Tiedättekö mikä on ihan helvetin kiusallista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vielä keittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vielä keittää

Vieras
kun meet kauppaan teet ostokset ja tadaa pankkikortti ei toimikaan kun tökkäät sen siihen maksulaitteeseen.. mulle kävi niin tänään ja vittu että vitutti.. onneksi oli justiinsa sen verran kolikkoja et sai ostokset maksettua..

No pöh...tällaisessa tapauksessa sitten vaan kipaistaan automaatille (mulla ei koskaan ole käteistä muutamaa kymppiä enempää) ja haetaan ne rahat sitten sitä kautta :)

Alkuperäinen kirjoittaja vielä keittää;25826310:
kun meet kauppaan teet ostokset ja tadaa pankkikortti ei toimikaan kun tökkäät sen siihen maksulaitteeseen.. mulle kävi niin tänään ja vittu että vitutti.. onneksi oli justiinsa sen verran kolikkoja et sai ostokset maksettua..

ja pyytä nimmarin! Ne toimii jos ei siru toimi! Ei mitään noloa! se noloa kun ei sähkönen pelaa!

se on noloa kun unohtaa yhtäkkiä pankkkikortin tunnusluvun ja näpyteltyä sen tarpeeks monta kertaa paniikissa väärin, kortti lukkiutuu. Hehe. Tunnusluku oli puhelimessa varmuuden vuooksi tallennettuna mutta luuripa olikin kotona.

tai kun maksat kortilla ja tunnusluku ei vain muka kelpaa vaikka TIEDÄT sen olevan oikein... lopulta tajuat että kortti oli miehen ja tunnusluku omasi:headwall:

Mulla on käynyt niin, että kortti onkin vanhentunut edellisenä päivänä. Edelliset pankkikortit mulla olivat vain vuoden kerrallaan voimassa. :O

Yhteistyössä