Töihin kesken raskauden ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietteliäs

Vieras
Mitä mieltä olette,olenko työkykyinen,en pysty nostamaan oikein mitään,vuotaminen alkaa helposti jo stressistä,kotihommia teen pientä mutta raskaampia juttuja en,mutta nyt painostetaan töihin,mikä neuvoksi?
Viikkoja lähemmäs 20.

Ihan melkein sama tilanne täällä :headwall: Mulla on lääkäri-aika,viikkoja ei vielä ole noin paljoa,mutta 15+1 siis tällähetkellä,mutta oireilen myäs raskauden kanssa,sekä sairastan epilepsiaa.
Mä en ole myöskään niin sen varassa että saisin todistusta....... :headwall:

Tsemppiä sulle mietteliäs,tiedän miltä tämä tilanne tuntuu,kun odottaa vauvaa ja saa riskeerata kaiken.Mulla vielä ennestään kaksi likkaa täällä eikä hoitopaikkaakaan...

Annu & touhustiina 15+1

No voithan sä ottaa työpaikan vastaan, jos ne kerran painostavat ja hakea saman tien sairaslomaa. Eihän tuossa mitään järkeä ole, mutta eipä byrokratiassa aina muutenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voithan sä ottaa työpaikan vastaan, jos ne kerran painostavat ja hakea saman tien sairaslomaa. Eihän tuossa mitään järkeä ole, mutta eipä byrokratiassa aina muutenkaan.

Palkkaako yleensä helposti raskaana olevaa ihmiset?
Minusta sekin on yleistä,juttujen perusteella mitä on lukenut.

Alkuperäinen kirjoittaja Mietteliäs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Palkkaako yleensä helposti raskaana olevaa ihmiset?
Minusta sekin on yleistä,juttujen perusteella mitä on lukenut.

En tiedä ottavatko miten töihin,vaikea uskoa jos miettii että joutuu olemaan työstä pois vähän väliä,tietenki eri juttu jos on jo ennestään vakiduunipaikka.

Yhteistyössä