Tilanne on nyt sit tällänen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minävaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minävaa

Vieras
Eli sovittiin miehen kanssa et yritetään neljättä lasta. Jätin pillerit pois 1.3.10, Piti käyttää ehkäisyä menkkoihin asti mut kaksi "vahinkoa" kävi n,17päivä ja pari päivää sen jälkeen.
Nyt sit mies sanoikin ettei vielä haluakkaan neljättä ja nyt minuu ahdistaa..
Jos noista kerroista sit tärppäskin, aborttia en kuitenkaan suostu tekemään.
Miks kaikki aina kaatuu päälle???

No... mä sanoisin miehelle niinko asia on.
Kerta asiasta on jo päätetty niin jos nyt niin olis että olisit raskaana, niin sitten olet.
mut käytettäis jatkossa ehkäsyä niin kauan että asia selviää.

En tiedä oisko se vaan joku ohi menevä vaihe miehellä. Eilen vielä sano et hyvä ettei oo hoitopöytää yms. hävitetty ni on sit valmiina kun vauva päättää tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En tiedä oisko se vaan joku ohi menevä vaihe miehellä. Eilen vielä sano et hyvä ettei oo hoitopöytää yms. hävitetty ni on sit valmiina kun vauva päättää tulla.

Jos sitä on vaan alkanut hirvittämään. Neljä lasta pistää talouden ihan eri kuosiin kuin kolme lasta. Esim. kolmen kanssa mahtuu vielä juuri ja juuri tavalliseen autoon, neljän kanssa ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos sitä on vaan alkanut hirvittämään. Neljä lasta pistää talouden ihan eri kuosiin kuin kolme lasta. Esim. kolmen kanssa mahtuu vielä juuri ja juuri tavalliseen autoon, neljän kanssa ei.

Meillä on jo iso auto 1+8 paikkaa.. en tiedä.. ois voinu miettiä vähän aikasemmin..

No kyllä se on ihan yhtä paljon miehes "syytä" kuin sunkin ettette käyttäneet kumia, eli miehellä nyt selkeesti reaaliteetit hukassa.
Luulen että tuo on vaan sellainen paniikkivaihe - vähän kuin vuoristoradassa jossa juuri ennen sitä ekaa syöksyä alkaakin miettimään että mitä hittoa mä oikein teeeeeeeeeen!? :D

Tsemppiä. :)

Jos on ehkäisyt jo jätetty pois on hieman myöhäistä ruveta muuttamaan mieltään. Miksi ukkosi ei käyttänyt kumia, kun kerran ilmeisesti tiesi, ettet sinä enää syö pillereitä?

Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Jos on ehkäisyt jo jätetty pois on hieman myöhäistä ruveta muuttamaan mieltään. Miksi ukkosi ei käyttänyt kumia, kun kerran ilmeisesti tiesi, ettet sinä enää syö pillereitä?

Joo yhdessä päätettiin et pillerit jätän pois.

Alkuperäinen kirjoittaja outo:

Joo yhdessä päätettiin et pillerit jätän pois.

Mitä tuota enää mietit,yhteinen päätös alunperin, oot raskaana tai et, se on nyt vaan kummankin nieltävä.

No noin viikon päästä testailen, saa nähdä. Tänään saatiin miehen kanssa vähän puhuttua niin sano kyllä että jos oon raskaana, niin ei hänelle tulis mieleenkään aborttia ehdottaa.

Yhteistyössä