Tietokoneista tietävät, apua!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Meillä ei lähtenyt kone käyntiin aamulla, vaan ehdotti vaan jotain järjestelmän palauttamista. Noh, mies laitto että ok. Sen jälkeen pitikin sitten automaattisesti asentaa uudestaan windows vista ja sen seurauksena koneelta hävisi ihan kaikki omat tiedot!! Ja eniten harmittaa se, että hävisi ihan KAIKKI kuvat :( Ja niitä oli paljon!!!! (joo, tiedän, omaa tyhmyyttä ettei niitä oltu poltettu levyille, siitä ei tarvitse muistuttaa!)

Mutta siis.. tietääkö kukaan, että voiko konetta enää palauttaa ajalle, jolloin kuvat oli koneella? Ja voiko kuvia ylipäätänsä saada enää mitenkään takasin? Harmittaa niiiiiiiiiin valtavasti :(

Alkuperäinen kirjoittaja sdfg:
voi sen palauttaa, valitse vaikka päivä ennen kaatumista. mut älä kysy miten, ukko hoitaa nää... vikasietotilassa kai sitä pitäs räpeltää..

voi että, ku osaiski ja onnistuiski..

mistä se vikasietotila edes löytyy`?

Kyllähän ne kuvat edelleen kovalevyllä ovat, ne vain ovat hukassa. On olemassa ohjelmia, joilla menetettyjen tiedostojen palauttaminen onnistuu. Se käy niin kauan kuin niiden päälle ei kirjoiteta mitään.

Kun menee ohjauspaneeliin ja sieltä järjestelmään, löytyy välilehti järjestelmän palauttaminen. Lue ohjeet, en muista miten tapahtuu ja mitä kannattaa tarkalleen tehdä ettei enempää vahinkoa tule.

Käynnistävalikko auki -> oikealta ohjauspaneeli auki -> sielä varmuuskopiointi- ja palautuskeskus -> palauta tiedostot.

Ja taitaa onnistua vain, jos varmuuskopio on jossakin vaiheessa tehty.

Enkä tiedä saako uudelleen asennuksen jälkeen palautettua enää yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Kun menee ohjauspaneeliin ja sieltä järjestelmään, löytyy välilehti järjestelmän palauttaminen. Lue ohjeet, en muista miten tapahtuu ja mitä kannattaa tarkalleen tehdä ettei enempää vahinkoa tule.

Katsoin lisää niin ilmeisesti tuolta näkee vain asetukset...

Tämä teksti tuli siis tähän

noilla mun ohjeilla ainakin saa palautettua jos jotakin palautettavaa on. Mullakin vista. Tosin en ole ikinä mitään varmuuskopioita tehnyt.

Kannattaa laitella vaikka niitä kuvia muistitikulle sitten kun niitä alkaa taas olla kasassa. Mulla on kahdella sen lisäksi että ovat koneella kun en oikein luota nykyteknologiaan :ashamed:

Yhteistyössä