Tili tuli, tili meni. Onko muilla sama tilanne nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Duunari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihmettä sä selität? Ja miksi et ymmärrä lukemaasi. Jos multa loppuu rahat, niin saan sitä tarvittaessa mieheltä. Meillä homma toimii näin, laskut tulee maksettua ja välillä voi ostaa ylimääräistäkin.

Nuo sun luvut taisi olla jotakin esimerkkejä koska mä en saa 1500€/kk ja mies ei todellakaan saa 4000€/kk. Eikä meidän talouden menot todellakaan ole 3000€/kk. Me kumpikin maksetaan omat laskumme, kumpikin ostaa ruokaa, mä maksan yhteiselle tilille tietyn summan asumiskuluja varten ja mies maksaa saman summan sinne myös sekä maksaa talon laskuja omalta tililtään. Yhteiseltä tililtä menee talolaina lyhennys. Mun rahat yleensä aina loppuu, mutta sitten mies antaa rahaa jos sitä tarvitsen. Meille tämä ei ole ongelma, miksi se teille muille on?

Enkä edelleenkään kysynyt neuvoja. Toistan itseäni, että ketjun aihe lukee otsikossa. Mene muualle pätemään.
Sä kysyit, et millä matikalla ja kerroin. Älä kysy, jos et tahdo tietää. Sori, mä en todellakaan tajunnut, että en saa edes vastata, jos kysyt. Tää on ihan mahdoton ketju.

Mitä ihmettä sä selität? Ja miksi et ymmärrä lukemaasi. Jos multa loppuu rahat, niin saan sitä tarvittaessa mieheltä. Meillä homma toimii näin, laskut tulee maksettua ja välillä voi ostaa ylimääräistäkin.

Nuo sun luvut taisi olla jotakin esimerkkejä koska mä en saa 1500€/kk ja mies ei todellakaan saa 4000€/kk. Eikä meidän talouden menot todellakaan ole 3000€/kk. Me kumpikin maksetaan omat laskumme, kumpikin ostaa ruokaa, mä maksan yhteiselle tilille tietyn summan asumiskuluja varten ja mies maksaa saman summan sinne myös sekä maksaa talon laskuja omalta tililtään. Yhteiseltä tililtä menee talolaina lyhennys. Mun rahat yleensä aina loppuu, mutta sitten mies antaa rahaa jos sitä tarvitsen. Meille tämä ei ole ongelma, miksi se teille muille on?

Enkä edelleenkään kysynyt neuvoja. Toistan itseäni, että ketjun aihe lukee otsikossa. Mene muualle pätemään.
No nii. Eihän sulla loppunu rahat, jos miehes sitä sulle tunkee. Ja joo, ne oli esimerkkejä, älä nyt hermostu. Ei se kellekkään ole ongelma, älä edes kuvittele, et sun raha- asiat kiinnostais niin paljoa, et muut tekis niistä itelleen ongelmaa. Enkä usko, et kukaan enää haluaa edes yrittää kirjottaa mitään, koska se sun mielestä kuulostaa heti neuvolta ja alat pätä kaikella sivuseikoilla, otsikossa lukee, ei oo kukaan kysyny (paitsi sä ite) miksi ootte tyhmii ja silleen.

niin siis maksat nyt enemmän, ei toi tarkoita sitä, että sun pitäis maksaa enemmän.
suhteessa. osuuksista. prosenteista. vai millä muulla selität sen, että miehelläs on rahaa ja sulla ei jos et haaskaa rahaa omiin menoihin? mut ite sanoit, et mä en saa keskustella tästä aiheesta, koska se on neuvo, mitä et tarvitse.
Miksi sitten jatkuvasti olet neuvomassa? Me eletään näin, koita kestää se.

Minä en ymmärrä sitä logiikkaa, jonka mukaan nainen maksaa enemmän, vaikka mies maksaa enemmän. Mutta se tekeekin elämästä elämisen arvoista, että maailma on ihmeitä täynnä.

Yhteistyössä