Tissibaarissa käynti (ja sen aiheuttama ongelma....)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Goo:
Olisit voinut heti alunperin kertoa niiden 4-5 baarin nimet, joissa kävitte. Jos sitten vaimo olisi hoksannut sen tissibaarin nimen, niin olisit sitten voinut selittää asiaa.
Niin, ehkä näin olisi pitänyt toimia. Nyt on kuitenkin myöhäistä.
Kyllä minä ne muiden baarien nimet kerroinkin mutta se yksi "unohtui".

BL: "Paras olisi jos vaimo sattuisi tämän itse huomaamaan, mutta vaimo tuskin lukee näitä palstoja, kuten en itsekään. Löysin vaan sattumalta täältä tämmöisen kun hiukan aikaa etsin."

Eli ihan vaan sattumalta tännekin jouduit ? ! Sinä pervojen pervo :)

Vie se vaimo sinne samaseen paikkaan. Sitten jos olisi vielkä semmonen, jossa on naisille silmäniloa, miehet strippaa? Eioköhän ja vaimokulta jo hoksaisi, että ei siellä taavi tavallinen muuta kuin nolostuu. Mutta isojen poikien mukana sitä joutuu joskus kaikennäkösiin vesiin, vaikka kuinka olisi kiltti poika.

Eiköhän se vaimokulta rauhottune, odottele rauhassa. Kun et ole syntiä tehnyt, ei tarvita lahjuksia tai muitakaan katumusharjoituksia. Sinullahan oli lupa näihin muihin kuppiloihin?

Ei todellakaan mitään pahaa! Me käydään kavereiden kanssa melkein aina paikallisessa seksibaarissa, tilataan jokainen privaattistrippiesitys ja siihen extrana suu- tai käsihoito

Mitä "hoitoja" ja kuka ne hoidot tekee?

Mielestäni se, että jotain tekostaan joutuu salailemaan, kertoo siitä, että se on väärin. Ja jos tekee tietoisesti väärin, on ikävä ihminen...Sinä olit kavereidesi vietävissä ja huijasit vaimoasi, turha sitä on muuksi kääntää. Kasva isoksi pojaksi ja hanki oma tahto plus omatunto niin asiat voivat mennä paremmin.

"Ellen minä tee jotain, vaimo pitää mykkäkoulua vaikka maailman tappiin saakka, se on nähty ennenkin"

- mököttämisen ja mäkättämisen määrä on on parisuhteessa naisen puolelta aina vakio. Ihan sama laitatko lusikat väärään laatikkoon tai petaaat sängyn huonosti vai käytkö huorissa. Sanomisen määrään se ei vaikuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Muija vaan:
Vie se vaimo sinne samaseen paikkaan. Sitten jos olisi vielkä semmonen, jossa on naisille silmäniloa, miehet strippaa? Eioköhän ja vaimokulta jo hoksaisi, että ei siellä taavi tavallinen muuta kuin nolostuu. Mutta isojen poikien mukana sitä joutuu joskus kaikennäkösiin vesiin, vaikka kuinka olisi kiltti poika.

Eiköhän se vaimokulta rauhottune, odottele rauhassa. Kun et ole syntiä tehnyt, ei tarvita lahjuksia tai muitakaan katumusharjoituksia. Sinullahan oli lupa näihin muihin kuppiloihin?

Joo no kun siis kun ei nuo paikat kiinnosta oikeasti ja sinne vaan vähän niinkuin "jouduin", enkä usko että vaimoakaan ihan hirveästi kiinnostaa. Mutta jos vaimo joskus haluaa tuollaiseen paikkaan (jossa on vaikka niitä miesstrippareita) niin ei mulla tee tiukkaa hyväksyä sitä. Siinä olet ihan oikeassa että taavi tavallinen todellakin siellä vaan nolostuu (vaikka on vähän kännissäkin). Joo kyllä mulla "iltalomalupa" oli. Eli kavereiden kanssa saunomaan ja syömään ja johonkin baariin loppuillaksi, niinkuin joka vuosi näihin aikoihin viettämään "piikkujoulua". Ne muut baarit oli ihan tavallisia paikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ryppy:
Ei todellakaan mitään pahaa! Me käydään kavereiden kanssa melkein aina paikallisessa seksibaarissa, tilataan jokainen privaattistrippiesitys ja siihen extrana suu- tai käsihoito

Kokeile itse! Mene strippibaariin ja tilaa privaatti. Kysy Pietarin tytöltä: "Hau mats is ploujop?" tai "Hau mats is händjop?"

Eivät tarkoita hammaskivenpoistoa tai manukyyriä ;))

Alkuperäinen kirjoittaja Seija T.:
Mielestäni se, että jotain tekostaan joutuu salailemaan, kertoo siitä, että se on väärin. Ja jos tekee tietoisesti väärin, on ikävä ihminen...Sinä olit kavereidesi vietävissä ja huijasit vaimoasi, turha sitä on muuksi kääntää. Kasva isoksi pojaksi ja hanki oma tahto plus omatunto niin asiat voivat mennä paremmin.

Niin, se on sinun mielipiteesi, pidä se omanasi kun sitä ei varsinaisesti kysytty. Jos luet alusta saakka niin kaipailin vähän hyviä neuvoja miten saisin homman fiksuiten selvitettyä.
Jos käyn noiden kahden kaverin kanssa noin kerran vuodessa ulkona ja juuri sillä kerralla he molemmat haluavat lähteä moiseen baariin, niin enpä minä viitsi ihan kauhesati sitten alkaa vastaankaan vänkäämään. En sentään ihan yksikseni viitsinyt jatkaa iltaa jossain muualla. Sen verran kuitenkin sain loppujen lopuksi periksi että ko. paikassa ei tarvinnut olla kovin kauaa. Missä kohtaa se vaimon huijaus tapahtui?

Alkuperäinen kirjoittaja so easy:
Alkuperäinen kirjoittaja ryppy:

Kokeile itse! Mene strippibaariin ja tilaa privaatti. Kysy Pietarin tytöltä: "Hau mats is ploujop?" tai "Hau mats is händjop?"

Eivät tarkoita hammaskivenpoistoa tai manukyyriä ;))

Enpä ole sattumoisin käynyt Pietarissa enkä myöskään tissipaareissa. Joten kerro mitä hoitaja ne tekee sinulle.

Annoit selvästi valheellisen lausunnon eli valehtelit, kun toinen kysyi missä kävitte ja sinä juurta jaksaen luettelit neljä eri paikaa ja SALASIT tämän yhden. Kyllä minuakin vaimonasi mietityttäisi, mitä helvettiä siellä on tapahtunut, kun yrität sen pimittää.

Itsehän täällä olet hätääsi vinkumassa ja kyselemässä. Helkkaristako minä tiedän, missä kohtaa sinä olet salannut asioitasi ja missä et. Jos kerran sinusta on oikein ja vaimostasikin on oikein tuo tissibaarissa nuokkuminen, niin mikä on pointtisi? Ja jos et kerran mielestäsi valehdellut, niin itseasiassa kaikkihan on kotona varmaan mitä parhaimmin...Joku kuitenkin nyt mättää, ja se olet sinä. Ei asioita pidä salailla eikä mennä porukan mukana, jos se tuntuu sittemmin olevan parisuhderiidan syynä. Aika poikaselta vaikutat. Lähdepä taas vähän kavereidesi kanssa radalle ja mieti vasta jälkeenpäin, mitä jätät kertomatta ja miksi. Lycka till!

Alkuperäinen kirjoittaja deelia:
Annoit selvästi valheellisen lausunnon eli valehtelit, kun toinen kysyi missä kävitte ja sinä juurta jaksaen luettelit neljä eri paikaa ja SALASIT tämän yhden. Kyllä minuakin vaimonasi mietityttäisi, mitä helvettiä siellä on tapahtunut, kun yrität sen pimittää.
Niinno, ,jos vaimo kysyi missä me kävimme ja minä kerroin ne neljä paikkaa, niin missä kohtaa minä valehtelin?
Noinhan se on että tuon takia vaimo ihmettelee mitä siellä on mahtanut tapahtua, näin on, myönnän sen ja tiedän sen, siitä ei pääse enää mihinkään. Nyt on myöhäistä enää muuttaa tuota asiaa miksikään. Mutta olen suht varma että vaimo olisi miettinyt samaa, vaikka olisin asian kertonutkin (eli miettinyt kerroinko varmasti kaikki ...).
Mietin tässä vaan miten saan homman fiksusti selvitettyä, ettei se kuulosta liikaa "selittelyltä".

Ap, älä ota herneet nenään kun saat kommentteja mitä ei sinua mielyttää. Muista että itse aloitit tämän vinkumiseen. Sen kun leikkiin ryhtyköön, sen myös kestäköön! Sitäpaitsi, olisit vaan ollut rehellinen vaimollesi. Nyt kipin kapin kotiin ja kerro vaimollesi miten paljon hän sinulle merkitsee!

Alkuperäinen kirjoittaja Seija T.:
Itsehän täällä olet hätääsi vinkumassa ja kyselemässä. Helkkaristako minä tiedän, missä kohtaa sinä olet salannut asioitasi ja missä et. Jos kerran sinusta on oikein ja vaimostasikin on oikein tuo tissibaarissa nuokkuminen, niin mikä on pointtisi? Ja jos et kerran mielestäsi valehdellut, niin itseasiassa kaikkihan on kotona varmaan mitä parhaimmin...Joku kuitenkin nyt mättää, ja se olet sinä. Ei asioita pidä salailla eikä mennä porukan mukana, jos se tuntuu sittemmin olevan parisuhderiidan syynä. Aika poikaselta vaikutat. Lähdepä taas vähän kavereidesi kanssa radalle ja mieti vasta jälkeenpäin, mitä jätät kertomatta ja miksi. Lycka till!
Voi Seijaseija, Onko se nyt niin vaikea ymmärtää että en kysynyt sinun mielipiteitäsi edelleenkään, vaan neuvoja miten saisi tilanteen fiksuiten hoidettua. Yritit ilmeisesti ilmaista jotakin tuolla kirjoituksellasi? No, ei ihan auennut mulle. Vaikuttaa myös siltä, että sinä puolestasi et ole ymmärtänyt noista edelläolevista kirjoituksistani kuin korkeintaan puolet, jos sitäkään.

jätkä on kyllä alitajuisesti tahallaan jättänyt sanomatta että hooterseja oltu tsekkaamassa. Jos kerran naistasi moiset vituttavat, niin älä mene. AS simple as that.

Minä saan sanoa mielipiteeni aivan kuten sinäkin tunnut tekevän, joten se siitä. Ja mitä ymmärtämiseen tulee, sinä et touhujesi perusteella ymmärrä monestakaan asiasta tuon taivaallista :-D. Pyydä naistasi lyömään sinulle musta silmä à la Jaskari.

Alkuperäinen kirjoittaja tip tap:
Ap, älä ota herneet nenään kun saat kommentteja mitä ei sinua mielyttää. Muista että itse aloitit tämän vinkumiseen. Sen kun leikkiin ryhtyköön, sen myös kestäköön! Sitäpaitsi, olisit vaan ollut rehellinen vaimollesi. Nyt kipin kapin kotiin ja kerro vaimollesi miten paljon hän sinulle merkitsee!
En minä suinkaan ole ottanut herneitä nenääni, pois se minusta. Esitin vaan oman näkemykseni asioista näille joillekin kommentoijille. Sinunko mielestäsi tämä on jotain "vinkumista"? Ellei sinullakaan ole mitään fiksua kommenttia niin jätä pliis kommentoimatta.

Olen aivan sama mieltä asiasta. Ap. on tahallisesti jättänyt asioita kertomatta vaimolle koska oli jotain muutakin säpinää. Ole sinä ap rehellinen vaimollesi ja kerro hänelle totuus!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja m32:
jätkä on kyllä alitajuisesti tahallaan jättänyt sanomatta että hooterseja oltu tsekkaamassa. Jos kerran naistasi moiset vituttavat, niin älä mene. AS simple as that.
Tä? "alitajuisesti tahallaan"? Näin on ,tahallaan minä sen jätin kertomatta. Ei kai siinä pitänytkään olla mitään epäselvää.

Kysyt AP seuraavaa:

"Niinno, ,jos vaimo kysyi missä me kävimme ja minä kerroin ne neljä paikkaa, niin missä kohtaa minä valehtelin?"

Aiemmin olet todennut näin:

"Eli kun vaimo kysyi missä kävitte, kerroin kaikki muut paikat mutta en tuota yhtä, sen jälkeen vaimo ei kysellyt mitään mielestäni (ja miksi olisikaan kun luettelin jo 4 baaria...)"

Eli tuo kertomatta jättäminen oli tavallaan valehtelua - ja etenkin sitten se oli valehtelua, jos hän vielä kysyi, että kävittekö muualla ja sinä sanoit, että ette.

Tässä kohtaa fiksuin tapa on tosiaan pyytää reilusti anteeksi ja kertoa, että baari jäi mainitsematta, koska et halunnut pahoittaa vaimosi mieltä, etkä muutenkaan pitänyt sitä mainitsemisen arvoisena, kun kävitte siellä vain ystäväsi toivomuksesta, ettekä edes viipyneet pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja tip tap:
Olen aivan sama mieltä asiasta. Ap. on tahallisesti jättänyt asioita kertomatta vaimolle koska oli jotain muutakin säpinää. Ole sinä ap rehellinen vaimollesi ja kerro hänelle totuus!!!!!

Sorry vaan mutta saanko kysyä kenelle sinä oikein kommentoit? Mikä tai kuka Ap. ?

Yhteistyössä