Tissit? Tissit! TISSIT! TISSIT!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainomieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huvittavaa sekin, kun tuossa etusivulla pyörii näitä tissialoituksia ainakin 5 koko ajan, ja sit siellä välissä jotain tyyliin "Kuka lähtee suviseruoihin?!" ja SUVISEURAT jne :laugh:
 
Tämä ansaitsee noston tuonne rintavakokeskusteluun!
29272544-8392849-image-a-3_1591382398766.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Tuskinpa vaan mummo

Kun se aika joskus koittaa niin varmaan kaikki heteromiehet haluaa kuolla orkun jälkeen, ja hienoimmalla tavalla eli naiseen lauetessaan
Mitä teet, jos partnerisi kuolee jyräsi alle? Heivaatko naisen ruumisautoon ja klikkaat sitten auki aikuisviihdesivun ja jatkat sekstaamista? Tällaisen kuvan ajatusmaailmastasi saa törkyviestiesi pikavilkaisuilla. Olet luultavasti Tuska-festivaalien vakiokävijä.
 

Yhteistyössä