V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:260Aika hyvin mun mielestä. Varsinkin kun näin yöllä tein.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:143 =)
Laitas printscreeniä
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Heh, mul on hyvä äo mut pitää viel opetella tuo prinscr.. *3 min*
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Tota... Miten mä saan täst screenshotin? Oon tehny joskus explorerilla, mut nyt ei löydy.. (firefox)
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Tota... Miten mä saan täst screenshotin? Oon tehny joskus explorerilla, mut nyt ei löydy.. (firefox)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:260Aika hyvin mun mielestä. Varsinkin kun näin yöllä tein.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:260Aika hyvin mun mielestä. Varsinkin kun näin yöllä tein.
Lol ;D
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:260Aika hyvin mun mielestä. Varsinkin kun näin yöllä tein.
Lol ;D
Mä sähläsin jotain niin yhtäkkiä avas uuden tabin ja tulos oli 7653Pistäkääs paremmaks!!
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:260Aika hyvin mun mielestä. Varsinkin kun näin yöllä tein.
Lol ;D
Mä sähläsin jotain niin yhtäkkiä avas uuden tabin ja tulos oli 7653Pistäkääs paremmaks!!
No ihan oikeesti mun tulos oli 9752, mutta ajattelin teidän muiden tulevan kateellisiksi ja katkeriksi, joten pyöristelin tulostani "vähän" alaspäin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:niin mitä työtä te teette? Minä tosiaan sain 121 ja mies 116 ja molemmat olemme vaativassa työssä, toinen esimiehenä ja toinen suunnittelijana.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:niin mitä työtä te teette? Minä tosiaan sain 121 ja mies 116 ja molemmat olemme vaativassa työssä, toinen esimiehenä ja toinen suunnittelijana.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:No oho ! 145 tuli ja tietenkin innostuksissani en muistannut ottaa printscr
PeekeleHöh!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:No oho ! 145 tuli ja tietenkin innostuksissani en muistannut ottaa printscr
PeekeleHöh!
Okei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:No johan kesti :snotty: *Tuntee itsensä älykkääksi*
http://www.aijaa.com/v.php?i=3682603.jpg