tissit valuu!!prkl,APUA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
jumatsukka,nyt menossa viikot 32+3
eli vauva ei oo vielä syntyny,ja toivottavasti ei oo vielä ees lähellä.
esimölöä on tippunu jo viikolta 17asti,menin siiten tyhmänä joskus ruiskuttelee tissit tyhjiks kun niitä rupes särkemään (esimaito muuttu ihan "mädän" keltaseks,välillä meni ihan semmoseksi puuroksi :x ).
arvatkaapas mitä!nyt sitä tulee sitten ihan olan takaa,tää satunnainen tissien tyhjennys on tietty vaan lisänny tuotantoa ja nyt on tissit turvoksissa.
onko muilla käyny tämmöstä lapsusta?
neuvolassa kun otin puheeks niin täti tokas vaan "voi sieltä pari tippaa tulla,sulla on varmaan toi hormoonitoiminta ylivilkasta ym"

mitä mä teen!kun istun täs koneella niin valuu vaan..ja arvatkaa onko mun tissirätit loppu |O

mulla oli sama vika. ja se maidon tulo vaan ylty mitä lähemmäs synnytys tuli ja auta armias sitte ku poika oli maailmassa. itse kyllä olin tyhjentelemättä tissejä raskauden aikana mutta hyvin ne itsekkin tyhjeni

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-1983:
mulla vuoti vko24 jälkeen joka yö lakanat märjäks asti. ei kivaa siinä vaihees mut kertaakaan en miettiny riittääkö maito lapsen synnyttyä.

joo mulla sama,mies luuli ensin että oon ruvennu kuolaamaan kun huomas ne läikät :laugh:
minä tietysti kielsin kaiken..paitsi siinävaiheessa kun huomasin sen oikeesti tulevan musta

Yhteistyössä