W
wanhamamma
Vieras
Olen 37-v ja tyttö nyt 2v. Kovasti lastani rakastan ja tämä vauva & taaperoaikakin on ollut ihan kivaa, nauttinut olen - melkein
- joka päivästä, mutta mitään uutta vauvakuumetta ei ole. Silti mietityttää, onko minulla (tai meillä) oikeus päättää ettei sisaruksia tyttö saa. Itse oli n10-v ennen kuin sain sisaruksen, ja kovasti sellaista kaipasin aiemmin. Mutta silti... Minulla on vain sellainen tunne, että minulle riittäisi yksikin lapsi. . Jotenkin tuntuu, että maailmassa on itsestään selvyys haluta enemmän lapsia. Riittääkö se rakkaus toisellekin??? Onko sisarus onni ja autuus vai voiko yksinäinen lapsikin olla onnellinen?
Iän puolesta pitäisi päätös tehdä mahd.pian, kun eihän se ole itsestään selvyys että raskaaksi tuleekaan. Rahatkaan ei kasva puussa, ja tässä hoitovapaalla on mierttinyt että kunhan töihin palaan, matkustellaan jne kun on enemmän rahaa, niin sitten joutuisi taas kituuttamaan...No, on sitä pärjätty nytkin...
Onko kukaan muu miettinyt vastaavaa?
Iän puolesta pitäisi päätös tehdä mahd.pian, kun eihän se ole itsestään selvyys että raskaaksi tuleekaan. Rahatkaan ei kasva puussa, ja tässä hoitovapaalla on mierttinyt että kunhan töihin palaan, matkustellaan jne kun on enemmän rahaa, niin sitten joutuisi taas kituuttamaan...No, on sitä pärjätty nytkin...
Onko kukaan muu miettinyt vastaavaa?