Tilasin vkloppuksi pöydän ravintolaan:), etsin myös hyvää hieroja:P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jorma";27167900]Minä oon yrittäjäsmies, rakennusalalla, suht ison firman tj, pitkää päivää ja reissuamista ympäri Suomen.
Minun vaimoni hemmottelee minua joskus viikonloppuisin mm. näin: sulkee puhelimet, tai vähintään laittaa äänettömälle. Laitamme ulkoilutamineet päälle ja lähdemme lasten kanssa metsäretkelle, meillä on eväät usein repussa mukana. Nautimme koko perheen voimin ulkoilusta muutaman tunnin, katselemme kotona rauhassa televisiota jne. Sitten anoppi saattaa hakea lapset yökylään, teemme vaimon kanssa yhdessä kynttiläillallisen herkkuineen, saunomme, nautimme rauhallisesta koti-illasta leffoineen toistemme kainaloissa.

En todellakaan voisi kuvitella olevani iloinen, jos vaimoni roudaisi minut kotoa pois niinä harvoina hetkinä kun minulla siellä mahdollisuus on olla.[/QUOTE]

Kuulostaa ihanalta :)

• Tykkää
Reactions: mamuska7
Ihanan kateellisia ihmisiä täällä :) Näillä saa kyllä aina päivän parhaat naurut, kun mammat kateuden kiihkossaan yrittää kaikin konstein mollata venakkoa. Onneksi venakolla tuntuu olevan hyvä huumori ja pitkä pinna näiden kanssa. Säälittävää touhua tuo jatkuva haukkuminen ja arvostelu, ja kaikki vain kateudesta. Hyvää jatkoa venakolle, itse tykkään näistä aloituksista :)

[QUOTE="vieras";27169756]Ihanan kateellisia ihmisiä täällä :) Näillä saa kyllä aina päivän parhaat naurut, kun mammat kateuden kiihkossaan yrittää kaikin konstein mollata venakkoa. Onneksi venakolla tuntuu olevan hyvä huumori ja pitkä pinna näiden kanssa. Säälittävää touhua tuo jatkuva haukkuminen ja arvostelu, ja kaikki vain kateudesta. Hyvää jatkoa venakolle, itse tykkään näistä aloituksista :)[/QUOTE]

Sano muuta!

Ihmettelen kyllä sun touhujasi! Limusiinit ym. hömpötykset ja miehellä velat maksamatta! Kannattaisi pitää luottotiedot puhtaana, mutta siitä sinä et taida välittää,nehän on miehesi!

[QUOTE="vieras";27169822]Ihan rehellisesti sanottuna (kirjoitettuna) niin ei se Haraldissa käyminen niin paljoa maksa, että siitä pitäisi vetää hernettä nenuun :)[/QUOTE]

saattaa olla kun on kerran ravintolan varannu eikä pöytää sieltä. :O

• Tykkää
Reactions: mamuska7
[QUOTE="vieras";27169990]Ihmettelen kyllä sun touhujasi! Limusiinit ym. hömpötykset ja miehellä velat maksamatta! Kannattaisi pitää luottotiedot puhtaana, mutta siitä sinä et taida välittää,nehän on miehesi![/QUOTE]

Hei, kuule sinä sama harmaa. Lopettaa jo sen ,,paskan jauhaminen,, jos et tiedä meijän asioista yhtään mitään. Meillä on kaikki, aivan kaikki laskut on maksettu ja ei ole minkälaisia ongelmia. Se että me jouduimme tai miehen firma yhdelle ikävälle sivulle, niin ei enää voi mitään, ja siellä kävi iso moka, kun olimme Meksikossa. Mutta hyväät uutiset, mies niin kovasti halusi sen rastin pois ja se pitää poistua 2vkon sisällä ja auttoi että hänen laki mies soiti ja selittii sille perintö firmalle mikä moka meillä kävi. Muuten jokainen rästi ne pitää 2vuotta, oli moka tai ei

[QUOTE="Lis";27169383]Ihanaa etta talla palstalla aina yleistetaan ;). Myos minun mieheni kulkee paljon tyomatkoilla ja siltikin hanelle ap:n kuvailema yllatys (tosin limusiini olisi jo liikaa) sopisi paremmin kuin koti/mokki-ilta.

Minua aina ihmetyttaa etta suomalaiset rentoutuvat vain kotona/mokilla, kun taas monet ulkomaalaiset tykkaavat rentoutua muiden ihmisten parissa. Kylla suomalaisilla on aika erakkoluonne.[/QUOTE]

Toisaalta jos työnsä puolesta on tekemisissä paljon ihmisten kanssa, niin en yhtään ihmettele, että joskus haluaa heittäytyä vapaalle, jonnekin ihan rauhaan. Ja jos mökki on jossain korvessa, niin mikä sen ihanempaa kuin viettää sitä vapaata siellä. Ja jos työnsä puolesta reissuaa paljon, joutuu yöpymään hotelleissa, syömään ravintola ruokaa, niin ei sitä varmaan osaa samoissa piireissä rentoutua?

[QUOTE="vieras";27170283]Ravintola ja ehkä se hierontakin ihan kiva, mutta limusiini on vähän liikaa. Tietysti jos kaikki pitää tehdä amerikan malliin, ni sitte[/QUOTE]

Miks liika:)? Mun pakko tänään kans soittaa liimusinin. Nyt huoh kävin äsken lenkillä. Voi kun kiva olo heti tulee... Nyt hoidan työasiat ja aloitan soitamaan.. kysymään, toivottavasti saan, kun on kiva limisiini+shampanja:P

[QUOTE="Vieras";27170982]Ot mutta mitä ja miten maksat työntekijällesi palkkaa kun hänellä tuntuu olevan kovasti epäsäännölliset työajat?, teillä usein viikonloppuisin ja iltaisin[/QUOTE]

On työajat epäsäännllliset kun emme voi elää kelloen mukaan, siks kun liika asioita on hoidettavana. Joskus teemme työt viikonloppuisin ja joskus arkisin illalla. Provikka palkalla omalla y tunniksella meillä työntekijä

Yhteistyössä