Kiva oli kuulla mamustakin pitkästä aikaa

Ikävä kyllä tuo hyeenana huutaminen on mullekkin turhan tuttua. Mulla ei edes ole kovin pitkä pinna ja meidän pikku-ukkelin 2-vuoden uhma senkun vain pahenee koko ajan. Jotain pahuutta täytyy olla koko ajan tekemässä. Just aateltiin että yritetään löytää keittiön oviaukkoon (meillä ei siinä ole ovea) portti, kun ei yksinkertaisesti jaksa koko ajan olla kieltämässä että älä laita levyjä päälle ja että veitsi ei ole leikkikalu! :/
Ainu, toi lääkärin käytös on jo tosi outoa. Kyllä se mun mielestä vain on 1h syönnin jälkeen. Just tänään äidilleni noista sun arvoista puhuin, ja se haukku sen toiminnan ihan lyttyyn. Sanoi ettei voi ymmärtää miksi asiat jätetään puolitiehen ja tieten tahtoen annetaan vauvojen kasvaa sokereilla. Ja hänhän tekee tätä ihan niinku työkseen, joten luotan mammaani paremmin kuin tuon lääkärin sanaan.....

OUTOO! Ja ei se liika sokeri tosiaankaan tee hyvää sille vaavillekkaan..
Mullakin ois seuraava neuvola ke edellinen oli tän viikon maanataina ja siellä kaikki oli kunnossa. Menkkamaista jomotusta on joka päivä enemmän ja enemmän ja huonoa oloa sen mukana. Pojun kiusaamiset saa mun verenpaineet kohoamaan ja sitä myöten supisteluja aikaiseksi, jätkä haluaa ilmeisesti että systeri syntyy tän vuoden puolella

Yöllä ei asennon vaihtamisesta tunnu tulevan mitään. Joululahjaksi anopilta saamani satiininen pyjama sai uuden käyttötarkoituksen kun makaan sen päällä, niin pääsen hiisaamaan itseni eri asentoon ilman kipuja. Olen ylpeä keksinnöstäni, se pyjama on niin sopivan liukas että asennon vaihtaminen onnistuu sen päällä hyvin.
Meillä kaverit joilla oli la 2.1. saivat vauvansa jouluaattona. Vaaville oli kuulemma laitettu päähän pienen pieni tonttulakki. Oli varmaan suloinen näky
Jeesh, täytyy lähteä ottamaan särkylääke, että saisi yöllä unta kun joka paikkaa (käsiä, alapäätä ja alamasua) särkee koko ajan..... puuh..
Mari 37+4