Saatanasaatanan vittu perkele!!!!
Että osaa äijät olla kusipäitä välillä.
Meiän kotikurppa taas tänään oli vittu viimesen päälle fiksu, niin saatanan vajaapää ettei paremmasta väliä!!
Perkele, meillä on huomenna klo 13 mun sukulaistädin hautajaiset. Joo, tää perkeleen luumupää menee ja vetää kännit tossa naapurin äijän kanssa!!
Ei siinä mitään. kyllähän mä sen sille suon, että saa käyä ja olla kaverinsa kanssa tos naapurissa. Mutta saatana huomenna saa tasan tarkkaan olla viimeseen vieraaseen asri kraka tiukalla kaulassa hautajaisissa ja jutella joka perkeleen sukulaismummon kanssa. Ja toivottavasti olis niin jumalattoman kuuma keliki viä, että tietäs perkele kaljotelleensa!!
Soitin sille kasin maissa, ja sanoi että juu ei aio istuu enää pitkään, tulee ihan kohta. Klo 23.00 olin jo ihan mukavasti hiilenä, ja koitin soittaa.. Vaan dorka ei vastaa!! Laitoin vistin että meinaakko saatana vetästä perseet vaik huomen on hautajaiset?!? Ei vastausta.
Sit rynnin tosta puskan läpi naapuriin niin siellähän tää istuu toisen naapurin emännän kanssa turisemassa, kaverinsa vaimoineen ollessa saunassa. Joo, en ole mustasukkainen ja tää toinen naapurin vaimo on ihan tuttuja ja mukava ihmionen, mutta perkele!!! Kiva että viihtyy siellä sen kanssa juttelemassa! Kysyin vaan et missä sun puhelin on???
Niin kuulemma saunaneteisessä.
Sit annoin tulla oikeen urakalla!
En antanu suunvuoroo vaan lähin kotio. Sanoin mein likalle, että jos se pöllö tulee kotiin niin et kerro mihin mä menin. Lähin käveleen pikku lenkin (ja arvatkaa kävinkö kamppailua mielessäni että menekö paikalliseen kaljalle vaiko enkö..No en menny sit, kun olin just saunasta tullu, ei meikin hiventäkään ja tukka märkänä ponnarilla)
Likka soitti ja sanoi että sikä tuli kotio ja meni nukkuun.
Hyvä juttu saatana, mutta mä nykyn täs alakerrassa sohvalla enkä perkele puhu sanaakaan huomenna sille, EN!!!
Vittu että ottaa NIIN paljon kuulaan.
Kiitti ja kuitti.