H
Hammas
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MammaP.:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja MammaP.:Alkuperäinen kirjoittaja Yksinkertaisesti:Teet väärin
Mikä muuten oli riidan syy?
Tämä kummitäti haukkui minua huonoksi äidiksi.
Kuulemma kasvatamme lapsemme "pumpulissa" (ei nää "tosielämää") ja olen kuulemma hermoromahduksen partaalla, kun en käy koskaan juhlimassa (baarissa ryyppäämässä) ja olen liian varovainen kun en istuta jo 4kk ikäistä vauvaa tai anna hänelle jo kiinteitä.... jne jne...
4 kk ikäinen vauva ehtii näkemään sitä tosielämää vielä myöhemminkin.
Otatkohan arvostelun liian vakavasti? Minä suhtauduin vastaavaan olankohautuksella: mun lapsi, mä määrään, piste.
No jos hän olisikin sanonut suoraan asioista... mutta hän puhui minusta paskaa selkäni takana! Ja saan aina muilta kuulla, millainen hänen mielestään olen jne...
Ja kun riitannuimme, hän ITSE SANOI IRTISANOUTUVANSA KOKO KUMMIUDESTAAN! Siis ei halunnut olla väleissä. "Pitäköön perkeleen pentunsa" -noilla sanoilla.
Ja sitten jälkeenpäin vaatii "oikeuksiaan" tavata lasta.
ONKO OIKEIN!?
No kyllä minäkin olisin tuollaisista sanoista suuttunut! Ja kun vielä itse ei ensin halunnut tavata kummilastaan! Olen kyllä tässä täysin AP:n puolella!