En kaipaa saarnaa että miksi olet alunperin tehnyt lapsia v- mäisen miehen kanssa joka myöhemmin sairastu skitsofreniaan, en todellakaan tiennyt sitä kun tapasimme koska en ole ennustaja..
Eli tilanteeni on tämä:
Odotan kolmatta lasta, ero tuli avomiehestä viime kuussa. Samalla selvisi miehen muutettua, että vuokrarästejä 1500e ja nehän tietty siirtyivät mulle kun jäin ainoaksi vuokravelvolliseksi tästä asunnosta.
Nyt meillä häätö edessä, itse olen äitiyslomalla ja olen joutunut hakemaan sossusta toimeentulotukea..
Tämän kuukauden toimeentulotukea en saanut ollenkaan, sillä sossu laittoi koko ttt menemään suoraan vuokrafirmaan. Ymmärrän toki ja vuokrien lyhentäminen itsellänikin päämäärä, mutta nyt meille ei jäänyt yhtään rahaa elämiseen sillä äitiyspäiväraha tulee vasta kuukauden kuluttua! Elatusmaksuja mies ei suostu maksamaan, olen jonossa lastenvalvojalle jotta voidaan laittaa asia eteenpäin. Lainaa en mistään saa jolla loput vuokrarästistä maksaisin, joten mitä kummaa voin tehdä? Joudummeko lasten kanssa kadulle?