Tietäiskö joku After Eighteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras

Kun siis olen niin monesta paikkaa kuullut, että ne on maidottomia.

Ja hain ennen joulua k-marketista sellaisen paketin, ja sitten kun olin sitä jo syönyt niin huomasin, että tuoteselosteen mukaan siinä olikin maitoa.

Ja silti monessa paikassa sanotaan, että siinä ei ole maitoa.

Että mitä hemmettiä? |O :headwall:

Mutta ei se kerro sitä, että onko se maidotonkin :|

Ja kun taas törmäsin googlaillessani moneen otteeseen siihen, että sitä kehuttiin maidottomaksi, eikä vain laktoosittomaksi.

Mutta ei ainakaan se ollut, minkä mä sieltä k-marketista hain :kieh:

Se oli ennen maidoton, nyt ovat alkaneet lisätä siihen voiöljyä, joten ei ole enää maidoton |O
Mut dammenbergin tummasuklaa ja tummaminttusuklaa on maidottomia..
Ja jos nyt ei ihan täysin 100% ole maitoa kielletty niin brunbergillä on kans suklaata jota voi syödä..

Ja Wiener nougat on edelleen maidoton.

Niin, ei sillä oikeastaan ole väliä, kun ei tuolle vauvalle enää (eikä minullekaan) sovi maidotonkaan suklaa :ashamed:

Mutta tuli vaan taas mieleen kun luin yhtä keskustelua. Otti silloin niin paljon päähän kun luulin syöväni maidotonta, joka ei sitä ollutkaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Ja kun taas törmäsin googlaillessani moneen otteeseen siihen, että sitä kehuttiin maidottomaksi, eikä vain laktoosittomaksi.

Lastenklinikan ravitsemusterapeutti sanoi kyllä että ne on maidottomia... tai siis oli ennen kuin nestle muutti reseptiä. :o :headwall: :o |O

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Juu ei maidottomia mutta vähälaktoosinen tai laktoositon. Myös Wiener Nougat on vähälaktoosinen.

tuota ainakin fazerin sivujen mukaan on wiener nougat täysin maidoton?
http://www.datahotelli.com/fazermakeiset/?productId=407225&brandId=5019924&productGroupCode=&searchTerm=&ingrTable=&specialDiet=

Fazer Wienernougat 300g konvehteja

Mantelinougatkonvehteja.

Ainekset: Manteli 43%, sokeri, kaakaovoi, kaakaomassa, aromi (vanilliini). Saattaa sisältää pieniä määriä hasselpähkinää.

Erityishuomio:
Maidoton, sisältää hasselpähkinää, sisältää soijalesitiiniä, ei sisällä kotimaisia viljoja (vehnä, ohra,ruis ja kaura

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

Lastenklinikan ravitsemusterapeutti sanoi kyllä että ne on maidottomia... tai siis oli ennen kuin nestle muutti reseptiä. :o :headwall: :o |O

Jossain taas luki, että vain laivalta ostetut yms on maidollisia :headwall: Mutta ei toi meidän K-market kyllä mikään risteilyalus ole :kieh:

Jossain taas luki, että vain laivalta ostetut yms on maidollisia :headwall: Mutta ei toi meidän K-market kyllä mikään risteilyalus ole :kieh:

Se riippuu vissiin siitä, missä tehtaassa ja missäpäin maailmaa ne on valmistettu. Kun mä sain nimittäin joululahjaski kaksi täysin samaa laatua olevaa aftereight pakettia ja toinen oli maidollinen |O

Se riippuu vissiin siitä, missä tehtaassa ja missäpäin maailmaa ne on valmistettu. Kun mä sain nimittäin joululahjaski kaksi täysin samaa laatua olevaa aftereight pakettia ja toinen oli maidollinen |O

Mahdollisimman yksinkertaista :kieh:

Wiener Nougat on täysin maidoton, After Eightien resepti on muuttunut; ennen joulua joistain kaupoista sai vielä maidottomia, mutta nyt joulun jälkeen olen nähnyt vain noita voiöljyä sisältäviä, ja pakkauksen väri on mielestäni muuttunut entisestä tummanvihreästä enemmän vaaleanvihertävämmäksi.

Mulla on tossa paketti ja siinä lukee, että saattaa sisältää maidon jäämiä. Eli periaatteessa maidoton, mutta vissiin valmistetaan tehtaassa jossa käsitellään maidollisia tuotteita.

Yhteistyössä