E
Ei koulutukseen!
Vieras
Kyllä nyt ap:n kannattaisi pitää oikeuksistaan kiinni! KUKAAN EI VOI PAKOTTAA minkään lain nojalla sinua töihin 2 viikkoa synnytyksestä! Ja aivan oikein joku aikaisemmin kysyi tässä ketjussa, että mistä tiedät milloin synnytyksesi on? Lasketusta ajasta voi aivan hyvin mennä vielä 2 viikkoa ennen kun mitään tapahtuu, ja synnytys joudutaan käynnistämään.
Itse olin todella väsynyt ja huonossa kunnossa 2 viikkoa synnytyksen jälkeen. Minulla oli anemia, sillä menetin niin paljon verta synnytyksessä. Imetin yöt ja päivät läpeensä. Siinä tilassa teki tiukkaa esim pitää seuraa vauvaa katsomaan tulleille vieraille tunnin ajan tai käydä suihkussa ja meikata tms, saati sitten vetää mitään koulutuksia.
Pyydä, että lääkäri kirjoittaa sinulle sairaslomaa, jos mikään muu ei auta!
Itse olin todella väsynyt ja huonossa kunnossa 2 viikkoa synnytyksen jälkeen. Minulla oli anemia, sillä menetin niin paljon verta synnytyksessä. Imetin yöt ja päivät läpeensä. Siinä tilassa teki tiukkaa esim pitää seuraa vauvaa katsomaan tulleille vieraille tunnin ajan tai käydä suihkussa ja meikata tms, saati sitten vetää mitään koulutuksia.
Pyydä, että lääkäri kirjoittaa sinulle sairaslomaa, jos mikään muu ei auta!