Tiedättekö,mulla on maailman ihanin isi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Juu-u,näin se vaan on.

Se on tehnyt sellasen muutoksen elämässään että oon tosi ylpee siitä.On ollut ikänsä alkkis ja nyt ollut kolmisen vuotta selvinpäin jo kohta...Oon jotenkin uudestaan oppinut tuntemaan koko ihmisen :heart:

Lapset on iloisia kun niillä on vaari joka välittää:)

Ihanuudesta en niin tiedä, mutta riivatun sexy se on. Meinas tipahtaa noidalta housut jalasta siinä Chicosin edessä :D :D :D Jos olisin ollut timmimmässä kunnossa, olisin ainakin yrittänyt B)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ihanuudesta en niin tiedä, mutta riivatun sexy se on. Meinas tipahtaa noidalta housut jalasta siinä Chicosin edessä :D :D :D Jos olisin ollut timmimmässä kunnossa, olisin ainakin yrittänyt B)

Ei oo totta!! :D Mä justiinsa ajattelin kun jynssäsin hampaita,että iskästä tuliskin hyvä mies keittikselle :laugh: :laugh:

Joo-o,jotain vibinää tarttis sitten saada :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Saat kyllä olla ylpeä :) Kiva juttu!

Kävisipä meillekkin samanlailla. Väittää että välittää lapsista, mutta kyllä se viina aina voiton vie :(

Toivottavasti teillä kääntyisi kelkka myös jossain vaiheessa.Meillä faijan piti käydä kuoleman porteilla ennenkun se sai lopetettua.

Eikä tietenkään varmaa voi vieläkään olla etteikö lankea:|

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Ei oo totta!! :D Mä justiinsa ajattelin kun jynssäsin hampaita,että iskästä tuliskin hyvä mies keittikselle :laugh: :laugh:

Joo-o,jotain vibinää tarttis sitten saada :saint:
Sun faijasta kyllä huokui sellainen syvällinen elämän positiivisuus, jonka voi saavuttaa vain käymällä siellä nollapisteessä. En hetkeäkään epäile, etteikö isäsi olisi loistava ukki lapsillesi. Tai ihana ihminen ylipäätään läheisilleen. Hänellä on omat kirouksensa, mutta harva meistä täällä täydellinen enkelikään on =)

Juu-u,näin se vaan on.

Se on tehnyt sellasen muutoksen elämässään että oon tosi ylpee siitä.On ollut ikänsä alkkis ja nyt ollut kolmisen vuotta selvinpäin jo kohta...Oon jotenkin uudestaan oppinut tuntemaan koko ihmisen :heart:

Lapset on iloisia kun niillä on vaari joka välittää:)

Onnea onnea!!!!!

:D :flower: :hug: Kerro isällesi paljonpaljonpaljon onnea myös!! :)
Muistakaa juhlia vaarin 3vee "synttäreitä" :D

edit: Mullakin on kohta taas vuosipäivä ja miehellä sit syksyllä. :)

Kiitos kaikille onnitteluista,mä lähen nyt suihkuun,kymmenen maissa hyppään bussiin nokka kohti helsinkiä ja nään isukin kun tulee hakemaan mua linja-autoasemalta:)

Keittis,illalla nährään si =)

Kiitos kaikille onnitteluista,mä lähen nyt suihkuun,kymmenen maissa hyppään bussiin nokka kohti helsinkiä ja nään isukin kun tulee hakemaan mua linja-autoasemalta:)

Keittis,illalla nährään si =)
Sii juu :hug: :hug: :hug: :hug:

Yhteistyössä