M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointtina ei ole myöskään ollut mikään "mustasukkaisuus" tai "huomionkipeys", vaan se kuinka tökerösti tuo miehen veljen tyttöystävä minua kohtaan käyttäytyi ja nyt kaiken huipuksi tuo anopin puhelu. Että tuo toinen miniä on nyt jostain käsittämättömästä syystä selittänyt anopille minusta täyttä paskaa, ja se loukkaa että anoppi uskonut tuon kaiken ihan tuosta vaan, eikä edes ole kysynyt minun versiotani.
Mutta tosiaan, tämä otetaan puheeksi tänään erityisesti tuon toisen miniän kanssa. :'(
Ei kai kukaan aikuinen ihminen tee tuollaista. Tai no, näköjään tekee![]()
Varmistan nyt vielä, että sä et koko aikana kun se kohteli sua noin sanonut sanakaan? Olit ihan kiltisti hiljaa? Et sanonut edes mitään mitä hän olisi voinut raskaushormoneissaan käsittää väärin? Et heittänyt vauvanvaatteita vaan laskit ne sivistyneesti? Yritän vaan keksi jotain mistä tuo miniä olisi voinut saada päähänsä tuon "riehumisen".
Alkuperäinen kirjoittaja vieraS:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointtina ei ole myöskään ollut mikään "mustasukkaisuus" tai "huomionkipeys", vaan se kuinka tökerösti tuo miehen veljen tyttöystävä minua kohtaan käyttäytyi ja nyt kaiken huipuksi tuo anopin puhelu. Että tuo toinen miniä on nyt jostain käsittämättömästä syystä selittänyt anopille minusta täyttä paskaa, ja se loukkaa että anoppi uskonut tuon kaiken ihan tuosta vaan, eikä edes ole kysynyt minun versiotani.
Mutta tosiaan, tämä otetaan puheeksi tänään erityisesti tuon toisen miniän kanssa. :'(
Huoh. Mä olen niin kamala ja lapsellinen ihminen, että anoppi ja toinen miniä sais mun puolesta olla rauhassa. En vastaisi puheluihin, en soittaisi enkä todellakaan menisi käymään. Mitäpä sitä haaskata omaa elämäänsä tollaseen riitelyyn, ei ainakaan satu enää tollasia välikohtauksia, jos et missään yhteyksissä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja millamagia:miksi ette hanki lasta? onko teillä huonot olosuhteet vai mitä? ja anteeksi jos utelen..
Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieraS:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointtina ei ole myöskään ollut mikään "mustasukkaisuus" tai "huomionkipeys", vaan se kuinka tökerösti tuo miehen veljen tyttöystävä minua kohtaan käyttäytyi ja nyt kaiken huipuksi tuo anopin puhelu. Että tuo toinen miniä on nyt jostain käsittämättömästä syystä selittänyt anopille minusta täyttä paskaa, ja se loukkaa että anoppi uskonut tuon kaiken ihan tuosta vaan, eikä edes ole kysynyt minun versiotani.
Huoh. Mä olen niin kamala ja lapsellinen ihminen, että anoppi ja toinen miniä sais mun puolesta olla rauhassa. En vastaisi puheluihin, en soittaisi enkä todellakaan menisi käymään. Mitäpä sitä haaskata omaa elämäänsä tollaseen riitelyyn, ei ainakaan satu enää tollasia välikohtauksia, jos et missään yhteyksissä ole.
PEESI.. vaikka ymmarran kylla, etta tulee paha mieli.
Mita poikaystavasi sanoi aitinsa puhelusta? aika mautonta kylla anopiltakin tolleen rayhata
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja millamagia:miksi ette hanki lasta? onko teillä huonot olosuhteet vai mitä? ja anteeksi jos utelen..
Siis olen kirjoittanut sen jo tuonne, eli mulla viimeinen vuosi opiskelua menossa ja haluan saada nämä opiskelut nyt loppuun, kun tosiaan niin vähän enää jäljellä. Sen jälkeen vauva saa vapaasti tulla, jos on tullakseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No jopasTaitaa olla tältä toiselta miniältä aivot surkastuneet raskauden ansiosta tai sitten ei rouvalle ole koskaan opetettu käytöstapoja :/
Ap puhui TYTTÖYSTÄVÄSTÄ!!!
Miten anoppi voi sellaista arvostaa enempi, kun on vasta tyttöystävä!?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieraS:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointtina ei ole myöskään ollut mikään "mustasukkaisuus" tai "huomionkipeys", vaan se kuinka tökerösti tuo miehen veljen tyttöystävä minua kohtaan käyttäytyi ja nyt kaiken huipuksi tuo anopin puhelu. Että tuo toinen miniä on nyt jostain käsittämättömästä syystä selittänyt anopille minusta täyttä paskaa, ja se loukkaa että anoppi uskonut tuon kaiken ihan tuosta vaan, eikä edes ole kysynyt minun versiotani.
PEESI.. vaikka ymmarran kylla, etta tulee paha mieli.
Mita poikaystavasi sanoi aitinsa puhelusta? aika mautonta kylla anopiltakin tolleen rayhata
Haukkui alimpaan hel*ettiin äitinsä, sanoin miehelle että et varmasti ala nyt soittelemaan sille kuitenkaan, et hoidan ite tämän anopin kanssa jos hoidan. Niin, pitäisi ehkä vain antaa olla ja katkaista yhteys kokonaan, kai he siitä tajuavat kuinka loukkas, jos ovat tajutakseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:Kuulostaa minun mielestäni siltä, että taisi tuo toinen miniä vaan haluta loukata sua jotenkin. Jos näytät suuttumusta tai pahaa mieltä, niin annat vaan sille kiusankappaleelle juuri sitä mitä tuo haluaakin. Ei kun omaan arvoonsa tollasen tason sekoilut. Tuntuu varmasti pahalle, mutta minä ainakin yrittäsin jotenki fiksulla tavalla näpäyttää takas.
Tottakai se ensimmäinen lapsenlapsi on iso juttu. Mutta mutta kunhan tekin sitten aikanaan hankitte niitä lapsia, on sekin ihan yhtä iso juttu ja mietippä miten se kaihertaa sitten sitä toista miniää kun te saatte huomiota!
Taitaa ihminen olla just sitä tyyppiä et on nii epävarma omasta arvostaan ja hyödyllisyydestään, et pitää naurettavalla tavalla yrittää mollata ja polkea muita et jos vaikka sattus sitten näyttään paremmalta. Tällanen käytös kyllä lävähtää ennemmin tai myöhemmin ihan omalle naamalle.
Ettei vaan olis nii et se anopin suosimis jutut olis ihan typyn omasta päästä ja innostus normaalia lapsen lapsesta intoilua. Saattaapa olla että mustamaalaa sua ihan yhtälailla anopille...
Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:Kuulostaa minun mielestäni siltä, että taisi tuo toinen miniä vaan haluta loukata sua jotenkin. Jos näytät suuttumusta tai pahaa mieltä, niin annat vaan sille kiusankappaleelle juuri sitä mitä tuo haluaakin. Ei kun omaan arvoonsa tollasen tason sekoilut. Tuntuu varmasti pahalle, mutta minä ainakin yrittäsin jotenki fiksulla tavalla näpäyttää takas.
Tottakai se ensimmäinen lapsenlapsi on iso juttu. Mutta mutta kunhan tekin sitten aikanaan hankitte niitä lapsia, on sekin ihan yhtä iso juttu ja mietippä miten se kaihertaa sitten sitä toista miniää kun te saatte huomiota!
Taitaa ihminen olla just sitä tyyppiä et on nii epävarma omasta arvostaan ja hyödyllisyydestään, et pitää naurettavalla tavalla yrittää mollata ja polkea muita et jos vaikka sattus sitten näyttään paremmalta. Tällanen käytös kyllä lävähtää ennemmin tai myöhemmin ihan omalle naamalle.
Ettei vaan olis nii et se anopin suosimis jutut olis ihan typyn omasta päästä ja innostus normaalia lapsen lapsesta intoilua. Saattaapa olla että mustamaalaa sua ihan yhtälailla anopille...
Jaa huomasinpa et en lukenu koko ketjua läpi ja se mustamaalaus oliki jo tapahtunu.... Jospa ei anoppi osaa arvata et toinen miniä vois olla nii ikävä et puhus omiaa ja haluaa uskoa parasta. Koititko oikasta käsityksiä mitenkää?
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:olisinpa kerännyt lahjukseni takaiksin kassiin ja avannut suuni ja kävellyt tieheni
Alkuperäinen kirjoittaja JOKO KÄVITTE?:jututtamassa sitä helkutan raskaana olevaa mimmiä? Miten meni?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja JOKO KÄVITTE?:jututtamassa sitä helkutan raskaana olevaa mimmiä? Miten meni?
Yritimme soittaa, eivät kumpikaan vastanneet. Asuvat tuossa kaupungilla, eli kun käytiin kaupassa, yritettiin käydä samalla kylässä, olivat kotona mutteivat aukaisseet ovea kun koputimme. Eli ei mitään ratkaisuja tai vastaavaa, emme sentään väkisin sisälle rynnineet.Saa nähdä ottavatko nyt mitään yhteyttä, me emme aio enää vaivautua.
Alkuperäinen kirjoittaja mamaA:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja JOKO KÄVITTE?:jututtamassa sitä helkutan raskaana olevaa mimmiä? Miten meni?
Yritimme soittaa, eivät kumpikaan vastanneet. Asuvat tuossa kaupungilla, eli kun käytiin kaupassa, yritettiin käydä samalla kylässä, olivat kotona mutteivat aukaisseet ovea kun koputimme. Eli ei mitään ratkaisuja tai vastaavaa, emme sentään väkisin sisälle rynnineet.Saa nähdä ottavatko nyt mitään yhteyttä, me emme aio enää vaivautua.
Huoh olipa taas käytöstä...
heh mie olen aika varma, että on varmaan miehelleenkin kertonut tämä miniä oman versionsa asiasta![]()
Ja samanmoisen, mitä anopille...
Sinuna/Teinä antasin asian olla...