Tilasin vkloppuksi pöydän ravintolaan:), etsin myös hyvää hieroja:P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
eli salaisuus miehelle, vien hänet ravintolaan, nautitaan ruoasta ja viineista, otan myös shampanjan ja siitä ennen ensiks haluan hänet hemmotella hierojalla ennen ravintola ja itseä. Mutta miten saa ajan samalla? Eli samana päivänä miehen kaa ja mikä on paras Turun hieroja?:) Jos joku tietoinen olen kiitollinen

niin ja mietin ehkä limusiini tulee hakemaan?:D Onko se hyvää idea. Mun on vaan pakko saada miestä ees päiväks pois töistä että se rentoudu kans

Jos mä olisin sun äijä, niin mun stressikertoimet ja työhalut vaan kasvais, kun miettisin millä pitäisi tää uberkallis rentoutuminen taas kustantaa.

Mut joo, kukin tyylillään.

[QUOTE="vieras";27167078]Jos mä olisin sun äijä, niin mun stressikertoimet ja työhalut vaan kasvais, kun miettisin millä pitäisi tää uberkallis rentoutuminen taas kustantaa.

Mut joo, kukin tyylillään.[/QUOTE]

Onko kaikki aina sun mielestä rahasta kiinni kaikille?=) Mä luulen säkin olisit ollut töissä jos olisi 3 firma ja isojen firmojen kanssa yhteystyö missä pakko olla joka päivää

Eikö sun kannattais alkaa pitää jotakin blogia?

[QUOTE="...";27167335]Kerro tästä päivästäsi? Tyyliin klo 8 heräsin, klo 9 lapset söi aamupalan jne.

Olisi mielenkiintoista :)[/QUOTE]

Klo 7 heräsin:D

Join apelsiini/suklaa kahvia ja vein lapsia kouluun ja päiväkotiin...

Kävin kotona hakemassa tietokoneen, papereita ja näyttekappalet tuoteista, sekä suoristin tukka, pistin vähän meikkiä, puuteria ja laitoin asialliset vaatteet..jakku....

Menin tapamisen ja sain 12 kohdetta itselle myyntiä varteen ja yhden johtajan joka oli niin kiinnostunut tuotteesta että antaa vielä mulle vähän päälle 20 kohdetta...

Sitten oli toinen tapaminen, se oli pikkusen stressaava mutta se oli kans todella kiinnostunut ja vies asiat etenpäin...

Kävin ravintolassa ja ajannut kotiin, tein töitä ja kävin myös kaupassa... työntekijä on yhä täällä, mutta omassa toimistossa. Kohta ruokaa valmiina se tulee kans syömään meijän kaa:)

• Tykkää
Reactions: Algoma
[QUOTE="vieras";27167436]Minkä verran olet tänään viettänyt aikaa vauvasi kanssa?[/QUOTE]

Tänään..hmmm... vaikea sanoa, 15.00 alkaen se on mun lähellä, mutta ei nyt, nyt rentoudun:) ja vauva lattialla leikki lasten kaa

No tossa sun nimmarin alapuolella :) Onko sulla kuvia jossain muuallakin?

Ajatteletko, että kaikki muut täällä turhaankatkeroituneina haaveilevat vastaavasta toiminnasta, mitä aloitusviestissä oli, vai miksi taas näytit kieltä hymiön muodossa...

[QUOTE="vieras";27167516]Ajatteletko, että kaikki muut täällä turhaankatkeroituneina haaveilevat vastaavasta toiminnasta, mitä aloitusviestissä oli, vai miksi taas näytit kieltä hymiön muodossa...[/QUOTE]

Miks? Eikö kuka vaan voi mennä ravintolaan tai hierojalle?

[QUOTE="salme";27167545]Siis..öhhh...vieläkö sun kouluikäinen keikkuu valveilla tähän aikaan???!![/QUOTE]

Ei, miks pitää jos ei väsyttää? Sekä kun he tykkää nukkua koulun jälkeen ja päiväkodin jälkeen

No siis ekaluokkalaisen nukkumaanmenoaika on ollut jo aikoja sitten, nukkui päiväunia tai ei!
Hiukka outo rytmi, aamulla pitää lapsen kuitenkin olla skarppina koulussa.

Yhteistyössä