Tienaatko paremmin kuin miehesi?

22.01.2007
401
0
16
Kysymys kuuluu, että tienaatko paremmin kuin miehesi, ja miten mies suhtautuu tähän, jos tienaat? ottaako se hänen itsetuntonsa päälle? koittaako saada "valtaa" esim. henkisellä väkivallalla/alistamisella? (tunnen joitakin tällaisia...)
Mä ite tienasin aijemmin paremmin ku mun mies, mutta ei tuntunut häntä häiritsevän..

Tienaan enemmän kuin mieheni. Rahat menevät yhteiselle tilille ja sieltä niitä käytetään tarpeen mukaan. Ei meillä mitään valtataisteluita käydä, eikä kenenkään itsetunto ole koetuksella.

täl hetkel ku mies lomautettuna ni tienaan enemmä kotiäitinä ku se liiton rahalla,mut kesä kun koittaa ja työt alkaa ni tienaa enemmä eikä se siitä mitenkää kärsi!yhteiset menot jne.

En tienaa, mutta olen korkeammin koulutettu kuin mieheni. Miehelle se ei ole iso asia, mutta appea se tuntuu kismittävän. Ainakin kutsuu aina ammattiani ties millä nimikkeillä, jotka "alentavat" ammatin arvoa. Itseäni se lähinnnä huvittaa, eikä appikaan sitä varmaan tiedostaen tee...

no en lähellekkään! saan käteen tonnin kuussa,vähän päälle. oon mammalomalla. ja vaikka menisin töihin ni en siltikään tienais. eikä sen nii väliikään. en tiä oonko enää koskaan edes menossa töihin.

Tällä tienaan enemmän. Ja mun rahat on mun ja miehen on miehen. Ruuat ostaa se jol sattuu rahaa olemaan ja laskut puoliks. Tää tapa sopii meille kaikki parhaiten ja kaikki on tyytyväisiä =)

Minä tienaan n. 250 bruottoeuroa enemmän kuin mieheni. Tämä ei häiritse miestäni millään tavalla, ei todellakaan ole väkivaltainen tai alistava.

Hän on ylpeä fiksusta vaimostaan, joka ymmärtää myös insinöörismiehen työkuvioita.

ex tienasi hyvinkin paljon vähemmän kuin minä ja sain siitä aina haukut kuulla. Siis haukkui ja alisti siksi, koska minulla oli/on hyvä työpaikka. Nykyinen aviomieheni tienaa myös vähemmän kuin minä eikä siinä ole mitään ongelmaa!

Yhteistyössä