Tietääkö joku tästä jotain, siis että mitä on tapahtunut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä jumaliste mainitse! Surutapahtuma on niin totta kuin olla ja voi. Mitä on tapahtunut, se ei kuulu kellekään. Toivon ko. henkilölle hirmuisen paljon jaksamista ja urheutta jaksaa jatkaa eteenpäin!

Alkuperäinen kirjoittaja tuntematon:
Älä jumaliste mainitse! Surutapahtuma on niin totta kuin olla ja voi. Mitä on tapahtunut, se ei kuulu kellekään. Toivon ko. henkilölle hirmuisen paljon jaksamista ja urheutta jaksaa jatkaa eteenpäin!

voit varmaankin kertoa miitä on tapahtunut? hän itsekin maininnut asiasta että se iltasanomissa lukenut joten?

mistä voit noin 100% tietää että on tosi??

Alkuperäinen kirjoittaja poni:

voit varmaankin kertoa miitä on tapahtunut? hän itsekin maininnut asiasta että se iltasanomissa lukenut joten?

Olet säälittävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä tein kyseisen henkilön kanssa kauppaa aikoja sitten, ja sanottakoon sen verran, että sain taistella aika kauan että maksun sain....ja selityksiä riitti myös silloin :/

ok... aika mauton selitys tällä kertaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä tein kyseisen henkilön kanssa kauppaa aikoja sitten, ja sanottakoon sen verran, että sain taistella aika kauan että maksun sain....ja selityksiä riitti myös silloin :/

ok... eli epäluotettava on aina ollut..
mutta silti tuo tarina voi olla totta, tuosta tragediasta.. :/
että en antaisi negaa silti vaan antaisin olla, kun en voi millään tietää onko totta vai ei..

Helmikuussa jo kuolemantapauksen vuoksi jäänyt maksamatta joku huuto.
Nyt taas sama juttu, miten musta tuntuu että tässä yritetään kalastella sympatiaa kun ei vaan yksinkertaisesti ole rahaa maksaa huutojaan. :/
Niitä lunastamattomia huutoja on kuitenkin enemmän kun 1-2. :/

jos ei tiedä.
löysin tällaisen ja tiedän kyseisen tyypin. helmikuussa kuoli hänen aviomiehensä veli ja nyt hänen oma siskonsa. ei ole mitään huijaamista.
tuli oikein paha olo kun täällä todella luullaan et jonkun hemmetin huutonetin takia tyyppi valehtelis tollaista.

mulla oli kerran yks huutaja joka pyyteli anteeks ettei ollu lunastanu huutoaan. "pääsimme juuri synnäriltä kotiin". No minä tietysti onnittelin ja vaihdoin palautteeni positiiviseksi. Mutta sitte satuin huomaa että kuukauden päästä sen omassa kuvauksessa oli uusi teksti: "olemme synnytyssairaalassa, kotiudumme..." ja lapsilisäpäivä... Mua pisti jo tossa vaiheessa hiukan mietityttää, että joko kyseessä oli lesbopari jotka oli molemmat raskaana (hehehehe ) ja synnytti kuukauden välein, tai sitte rahaa ei ennen lapsilisiä ollu? No kuinka ollakaan, pistin sattuneesta syystä uteliaisuuttani hänen oman kuvauksen suosikkeihini, ja seuraavassa kuussa oli teksti "meillä on nettikatkos" ja taas aukeamispäivä oli lapsilisäpäivä. Liekö muka kaikki nuo vain sattumaa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ei kannata tuomita:
jos ei tiedä.
löysin tällaisen ja tiedän kyseisen tyypin. helmikuussa kuoli hänen aviomiehensä veli ja nyt hänen oma siskonsa. ei ole mitään huijaamista.
tuli oikein paha olo kun täällä todella luullaan et jonkun hemmetin huutonetin takia tyyppi valehtelis tollaista.

Ja muka paha mieli! Miksi sitten nostit tän tähän uudelleen riepoteltavaksi.
jos oikeasti haluaisit, ettei ko. henkilöstä arvailtaisi mitään, et todellakaan olisi nostellut unohduksiin jäänyttä aihetta.
Aika läpinäkyvää tekopyhyydellä naamiointia.

Yhteistyössä