Tiedättekö sen, kun joku tavara on hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olette mielestänne jo katsoneet aivan joka paikan, mutta silti sitä ei löydy. Ja olette kuitenkin 100% varmoja että sen on oltava jossain.

Raivostuttavaa mutta jostain se taas eteen pompahtaa.

Siis todellakin tiedän!! Meillä oli keskimmäisen fillarikypärä alkukesästä kateissa ja jestas kun sitä etsittiin! Koko talo könyttiin läpi ja mä jankutin koko ajan että senhän täytyy olla tossa isossa eteisen kaapissa... Juu, ei sitten löytynyt etsinnöistä huolimatta ja mieheltä paloi pinna niin, että kävi hakemassa pojan kanssa uuden. No, uutta kypärää kun esitteli ja sille sitten säilytyspaikkaa siitä eteisen kaapista katsottiin, niin...mikä se kököttikään ylähyllyllä???!!! No, nyt on sitten pojalla kaksi pyöräilykypärää...

Nyt sitten parhaillaan hävyksissä vaunuihin retro"killuttimet", jotka taatusti löytyy silloin, kun niitä ei enää tarvita ja jostain ihan idioottivarmasta nenän alla olevasta paikasta.

minulla on nyt käynyt silla lailla, että oon onnistunut hukkaamaan suoristusrautani! Ei löydy mistään vaikka kaveri väitti että on nähnyt sen, mutta ei vaan löydy. Ja tämähän ei ole edes se ensimmäinen kerta. Hukassa on ollut mm. avaimet, kännykkä, lompakko, bussikortti. ne nyt sentään on joka kerta löytyny mutta saa nähdä löytyykö tätä. Ja aina kun hukkaa jonkin asian ja ei tiedä missä se on, niin tulee sellanen ärsyttävä olo. :S

Meilläkin vakkarina kadoksissa kaukosäädin ja toinen on puhelin... Mäkin pidän piippauksella yleensä ja sit joku saa soittaa siihen ja koko talon pitää olla ihan hiljaa, kun yritetään kuunnella, missä piippaa :D

Monta vuotta sitten juuri omilleni muuttaneena kävin pyykkituvalla pesemässä pyykkini. Pyykkitupaan oli erillinen avain ja kerran se sitten mystisesti hävisi. Etsin oikeesti sitä ihan joka paikasta, monena päivänä kolusin koko kämpän läpi,pengoin kaikki takkien ja housujen taskut, katsoin pakastimesta, kaapeista, lieden takaa.... Jouduin pesemään vaatteitani monta viikkoa nyrkkipyykillä, kunnes uskaltauduin tilamaan isännöitsijältä uuden avaimen, pelkäsin että tulee kammottava lasku jos lukot joudutaan sarjoittamaan uudelleen jne. No, uuden avaimen sain 20 eurolla.

Monta kuukautta myöhemmin olin muuttamassa poikaystäväni kanssa yhteen ja muuttoa tehdessäni olin heittämässä vanhaa huppariani roskiin. Se oli mun "pyykkäyshupparini", koska siihen etutaskuun sai kätevästi avaimet. Arvatkaapa vaan mitä sitten löysin sieltä taskusta??! No ne samperin avaimet, joita olin etsinyt päivätolkulla!! Aloin jo epäillä, että joku oli varastanut ne multa ja mun poissaollessani käynyt vaivihkaa palauttamassa ne hupparin taskuun :D En voi vielä tänäpäivänäkään käsittää, että MIKSI olin kertakaikkiaan unohtanut koko hupparin olemassaolon avaimia etsiessäni, se oli takuulla ainoa asunnostani löytyvä vaatekappale jota en käynyt etsinnöissäni läpi :D

Mä hukkaan kaiken, enkä löydä mitään...
Sit raivon vallassa kiukuttelen, kun mikään ei oo siellä missä pitäs.

Ja sitten isäntä tulee etsimään mulle hukkuneen tavaran joka on just siellä missä pitääkin..
:saint: :whistle:

Olen nyt onnistunut kadottamaan DS lite-peli konsolini,olen komunnu oman huoneeni kokonaan,mutta olen ihan varma,että se on huoneessani,en ole sitä missään muussa pitänyt.Ja olen kyllä kattonut muutkin huoneet.... :S antakaa vinkkejä sen etsimiseen.
T:epätoivoinen 12.vuotias tyttö ;(

Multa katsosi mystisesti desimitta, ei ole löytynyt enkä kyllä usko, että löytyykään. Tod.näkösesti roskiin mennyt lasten toimesta.
Kerran oli yksi lastenkirja (kirjaston) hukassa. Joka paikan mylläsin, ei mistään. Lopulta maksoin kirjan. Löytyi sitten vahingossa parin kuukauden päästä vessan patterin välistä..!

Yhteistyössä