Todella huvittavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juups
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juups

Vieras
Äitini sai joululahjan toista kautta eli ei minulta suoraan, ei ole kiittänyt ennen eikä jälkeen joulun.

Joulupäivänä kävimme äidilläni eikä silloinkaan kiittänyt lahjasta mutta sanoi, että hän kyllä odotti että tekisin taas joululahjaksi sellaisen kalenterin. Eli oli kyllä lisää vailla ilmeisesti....

Lähtiessä sanoin, että tulkaa käymään vielä ennen vuodenvaihdetta. Ei kommentoinut eikä näkynyt.

Uudenvuodenaattona soitin hänelle, mutta oli töissä silloin eikä soittanut takaisinkaan myöhemmin.

Päätin, että antaa olla sitten. Ottaa yhteyttä kun kiinnostaa. Tosin tiedän, että se yhteydenotto on luokkaa "Mikäs sulla on vialla taas kun et ole mitään yhteyttä pitänyt". Tai luultavasti ei edes laita tuota viestiä minulle vaan siskolleni ihmettelee, että mistähän minä nyt olen suuttunut.

no mitä sä annoit hänelle lahjaksi?? Tiesikö että se on sinulta? Ei munkaan äiti koskaan kiittele mistään, saati onnittele. Ei kummastakaan lapsesta ole onnitellut, oli itseasiassa ainut ihminen joka ei onnitellut kun 24 vuotiaana sain vasta ajokortin.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
no mitä sä annoit hänelle lahjaksi?? Tiesikö että se on sinulta? Ei munkaan äiti koskaan kiittele mistään, saati onnittele. Ei kummastakaan lapsesta ole onnitellut, oli itseasiassa ainut ihminen joka ei onnitellut kun 24 vuotiaana sain vasta ajokortin.

Mitenniin tiesikö, että on minulta? Tietysti tiesi, koska kortissa luki. Ja lahjaksi sai juuri sellaisen lahjakortin mitä oli toivonut.

Yhteistyössä