V
vieras
Vieras
se ei ikinä tee ruokaa (ja tää on ehkä ainoa "iso" asia mistä on nää vuodet tapeltu..!!) tänään tein ison lasagnen, meidän 3henkinen perhe söi sitä iltapäivällä plus sit yks yllätysvieras, silti sitä jäi vielä n.2annosta.
äsken menin keittiöön ja aattelin et lämmitän sitä vähän itselleni, niin tyhjä vuoka pöydällä kun mies käyny pitkin iltaa närppimässä sitä ruokaa!!
sama kävi kinkkupiirakalle lauantaina, piti iltapalaks syödä niin mies oli syöny sen. se syö kaiken ja mä en kestä!!!!!!!!!
mua ei todellakaan huvita nyt ruveta mitään tekemään, kamala nälkä!!!!
voileipiä en syö, en oo koskaan tykänny leivästä -paitsi lämpimistä leivistä ja niitä en nyt todellakaan jaksa alkaa väsäämään!!!!
KIEHUUUUU!!!!!!!!!!!!!
äsken menin keittiöön ja aattelin et lämmitän sitä vähän itselleni, niin tyhjä vuoka pöydällä kun mies käyny pitkin iltaa närppimässä sitä ruokaa!!
sama kävi kinkkupiirakalle lauantaina, piti iltapalaks syödä niin mies oli syöny sen. se syö kaiken ja mä en kestä!!!!!!!!!
mua ei todellakaan huvita nyt ruveta mitään tekemään, kamala nälkä!!!!
voileipiä en syö, en oo koskaan tykänny leivästä -paitsi lämpimistä leivistä ja niitä en nyt todellakaan jaksa alkaa väsäämään!!!!
KIEHUUUUU!!!!!!!!!!!!!