Tiijätteks mite inhaa on elää kun on hukannut yhden

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Päivän :o

Ja se päivä on luultavasti maanantai, koska tiistaina olin maanantaissa ja kokoaja olin ja oon sitä mieltä että jouluaatto oli keskiviikkona ja että tänään on perjantai.
:headwall:
Nii ja uuden vuoden aatto on sit kans muuteksee keskiviikkona, ettäs tiijätte
:headwall:

mitehä sitä pääsis kärryille? Tää ei vaa oo lauantai. Moon iha hukassa |O :'(

No niiii!! Tänää siis on perjantai ja tietokone selittää iha puutaheinää kun väittää et on lauantai :kieh:

Mineen osaa ees mitää tehä kun en tiijä mikä päivä on, tää o iha hirvee tunne/olo, niiku iha oikeesti!
:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Uuden vuoden aatto on torstai :saint:

Niihä tuo kalenteri väittää, pää ei vaa oo samaa mieltä :|

jos sit saahaa lehest lukea et keskiviikko iltana joku hullu räiski raketteja taivaalle ja toivotteli ihmisille hyvää uutta vuotta nii se oon sit aika varmast miä :wave: :whistle: :ashamed:

No joo, miä en ammu rakettei, en uskalla mennä nii lähelle niitä et syttymää saisin, se o ukkojen homma, ja kyllä nuo mei miähet sit varmast tiätää oikeen päivän :D

Sinä päivänä kun täl viikol tuli täydelliset naiset telkasta, niin katoin sitä sängyllä pitkälleen, yht äkkii iski kauhee pyörrytys olo, siinä pitkälleekii tuntui kuin kaatuisin, pyörrytti. Lähin keittiöön juomaan ja koko maailma näytti heiluva ja ihan kauhee olo, sain pöydästä tukea napattua etten iha nuri asti menny.
Juonu sit vaan vettä ja kokista, ei mitään sen vahvempaa :attn:

Seuraavana aamuna kun heräsin, elin ihan maanantaissa, ja oon ollu mieltä et joulu on keskiviikkona, kaikki niiku aikastu päivällä.

Yhteistyössä