B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:mulle tulee heti mieleen se, kun viime yönä oksensin taksiin :/ ja taksikuski teki jotain kortillani... olin niin humalassa etten tiedä mitä sillä teki... kortin sain takaisin. Ehkä kyse on siitä. :'(
Ahijaa. Onnea vaan sullekin. Se taksikuski peri sulta matkan hinnan plus penkin pesettämisen. Ihan oikein toimittu. Mitäs olit niin kännissä, että menit oksentamaan taksin penkille etkä pystynyt itse maksamaan...
Huoh, mitä idiootteja täältäkin löytyy!
Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:mikä pankki sulla on? Mulla on nordea ja näkyy ne katevarauksessa olevat sekä ostopaikka, esim nyt jos ostan Alepasta ruokaa niin maksun saajana näkyy alepa
Okopankki. Ei näy "velkojaa". Saankohan jonkun paperin postitse, missä näkyy mistä on kyse, eli taksiyrittäjän nimi tms.???????
Siis miksi luulet että se on se taksi? Paljon matka maksoi?
selviää kun soitat huomenna pankkiisi, siellä ne näkee ainakin.
Itse taksimatkan maksoin käteisellä. Se on varmaan se oksennuksen siivous... Sen jälkeen kun yrjösin se sitä mun korttia pyysi, ja poisti mut taksista tien varteen korpeen... hävettää...
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:mikä pankki sulla on? Mulla on nordea ja näkyy ne katevarauksessa olevat sekä ostopaikka, esim nyt jos ostan Alepasta ruokaa niin maksun saajana näkyy alepa
Okopankki. Ei näy "velkojaa". Saankohan jonkun paperin postitse, missä näkyy mistä on kyse, eli taksiyrittäjän nimi tms.???????
Itse taksimatkan maksoin käteisellä. Se on varmaan se oksennuksen siivous... Sen jälkeen kun yrjösin se sitä mun korttia pyysi, ja poisti mut taksista tien varteen korpeen... hävettää...
ihan oikein kyllä jos joudut jotain maksamaan. kuskit joutuu itse oksennukset pesemään eikä varmasti ole mitään mukavaa puuhaa, viikko sitten juttelin ystäväni kanssa puhelimessa. he olivat odottaneet isiä taaperon kanssa kotiin koko päivän, miehellä pitkä työpäivä. isi tulikin kiukkuisena kun joutui illan käyttämään auton pesemiseen kun joku ääliö oli sinne taas oksentanut, että se siitä perhe illasta. eli ihan oikein jos velottavat kun vapaa-aikansa joutuu sun oksennusten pesemiseen käyttämään..
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:mikä pankki sulla on? Mulla on nordea ja näkyy ne katevarauksessa olevat sekä ostopaikka, esim nyt jos ostan Alepasta ruokaa niin maksun saajana näkyy alepa
ihan oikein kyllä jos joudut jotain maksamaan. kuskit joutuu itse oksennukset pesemään eikä varmasti ole mitään mukavaa puuhaa, viikko sitten juttelin ystäväni kanssa puhelimessa. he olivat odottaneet isiä taaperon kanssa kotiin koko päivän, miehellä pitkä työpäivä. isi tulikin kiukkuisena kun joutui illan käyttämään auton pesemiseen kun joku ääliö oli sinne taas oksentanut, että se siitä perhe illasta. eli ihan oikein jos velottavat kun vapaa-aikansa joutuu sun oksennusten pesemiseen käyttämään..
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:mikä pankki sulla on? Mulla on nordea ja näkyy ne katevarauksessa olevat sekä ostopaikka, esim nyt jos ostan Alepasta ruokaa niin maksun saajana näkyy alepa
tarviiko sitä noin ilkeesti sanoa?
kyllä sitä lapsikin voi sinne taksiin oksentaa, esim jos on ollut päiväkirurgisessa operaatiossa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Öö, missä kohdin ap vastusti siivouksen perimistä tai muutoinkaan otti kantaa muuhun kuin siihen, että halusi vain tietää, mitä katevaraus tarkoittaa. Että ketäköhän ne idiootit ovat...Pakko vissiin purkaa omaa pieleen mennyttä viikonloppuaan tänne posmittamalla muille ihan tyhjästä - kun ap:lle oksennuksen siivoamisen maksaminen ei ollut se ongelma. Lukutaitoa, lukutaitoa tälle palstalle ja sen lukijoille toivoisin...
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Öö, missä kohdin ap vastusti siivouksen perimistä tai muutoinkaan otti kantaa muuhun kuin siihen, että halusi vain tietää, mitä katevaraus tarkoittaa. Että ketäköhän ne idiootit ovat...Pakko vissiin purkaa omaa pieleen mennyttä viikonloppuaan tänne posmittamalla muille ihan tyhjästä - kun ap:lle oksennuksen siivoamisen maksaminen ei ollut se ongelma. Lukutaitoa, lukutaitoa tälle palstalle ja sen lukijoille toivoisin...
hehe. mun viikonloppu ei ainakaan mennyt pieleentosi kiva shoppailu reissu oli eilen anopin kanssa ja tänään aikaa oman perheen kanssa. viikonloppu voi olla kiva ilman viinaakin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks tässä nyt takerrutaan tuohon oksentamiseen, kun kyse oli vaan katevarauksesta?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taksikuski parka. Voi vaan kuvitella millaista on olla ja ajaa autossa, oksennuksen hajussa -ja sen ajon päälle vielä siivota se asiakkaan oksennus :x Ja jos olis ollu vielä vuoroa jäljellä... no jäi ne matkarahat sitten saamatta, toivottavasti tuo 120 euroa kattaa kuskin ansiomenetyksen.
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks tässä nyt takerrutaan tuohon oksentamiseen, kun kyse oli vaan katevarauksesta?!
koska nää muut haluaa leikkiä olevansa parempia ihmisiä kuin ap, siksi.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taksikuski parka. Voi vaan kuvitella millaista on olla ja ajaa autossa, oksennuksen hajussa -ja sen ajon päälle vielä siivota se asiakkaan oksennus :x Ja jos olis ollu vielä vuoroa jäljellä... no jäi ne matkarahat sitten saamatta, toivottavasti tuo 120 euroa kattaa kuskin ansiomenetyksen.
ja just tästä syystä mulla on tää "järjetön jeesustelun tarve" niin kuin joku tuossa sanoi. jos mun tyyliin kuuluu tuntea empatiaa tuota kuskia kohtaan niin enemmin pidän vanhan tyylini. mun tyliin ei kuulu olla kaikkia viikonloppuja räkäkännis ja oksennella toisten autoihin. ite tunnen taxikuskeja ja suvustakin niitä löytyy joten tiedän kyllä mitä nuo viikonlopun yövuorot on. känniääliöiden kuskaamista pienestä palkasta :O
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:ja just tästä syystä mulla on tää "järjetön jeesustelun tarve" niin kuin joku tuossa sanoi. jos mun tyyliin kuuluu tuntea empatiaa tuota kuskia kohtaan niin enemmin pidän vanhan tyylini. mun tyliin ei kuulu olla kaikkia viikonloppuja räkäkännis ja oksennella toisten autoihin. ite tunnen taxikuskeja ja suvustakin niitä löytyy joten tiedän kyllä mitä nuo viikonlopun yövuorot on. känniääliöiden kuskaamista pienestä palkasta :O
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:mikä pankki sulla on? Mulla on nordea ja näkyy ne katevarauksessa olevat sekä ostopaikka, esim nyt jos ostan Alepasta ruokaa niin maksun saajana näkyy alepa
tarviiko sitä noin ilkeesti sanoa?
kyllä sitä lapsikin voi sinne taksiin oksentaa, esim jos on ollut päiväkirurgisessa operaatiossa tms.
no mun mielestä siinä on suuri ero oksentaako autoon sairas lapsi vai känninen idiootti :/ varmasti myös taxikuskien mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks tässä nyt takerrutaan tuohon oksentamiseen, kun kyse oli vaan katevarauksesta?!
koska nää muut haluaa leikkiä olevansa parempia ihmisiä kuin ap, siksi.
En mä mikään hyvä ihminen ole enkä väitä olevani, mutta anteeks vaan, vähän käy taksukuskia sääliksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no oksennus on oksennus. ihan samalla lailla siitä sairaan lapsen oksennuksesta peritään se "siivousmaksu".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No entäs jos menee vaikka lapsivedet taksin penkille? Ottaako taksikuskia se yhtä paljon nuppiin kuin oksennusten siivoaminen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No entäs jos menee vaikka lapsivedet taksin penkille? Ottaako taksikuskia se yhtä paljon nuppiin kuin oksennusten siivoaminen?
ehkä mutta eikös tuokin oo paljon hyväksyttävämpi asia, ihan eri juttu.
synnytys ja perskännit ei millään tavalla oo verrattavissa :O