toimeentulotuesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään...

Vieras
hieman kyselisin josko jollain olisi jotain tietoa et mitkä mahtaa olla tulorajat jos hakee toimeetulotukea?Olen soittanut yhdelle virkailijalle ja hän vain sanoi että laittaa hakemus ja katotaan sitten...kun yritin kertoa tulot puhelimessa et vois kertoa edes kannatteeko hakea vaiko ei niin tokas et laita se hakemus ja katotaan sitten,huoh...

Mä laskin et saataisko toimeentulotukea kun jän hoitovapaalle. Saatais... :o en olis uskonut!! Onko tää joku yleispätevä juttu? Siis et joka kunnassa lasketaan tollein samalla tavalla? Ja ymmärsinkö oikein et tossa otetaan huomioon myös asuntolainan korot??

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mä laskin et saataisko toimeentulotukea kun jän hoitovapaalle. Saatais... :o en olis uskonut!! Onko tää joku yleispätevä juttu? Siis et joka kunnassa lasketaan tollein samalla tavalla? Ja ymmärsinkö oikein et tossa otetaan huomioon myös asuntolainan korot??

korkoja ja lainanlyhennyksiä ei oteta huomioon, siis muita lainoja ku asuntolaina tapauskohtaisesti

Laskelman mukaan meillä tulot 2370? ja menot 2329,91? ja noista menoistahan puuttuu sit vielä laina!! Eli tästä vois päätellä ettei olis varaa jäädä kotiin :(

joo mullakin on tuon laskurin mukaan euron (!) isommat tulot kun menot,ja tuossa ei oo lainojen lyhennyksiä joita menee kuussa 150e
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Laskelman mukaan meillä tulot 2370? ja menot 2329,91? ja noista menoistahan puuttuu sit vielä laina!! Eli tästä vois päätellä ettei olis varaa jäädä kotiin :(

joo mullakin on tuon laskurin mukaan euron (!) isommat tulot kun menot,ja tuossa ei oo lainojen lyhennyksiä joita menee kuussa 150e

Me maksetaan asuntolainaa kuussa reilu 700? ja siihen vielä vastike 214? euroo päälle, eli pahasti jäädään miinikselle. Pitää varmaan syödä sitten pelkkää kaurapuuroo et voi jäädä hoitovapaalle =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onkohan olemassa jotain sähköpostiosotetta josta voisi kysellä asioista?
Noista toimeentulotuesta ja harkinnanvaraisesta?neuvoa kaipailisin

Soita oman alueesi infoon niin antavat sieltä tietoa

Pitäsis vissiin muuttaa tampereelle kun siellä saatas toimeentulotukea 305,49 euroa ja nyt oulussa saadaan 180e

Me maksetaan asuntolainaa kuussa reilu 700? ja siihen vielä vastike 214? euroo päälle, eli pahasti jäädään miinikselle. Pitää varmaan syödä sitten pelkkää kaurapuuroo et voi jäädä hoitovapaalle =)

apua!se on melkein tonni miinuksella :o
mä oon tässä just arponu että miten tekis,jos vaikka keikkatööitä lähtis tekee tai vaikka kuukauden rupeama niin sais osan veloista kuitattua.

apua!se on melkein tonni miinuksella :o
mä oon tässä just arponu että miten tekis,jos vaikka keikkatööitä lähtis tekee tai vaikka kuukauden rupeama niin sais osan veloista kuitattua.

Niinpä!! No onneks tässä on äitiyslomaa vielä tammikuun alkuun asti. Ehtii säästään vielä vähän ja sit jo säästöissä olevilla rahoilla voi pari kolme kuukautta ainakin kotona olla. Mut jokin keino pitäis kyllä keksiä. En millään haluaisi viedä niin pientä silloin tarhaan!!

Yhteistyössä