Tiedättekö kaikkien petikumppanienne nimet?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä tiedän. Jos en ole sitä tutustumishetkellä tiennyt, niin olen sen kysynyt ja on mies voinut ittensä esitellä. Joitakin olen tiennyt jos entuudestaan. Eli kaikkien nimet tiedän, kaikkien syntymävuodetkin :whistle: :laugh:

Siitäkin huolimatta että mulla noita petikumppaneita on ollut melko vähän (reilusti alle 10), niin enpä muista kaikkien nimiä. Enkä oo ihan varma että esiteltiinkö yhden kanssa missään vaiheessa toisiamme B)

Mulla ei kovinkaan montaa petikumppania ole edes ollut ja yhdenyönjutut voi helposti laskea yhden käden sormilla...mutta silti yhden niistä nimeä en tiedä. :ashamed: Kyllä se sen silloin sanoi, mutta kun olin oikeasti TOSI kännissä ja kaveri oli espanjalainen ja muistaakseni tosi pitkä tuo nimi oli, niin eihän se mieleen jäänyt. Kaveri kyllä ulkonäöllisesti muistutti erittäin paljon erästä maailman parhaista jalkapallisteista, joten mä olen kutsunut häntä sillä nimellä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
tiedän,ei oo ollu tapana hyppiä sänkyyn tuntemattoman kanssa..... :whistle:

Niin pitäähän sitä nyt vähintään nimi tietää! :laugh: :laugh: :D

Ja ollaanhan siinä yleensä jo pari sanaa vaihdettu (elikkäs tutustuttu) ennen kun petiin hypätään. Vaikkapa "meille vai teille?". Ne mitään tuntemattomia sitten enää oo... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja ani:
onko esitellyt itsensä kun olet kätellyt pippeliä :laugh:

Ehei vaan kyllä ennen sitä, baarissa jo eikä siellä mitään pippeleitä käpäillä. Vai onko sulla sellainen tapana? :whistle:

ajattelin vaan että jos olet vasta sängyssä tiedustellut nimeä...

Missä mä kirjoitin vasta sängyssä tiedustelleeni nimeä? :o Kirjoitin kysyneeni sitä mieheltä tutustumishetkellä ja ei kai se tutustuminen tapahdu vasta siellä sängyssä? Siis soitetaan jollekin miehelle, joka sitten tulee sun kotiin ja hyppää suoraan sänkyyn, sitten kysytään nimi :whistle: :laugh: :laugh:

mä en tiedä. Joskus on jälkeenpäin harmittanut/mietityttänyt minkähän niminen kaveri oli kylässä.:D
Tuskin kovinkaan monikaan minun nimeäni tietää.Mitäpä sitä turhia kyselemään...;)

onko esitellyt itsensä kun olet kätellyt pippeliä :laugh:

Ehei vaan kyllä ennen sitä, baarissa jo eikä siellä mitään pippeleitä käpäillä. Vai onko sulla sellainen tapana? :whistle:

ajattelin vaan että jos olet vasta sängyssä tiedustellut nimeä...

Missä mä kirjoitin vasta sängyssä tiedustelleeni nimeä? :o Kirjoitin kysyneeni sitä mieheltä tutustumishetkellä ja ei kai se tutustuminen tapahdu vasta siellä sängyssä? Siis soitetaan jollekin miehelle, joka sitten tulee sun kotiin ja hyppää suoraan sänkyyn, sitten kysytään nimi :whistle: :laugh: :laugh:

näin voi tapahtua jos harrastaa yhden illan juttuja...

Yhteistyössä