toi mies syö kun hevonen, mulla loppuu huumori!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
se ei ikinä tee ruokaa (ja tää on ehkä ainoa "iso" asia mistä on nää vuodet tapeltu..!!) tänään tein ison lasagnen, meidän 3henkinen perhe söi sitä iltapäivällä plus sit yks yllätysvieras, silti sitä jäi vielä n.2annosta.
äsken menin keittiöön ja aattelin et lämmitän sitä vähän itselleni, niin tyhjä vuoka pöydällä kun mies käyny pitkin iltaa närppimässä sitä ruokaa!!
sama kävi kinkkupiirakalle lauantaina, piti iltapalaks syödä niin mies oli syöny sen. se syö kaiken ja mä en kestä!!!!!!!!!
mua ei todellakaan huvita nyt ruveta mitään tekemään, kamala nälkä!!!!
voileipiä en syö, en oo koskaan tykänny leivästä -paitsi lämpimistä leivistä ja niitä en nyt todellakaan jaksa alkaa väsäämään!!!!
KIEHUUUUU!!!!!!!!!!!!!

Kokeileppa pari päivää niin, että teet ruoan vain itselle ja lapselle. Ja kun mies kyselee ruoan perään, niin ilmoitat että saat tehdä itse. Voipi auttaa tai sitten ei.

ei sillä paino-ongelmaa ole, kuluttaakin kyllä sit sen verran, mut jos on jotain tehtynä niin se käy närppimässä aina ohikulkeissaan sitä ja sit hups ku loppu ja muille ei jääny mitään.
äärettömän ärsyttävää.
mut en mä nyt aatellu niin pikkumaiseks heittäytyä et tekisin muille ruuan paitsi sille..

laita nimilappu. Mun mies hotki aina kaikki meidän murot ja minä kun harvoin niitä syön, niin sen kerran kun olisin "omia murojani" (mies ostaa aina itselleen kaupasta muroja joista mä en tykkää) halunnut niin ikinä niitä ei ole...Sanoin miehelle että joko alat itsekin tuomaan näitä kaupasta tai sitten annat mun murojen olla. Tepsi :D

Yhteistyössä