Tilaus jota en noutanut, nyt tuli lasku-ukaasi Klarnalta,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oiu

Vieras
minne otan yhteyttä, Klarnalle vai sinne josta tilaus on tehty?
En siis koskaan noutanutkaan tilausta postista ja silti Klarnalta lähetettiin lasku. No en maksanut ja nyt tuli sitten muistutusmaksu eli siellä päässä ilmeisesti luulevat että tilaus on noudettu ja maksu jätetty hoitamatta.

Kamalan paljon ihmisillä ongelmia tuon klarnan kanssa :( Itse harkitsin tuon rahoituksen kautta tilaamista yhden tuotteen kohdin mutta en uskaltanut, otin sitten postiennakolla.

Klarnalle. Ilmeisesti firmat eivät sinne ilmoita.
Mä palautin joskus viallisen puhelimen ja sain tilauksen peruttua. Tuli maksumuistutus. Soitin Klarnalle ja sanoivat ettei ole tullut tietoa että tilaus peruttu. Soitin sitten firmaan mistä olin puhelimen tilannut ja heiltä sanottiin että asiakkaalla on velvollisuus ilmoittaa kun asiakas on tehnyt sopimuksen Klarnan kanssa.

Tässä kohtaa kyllä miettisin, että miksi tilaisin jos en nouda postista. Miten jotkut voi olla noin ajattelemattomia että jättää tilaukset noutamatta?
Se palautushan sitten sinne kauppaan kestää sen jälkeen tosi kauan, kun he eivät ole saaneet sulta mitään tietoa miksi sen palautat.
Ja jos Klarna jo sua ehtii laskuttaa, olisit silloin heille soittanut ja sanonut että tilaus on peruttu.... ei olis tullut ukaasia.

Yhteistyössä