P
PoorMama
Vieras
Ite otan soskun tuet luukulta suoraan attasea salkkuun. Pari kertaa kuussa kun hakee niin just ja just pärjää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;27063483:Olet varmaan yksin asuva? Tuo on nimittäin suunnilleen yhden hengen ruokakunnan käyttöraha, ihan minimituissakin. Oletan, että se 400 euroa viikossa käyttävä on perheellinen.