Olen alakertaani sormella sieltä sisältä tunnustellut, kun ihmettelin, että miksi pari päivää ovulaation jälkeen kävi seksi kipeää, vaikka olin hyvin "lämmitelty". Siellä emättimen perällä tunnen selvästi jotain, mitä aiemmin en ole sormella tuntenut. Kohdunkaula, vai mikä? Ja mistä ihmeestä se sinne on "ilmestynyt", kun en ole aiemmin tuntenut tuota, vaikka ennenkin olen itseäni tutkinut ja emätintä tunnustellut. :O
Seksin yhteydessä siis kävi kipeää ja tuntui, että omat paikat olisivat liian ahtaat, vaikkei näin ole koskaan itselläni ollut. Ei nykyisen, eikä aiempien miesten kanssa. Kivun lisäksi tuntui ikäänkuin painetta siellä emättimen perällä ja sekin tuntui pahalta. Lisäksi normaalisti voimakkaat seksihalut hävinneet kokonaan. Viikkoon ei ole tehnyt mieli. Koskaan ei ole näin käynyt. Mistä tämä johtuisi?
Osaisiko kukaan sanoa, kun itse olen aika hukassa nyt?
Seksin yhteydessä siis kävi kipeää ja tuntui, että omat paikat olisivat liian ahtaat, vaikkei näin ole koskaan itselläni ollut. Ei nykyisen, eikä aiempien miesten kanssa. Kivun lisäksi tuntui ikäänkuin painetta siellä emättimen perällä ja sekin tuntui pahalta. Lisäksi normaalisti voimakkaat seksihalut hävinneet kokonaan. Viikkoon ei ole tehnyt mieli. Koskaan ei ole näin käynyt. Mistä tämä johtuisi?
Osaisiko kukaan sanoa, kun itse olen aika hukassa nyt?