Toi lapsiparka joutuu kuulema tekemään täällä kaiken

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Mä käskin aamula likan tyhjentää tiskikoneen -ennen ruokaa, et sa astiatsit taas sinne.
No tämähän narisee, että mun täytyy auttaa ja pälä pälä pälä...Meillä on sovittu että tiskikoneen tyhjennys on lasten työtä, mut poika sattu olemaan jo iskän kanssa hommissa ja tytön piti sit tyhjentää kone yksi.
Mä ärähdin sille, että niin kauan kun hän asuu täällä ja katsoo olevansa iokeutettu syömään mun hakemaa ja tekemää ruokaa ja hutaman mule perään kun mä lähden kauppaan, jota tuo sitä tätä ja tuota, niin se pekeleen tiskikonehan tyhjenee ennen lounasta ja se siitä.
Nyt se totes, että hän muutaa pois kotoa heti kun koulu loppuu, kun sitten ei tarvi tehdä mitään. Hänen ei kuulema tarvi koskaan siivota, kun hän pitää aina kaiken niin siistinä ja se siistinä pitäminen ei sit vissiin oo tekemistä :o
että muutetaaks kaikki pois kotoa, ni ei tarvi tehdä mitään :laugh:

:laugh: ihana! tehän voisitte testata sitä silleen, että lähdette miehen kanssa viikoks lomalle ja sun tytär voi jäädä pitämään huushollia siistinä, ei siis siivoomaan vaan pitämään vaan siistinä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
:laugh: ihana! tehän voisitte testata sitä silleen, että lähdette miehen kanssa viikoks lomalle ja sun tytär voi jäädä pitämään huushollia siistinä, ei siis siivoomaan vaan pitämään vaan siistinä :)

Tai jos se vaika alittais sen siistinä pitämisen huoneestaan :D
Ikää kun on vasta 10, ni ei oikein voi varmaan jättää viikoksi yksin kotiin -tai ei parane ainakaan palstalla tunnustaa :laugh:

Tuttua touhua et naristaan jos joutuu edes vähinkin kotihommia tekemään saatika sitten oman huoneen siivoomaan ja meillä noi isommat pojat on jo 12v ja 8v ja meillä ovat tuumailleet joskus et muutetaan ukille ja mummolle ku täällä ei saa mitään muuta tehä ku kotihommia |O buah hah haa :laugh:

no sähän voit ehdottaa sitten sille että sopii neitin tiskata omat tiskinsä sitten kun sotkeekin ne lautaset :D jos ei puhtaita jaksa pois ottaa tai likasia sinne laittaa..
muistan ko itse jaksoin rutista roskispussin viemiestä vaikka joka aamukoulumatkalla kävelin 2 metrin päästä sitä :laugh:

On se kiva kun ne lähtee lukee ja sit pitää laittaa peti ja tehdä ruoka ja pestä pyykit.Lukea jne.....
Tulevat kotona käymään ja tiedustelee onko tarttenu tehdä"töitä" huushollin eteen.?
Ovet kolisee nätisti ja mennään omaan huoneeseen.Ei paiskota kun on tullut oppia kantapään kautta.Kiva seurata kuinka mielet muuttuu.. auttaisit kun ois tämä ja tämä tekisitkö vielä tämän..

Ja aamun tiskikoneentyhjennys sessiota odotellessa :saint:
Tänään on keskimmäisen synttärit, joten voi raukka joutua tyhjäämään koneen viellä toisenkin kerran. Kyllä se nyt varmaan tekee lastensuojeluilmoituksen!

Yhteistyössä