Toimisiko tämmöiset kengät ulkoleikeissä?

En huomannut hikoilua tai jalan kylmettymistä, meillä nuo oli käytössä etenkin niillä kovilla pakkasilla villasukan kanssa, pysyi hyvin lämpimänä. Se vuori ei muuten ole mikään pörröinen teddypläjäys vaan huopamaista villavuorta, ja tuo villahan on tuhat kertaa parempi käytössä kuin jokin keinovuori...

Kavateja suositellaan normaalileveästä leveään jalkaan, mutta tosiaan kokeilemalla se parhaiten selviää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22137911:
Kääk, oisko sitkin pitäny ottaa 22..

Pitää käydä hakee mitta ja verrata tota mittaa tohon reimaan. Saan vielä muutettua tilausta. =)

Ei kyl mä luulen, et sisämitan puolesta toi oli oikea koko (en sit tiiä leveydestä ennen kuin sovitan). :) Reimoissa on 155 ilmotettu ja noissa on 154. Noita reimoja oon testannu ja vaikuttavat oikealta koolta.

En huomannut hikoilua tai jalan kylmettymistä, meillä nuo oli käytössä etenkin niillä kovilla pakkasilla villasukan kanssa, pysyi hyvin lämpimänä. Se vuori ei muuten ole mikään pörröinen teddypläjäys vaan huopamaista villavuorta, ja tuo villahan on tuhat kertaa parempi käytössä kuin jokin keinovuori...

Kavateja suositellaan normaalileveästä leveään jalkaan, mutta tosiaan kokeilemalla se parhaiten selviää. :)

No ei sen tartteekaan olla, kunhan on lämmin. :D

Meille tuo ei käynyt, kun on kapealestinen jalka. Muuten hyvät. Ja on reilu koko.

Ota sitten huomioon se, että älä osta käyttökengiksi puistoiluun ym. päiväkotiin kenkiä, joissa nahkaa kärjessä, jos lapsi jarraa keinusta vauhtia pois sillä kärjellä... Muistaakseni noihin aikoihin meillä kävi jarraamaan niin.

Ei kun mä otan noi siihen päiväkotikäyttöön (siihen tarkotukseen siis kyselin, et sopivat?) ja ulkoiluun. Noissa oli kumia tuo kärki.

Toisena meillä on nuo reimatecin nahkanilkkurit, joissa on kanssa kärki aika pitkälle semmosen pohjamatskulipan alla. Semmoisilla tyttö konttaskin viime talvena, mut noi on sen verran kapeat, et epäilen, että niihin mahtuu villasukkaa ja taas hankeen ehkä laittaisin sen villasukan mieluusti..

Ja sit kun äiti on jo ehtinyt ostaa ne Vikingit, niin semmosetkin löytyy. :D Tosin epäilen, et ne on siis armottoman isot koko talven ja koko taitaa mennä meiltä ohi kesän aikana. Sen siitä saa...

Yhteistyössä