Tunnustellessa jotain uutta ja outoa. Apuja kaipaisi. (Naisen alapäästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BloodyEnd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BloodyEnd

Jäsen
01.10.2009
650
1
16
Olen alakertaani sormella sieltä sisältä tunnustellut, kun ihmettelin, että miksi pari päivää ovulaation jälkeen kävi seksi kipeää, vaikka olin hyvin "lämmitelty". Siellä emättimen perällä tunnen selvästi jotain, mitä aiemmin en ole sormella tuntenut. Kohdunkaula, vai mikä? Ja mistä ihmeestä se sinne on "ilmestynyt", kun en ole aiemmin tuntenut tuota, vaikka ennenkin olen itseäni tutkinut ja emätintä tunnustellut. :O
Seksin yhteydessä siis kävi kipeää ja tuntui, että omat paikat olisivat liian ahtaat, vaikkei näin ole koskaan itselläni ollut. Ei nykyisen, eikä aiempien miesten kanssa. Kivun lisäksi tuntui ikäänkuin painetta siellä emättimen perällä ja sekin tuntui pahalta. Lisäksi normaalisti voimakkaat seksihalut hävinneet kokonaan. Viikkoon ei ole tehnyt mieli. Koskaan ei ole näin käynyt. Mistä tämä johtuisi?

Osaisiko kukaan sanoa, kun itse olen aika hukassa nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
siis et ole koskaan tunnustellu niin syvälle että oisin tuntenu kohdunnapukan? oliko se kova siinä keskellä ikään kuin kolo tai reikä tai kraateri..

joo se se on, vai mikä kohdunsuu tms...mut senhän asentokin vaihtelee kierron mukaan ja sen pehmeys myös eli voi olla, että joskus se on ollut taempana niin ei ole siksi sitä tuntenut...

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
siis et ole koskaan tunnustellu niin syvälle että oisin tuntenu kohdunnapukan? oliko se kova siinä keskellä ikään kuin kolo tai reikä tai kraateri..

Olen tunnustellut niin syvälle, siis ihan ns. pohjaan asti, mutta noin en ole tuota napukkaa tai mikä onkaan tuntenut, vaikka siis olen ihan perusteellisesti tunnustellut. Ja kyllä siinä keskellä tuntuu sellainen "kraateri". Ikään kuin ihan ihan minimaalinen suu tms.

Alkuperäinen kirjoittaja kanelinkukka:
kuulostaa ihan kohdun napukalta..
tuota...oletko varma ettet ole raskaana?

Lasta yritetään ja nyt on menossa dpo 6-7. Seksihalut siis hävinneet ihan täysin. Normaalisti on niin, että jos sellainen ihme sattuisi, etten miehen kanssa halua vehdata (ehkä kerran vuodessa käyn näin :D ), niin silloin haluan masturboida useita kertoja. Nyt ei edes sitä halua. Ei yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Kohdunapukka vaihtaa paikkaa kierron erikohdissa, esim. kuukautisia ennen se on tosi alhaalla.

Olen kyllä eri vaiheissa kiertoa perusteellisesti tunnustellut, mutta koskaan en ole tuota sormin tuntenut. Toki siellä jotain tuntuu, mutta ei tuollaista "uloketta" koskaan. Ja kuukautisetkaan ei vielä ole kohdalla...

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja BloodyEnd:
Viikkoon ei ole tehnyt mieli. Koskaan ei ole näin käynyt. Mistä tämä johtuisi?

Onpa järkyttävää. :laugh:

Jos tuntisit minut kunnolla, niin tietäisit, että tuon on todella epänormaalia. Itselläni poikkeuksetta pari päivää ilman jonkinlaista seksuaalista kanssakäymistä tekee jo kipeää. Jopa menkkojen aikana haluan jotain, vaikka olen kipeä. Munuaistulehduksen takia sairaalassa ollessanikin halusin koko ajan seksiä, vaikka olin todella kovissa kivuissa. Ei tämä siis normia ole.

Alkuperäinen kirjoittaja anve:
teeppä ihan mielenkiinnosta testi :D

Menkkojen alkuun on vielä viikko, enkä sitä ennen tahtoisi testiä tehdä. Se negatesti käy aina niin kipeää. Olisihan minulla kyllä testejä tuolla, mutta dpo on vasta sen 7...

jos on vielä viikko.. ni sit varmaan on parempi ootella (jos suinki maltat)

Jos tuntisit minut kunnolla, niin tietäisit, että tuon on todella epänormaalia. Itselläni poikkeuksetta pari päivää ilman jonkinlaista seksuaalista kanssakäymistä tekee jo kipeää. Jopa menkkojen aikana haluan jotain, vaikka olen kipeä. Munuaistulehduksen takia sairaalassa ollessanikin halusin koko ajan seksiä, vaikka olin todella kovissa kivuissa. Ei tämä siis normia ole.

Ensiksikin pakko sanoa että onletko koskaan miettinyt että noin vahva seksuaalinen halukkuus ei ole enää tervettä/normaalia??
http://www.tohtori.fi/?page=2328181&id=5246756

Ja mitä tulee ap kysymykseen, niin mulla tuli mieleen ettet vain olis raskaana....

Minulla on tässä kierrossa ollut sama juttu, lasta yritetään ja ovulaatiosta joitakin päiviä eteenpäin kohdunnapukka alkoi tuntumaan todella alhaalla ja yhdyntä on tuntunut epämiellyttävältä, ahtaalta. Nyt on menossa Kp26, ovulaatio kp14/15. Seksihalut on ollut viikon kateissa, johtuen tosin tuosta epämiellyttävästä ahtauden/paineen tunteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Justjust:

Ensiksikin pakko sanoa että onletko koskaan miettinyt että noin vahva seksuaalinen halukkuus ei ole enää tervettä/normaalia??
http://www.tohtori.fi/?page=2328181&id=5246756

Ja mitä tulee ap kysymykseen, niin mulla tuli mieleen ettet vain olis raskaana....

En ole riippuvainen seksistä, eikä minun sitä ole pakko saada. Satun vain nauttimaan seksistä erittäin paljon ja mielellään usein. Ilmankin pärjään. Äskeisestä ehkä sai sen käsityksen, että ajattelen vain seksiä, mutta ei se nyt niin ole.

Raskaus olisi ehkä mahdollinen ja toivottukin. Yritetty on jo pitkään, mutta koskaan ennen minulla ei tällaista ole ollut.
Äsken mies olisi ollut halukas peittoja heiluttelemaan ja yritin itsekin mukaan fiilikseen päästä, mutta ei siitä mitään tullut. Ei innostanut, ei sitten yhtään.

mokonen toivottavasti teillä olisi tärppi. :)

Yhteistyössä