Tjaah, onko se nyt Pentti vai Ahmed joka yritti pilkkoa kirveellä muita kuin halkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuira & Liminka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämäkö ei kerro et hyväksytään terrorismi?

syytit myös ”meitä” vaikka olen jo pariin kertaan kirjoittanut etten hyväksy väkivaltaa. Koskaan. Keneltäkään.

et lueppa ihan itse uudestaan.

öyh.
EI

Mieti vähän mitä väkeä tänne on yrittänyt tunkea!? Todennäköisesti isoisäsi oli käpykaartilainen lemppasi pystykorvansa jorpakkoon ja pakeni itärajalta paskat housuissa kun minun sukulaiseni oli siellä ja saamme kiittää kaikkia rohkeita miehiä, lottia unohtamatta

Tumppaa nyt käärösi ja lue huomenna uudestaa, ehkä tajuat paremmin

Yhtälailla voin laittaa sinun suuhusi että hyväksyt teinityttöjen raiskaukset, murhaamiset ja ruumiin poltot loppuhuipennuksena "rauhan" uskonnon edustajalle

En kannata väkivaltaa, mutta haloon nostaminen ja pullistelu on toisinaan paikallaan, pitää niille näyttää. Tuo sandaalikansa on niin aivopestyä, kiittämätöntä ja röyhkeää (=sivistymätöntä barbaarikansaa) elättejään kohtaan että ihan ttaa
Laittaa suuhusi.... Niinhän olet tehnyt viimeisen viisi vuotta, jonka olet täällä öyhöttänyt.

Selvästi kannatat väkivaltaa, samoin muut persut tällä palstalla. Ettehän te muusta puhu!!!!!

Ja viimeiseksi olette nyt pääsemässä eroon muista suomalaisista, jotka eivät jaa teidän ennakkoluuloisia mielipiteitä.

Te hoette täällä kokoajan väkivaltaisuuksista ja syytätte ahmedeita vuosi tolkulla myös suomalaisten tekemistä rikoksista. Ei, kaikki ei lähde teidän vainoharhoihin mukaan!!

Näitä ketjuja lukiessa tulee vaan mieleen, että persut ei ole yhtään sen parempia, kuin haukkumansa vihervassarit.
Olkoonkin, että vaikka vihervassarit olisi typeriä "haaliessaan" tänne pakolaisia, niin persut ylittää tän kyl reilusti haukkumalla vihervassareita kaikenmaailman väkivaltaisiksi rais**'ja ihannoitsijoiksi ja miksi lie. Ja sitten tekee itse saman perässä, mitä vihervassarit on heidän mukaansa tehneet.

Laittaa suuhusi.... Niinhän olet tehnyt viimeisen viisi vuotta, jonka olet täällä öyhöttänyt.

Selvästi kannatat väkivaltaa, samoin muut persut tällä palstalla. Ettehän te muusta puhu!!!!!

Ja viimeiseksi olette nyt pääsemässä eroon muista suomalaisista, jotka eivät jaa teidän ennakkoluuloisia mielipiteitä.

Te hoette täällä kokoajan väkivaltaisuuksista ja syytätte ahmedeita vuosi tolkulla myös suomalaisten tekemistä rikoksista. Ei, kaikki ei lähde teidän vainoharhoihin mukaan!!

Tekijähän tässä oli kaiken pointti, että oliko missä maassa syntynyt. Se tärkein asia, jonka selvityksen jälkeen voi alkaa rauhassa haukkuun taas suvakkeja ja pääsemään niistä eroon
Tosiaan, suvakit vieköön kultamunansa mennessään takaisin ”sotaa” käyviin kotimaihinsa, kun siellä voi lomailla meidän piikkiin kuitenkin

Rakentakaa se yhteiskunta uusiksi eurooppalaiselle tasolle, kun ne sandaalijalat kerran viihtyy demokraattisissa, vapaissa ja sivistyneissä maissa

Kiitos, onnea ja menestystä

vastaa nyt kuitenkin onko noi oikeistoterrosisti-epäillyt mielisairaita vai aivopestyjä reppanoita
Ei kumpaakaan

Suomipoika on menestyksekkäästi ennenkin puolustanut maataan vae kivalta isilta tunkeutujilta

Siksi on ihan luonnollista reagoida siihen, kun te vi h erpunikit haluatte avata portit näille rr @iska ajille, tikittäville i s-isaika poo mm eeille ja paeaenk atko jille

Herättäähän se päättäjät kun kansa pistää hanttiin mä ttujen paa pomiselle ja su oja vae rista tukselle

Menikö jakeluun?

Juu tämäkin selkeästi paheksuu näitä oikeistolaisia, vertaamalla heidän suunnitelmaansa sotaveteraanien tekoon.

Yhteistyössä