieheen.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä toinen naukuva ällötys. En kestä enää yhtään. Olen oikeasti ihan loppu! :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä toinen naukuva ällötys. En kestä enää yhtään. Olen oikeasti ihan loppu! :'(
MItäs sie nyt et kestä??Sinulla on elämäsi rakkaus miehenä, jos et muista?? =)
Alkuperäinen kirjoittaja jaimalai:Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Mulla ollut nämä viimeiset kaksi vuotta raskasta aikaa... Lapsi valvottanut ja muutenkin ollut astetta tavanomaista hankalampi tapaus ja sitä rataa. Välillä tuntui, että seinät kaatuu päälle ja mikään ei tunnu miltään. Tuntui jopa siltä ettei saa noista lapsista mitään iloa, ja miehen kanssa jatkuvaa pientä sanaharkkaa väsymyksen vuoksi...
Nyt alkanut lapsikin vähän paremmin nukkumaan ja puhumaan oppimisen myötä jotenkin niin reipastunut, että elämä alkaa itselläkin voittaa ja voimat palautuun. Tänään just sanoinkin miehelle, että aivan kuin olisin uudelleen rakastunut häneenkin, niin hyvältä tuntuu elämä tällä hetkelläEttä tällä hetkellä tuntuu taas yhtä hyvältä kuin silloin, kun rakastuin hullun lailla tuohon mieheen.
Kuulostaapa hyvinkin tutulta. Meillä kuopus ei edelleenkään nuku kovin hyvin, joten reilu puoltoista vuotta olen mennyt kuin usvassa ja parisuhde on saanut siinä kyllä omat kolhunsa. Nyt menee taas hyvin ja seesteisesti, mutta en ole ainakaan vielä kokenut sitä uudelleen rakastumisen tunnetta, mutta kaipaan sitä kovasti... että vielä toi oma mies veis oikein kunnolla jalat alta ja oltais taas sellanen halaileva, suukkotteleva, toisissaan nyhjäävä pari!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä toinen naukuva ällötys. En kestä enää yhtään. Olen oikeasti ihan loppu! :'(
joo se on ja lapset, mutta muuten ei tässä elämässä mitään olekaan. Anoppi varmaan ampuisi minut jos tilaisuus tulisi. Nytkin taas itken vaan hänen takiaan. Yksi saatanan paska!
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä toinen naukuva ällötys. En kestä enää yhtään. Olen oikeasti ihan loppu! :'(
joo se on ja lapset, mutta muuten ei tässä elämässä mitään olekaan. Anoppi varmaan ampuisi minut jos tilaisuus tulisi. Nytkin taas itken vaan hänen takiaan. Yksi saatanan paska!
Eikös se ole niin, että ilman anoppia sinulla ei olisi sitä miestäkään?? Siis sinun kuuluisi olla kiitollinen anopille, kun hyvän pojan on kasvattanut =)
Varmaan halpompaa teoriassa kuin käytännössä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:No mikä meni elämässä pieleen? Onhan sulla ainakin hienot lapset!![]()
Juu, lapset on.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä toinen naukuva ällötys. En kestä enää yhtään. Olen oikeasti ihan loppu! :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:No mikä meni elämässä pieleen? Onhan sulla ainakin hienot lapset!![]()
Juu, lapset on.
Olin silloin rakastunut elämäni ensimmäistä ja nähtävästi viimeistä kertaa, jalat ei varmasti koskettaneet maata sinä vuonna =) En yleensä enää jaksa muistella, mutta jostain se tulee kuitenkin mieleen![]()
Rakastuminen on kyllä tosi syvältä, siitä toipuminen vie koko loppuelämän :/
Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Alkuperäinen kirjoittaja jaimalai:Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Mulla ollut nämä viimeiset kaksi vuotta raskasta aikaa... Lapsi valvottanut ja muutenkin ollut astetta tavanomaista hankalampi tapaus ja sitä rataa. Välillä tuntui, että seinät kaatuu päälle ja mikään ei tunnu miltään. Tuntui jopa siltä ettei saa noista lapsista mitään iloa, ja miehen kanssa jatkuvaa pientä sanaharkkaa väsymyksen vuoksi...
Kuulostaapa hyvinkin tutulta. Meillä kuopus ei edelleenkään nuku kovin hyvin, joten reilu puoltoista vuotta olen mennyt kuin usvassa ja parisuhde on saanut siinä kyllä omat kolhunsa. Nyt menee taas hyvin ja seesteisesti, mutta en ole ainakaan vielä kokenut sitä uudelleen rakastumisen tunnetta, mutta kaipaan sitä kovasti... että vielä toi oma mies veis oikein kunnolla jalat alta ja oltais taas sellanen halaileva, suukkotteleva, toisissaan nyhjäävä pari!
Meillä oli eilen oikein ihana ilta kahdestaan (pitkästä aikaa täysin kahdestaan) Tosin oltiin viihteellä, tansseissa, mutta tuntui niin pirun hyvältä olla toisen lähellä ja pussaillakin... Aamupäivä olla toisen kimpussa kuin takiainen ja tuntea, että rakastaa tuota miestä kuin järjetön![]()