Mä tiedän. Jos en ole sitä tutustumishetkellä tiennyt, niin olen sen kysynyt ja on mies voinut ittensä esitellä. Joitakin olen tiennyt jos entuudestaan. Eli kaikkien nimet tiedän, kaikkien syntymävuodetkin

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ani:onko esitellyt itsensä kun olet kätellyt pippeliä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:tiedän,ei oo ollu tapana hyppiä sänkyyn tuntemattoman kanssa.....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja ani:onko esitellyt itsensä kun olet kätellyt pippeliä![]()
Ehei vaan kyllä ennen sitä, baarissa jo eikä siellä mitään pippeleitä käpäillä. Vai onko sulla sellainen tapana?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:tiedän,ei oo ollu tapana hyppiä sänkyyn tuntemattoman kanssa.....![]()
Niin pitäähän sitä nyt vähintään nimi tietää!![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ani:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja ani:onko esitellyt itsensä kun olet kätellyt pippeliä![]()
Ehei vaan kyllä ennen sitä, baarissa jo eikä siellä mitään pippeleitä käpäillä. Vai onko sulla sellainen tapana?![]()
ajattelin vaan että jos olet vasta sängyssä tiedustellut nimeä...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja ani:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja ani:onko esitellyt itsensä kun olet kätellyt pippeliä![]()
ajattelin vaan että jos olet vasta sängyssä tiedustellut nimeä...
Missä mä kirjoitin vasta sängyssä tiedustelleeni nimeä?Kirjoitin kysyneeni sitä mieheltä tutustumishetkellä ja ei kai se tutustuminen tapahdu vasta siellä sängyssä? Siis soitetaan jollekin miehelle, joka sitten tulee sun kotiin ja hyppää suoraan sänkyyn, sitten kysytään nimi
![]()
![]()
![]()