Tiedättekö kaikkien petikumppanienne nimet?

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja taputtaa:
No hei;pääsee kyseinen alottaja taas valokeilaan vähäks aikaa

aloitti jo uuden ketjunkin... jos tää vaikka vahingossa pääsee hiipumaan...

Ja osaa ton taidon jankuttaa asioita - No eilenhän me saatiin tietää, että arvon rouva on ainakin tiennyt sänkykumppaniensa nimet

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja osaa ton taidon jankuttaa asioita - No eilenhän me saatiin tietää, että arvon rouva on ainakin tiennyt sänkykumppaniensa nimet

En mä ole rouva :whistle: Mitä ihmeellistä siinä jos tietää niitten kumppanien nimet? Enemmän hälyttävää se on jos ei ole tullut niitä edes kysyneeksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:

En mä ole rouva :whistle: Mitä ihmeellistä siinä jos tietää niitten kumppanien nimet? Enemmän hälyttävää se on jos ei ole tullut niitä edes kysyneeksi...

Hälyyttävää on tässä se;että sä jaksat jankuttaa monta päivää samoista asioista!Kertoo vaan siitä,kuinka vaikea sun oikeasti luovuttaa

Hälyyttävää on tässä se;että sä jaksat jankuttaa monta päivää samoista asioista!Kertoo vaan siitä,kuinka vaikea sun oikeasti luovuttaa

Ööö, mä siis vain kysyin että muistaako muut. Onhan täällä samoista asioista monta kertaa aloituksia, entä sitten? Mitä luette jos häirittee? :xmas:

5:stä muistan neljän nimet,synttärit jne. Yksi yhdenillan juttu on ollut ja siitä miehestä tiedän vain etunimen ja kaupunginosan jossa asui silloin... Tuunistan kyllä naaman,jos sattuu vastaan tuleen...

Yhteistyössä