Toinen nainen ja syyllisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sindur
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Olen se kuuluisa kakkonen? ei ikinä ajattele, että soittelisin mun vakipanon vaimolle tai haluaisin aiheuttaa häiriötä?vaikka olen käynyt visiitillä heidän kotona ja ollaan rakasteltu heidän parivuoteessakin. Mies on käyttäytynyt mielestäni aika sikamaisesti, kun vie mut sinne kotiin asti. Muuten tavataan melkein jatkuvasti tai säännöllisen välein. ja rakastellaan jossain muualla, missä milloinkin. Mies haluaa tavata ja lähettää kiihoittavia viestejä. On älyttömän hyvä sängyssä ja huomioi siis kaikessa. Myös ottaa huomioon sen, että ei halua että jään kiinni. Olen myös varattu. Voisin siis aiheuttaa ongelmia jos vain haluan. Koska mies meinasi aiheuttaa ongelman mulle, että meinasin jäädä kiinni? "

Ainakin tämän kirjoituksen kirjoittajalla kielioppi on niin hyvin hallussa, että väkisinkin täytyy olla kyseessä eritääinkin sivistynyt ihminen. Ehkä olet juuri niitä, joita viedään minne vain, kun kerran tiedetään, että sinä todellakin menet minne vain...:D

Ehkä hän ei halua jäädä kiinni ihmisen kanssa, joka hädin tuskin taitaa oman äidinkielensä, noloahan se olisi. Hävettikö sinua edes mennä tämän miehen ja hänen vaimonsa kotiin? Sänkyyn? Tuskin, olet säälittävä.

Mutta ihan oikeasti aikuisillekin järjestetään nykyään äidinkielen opetusta, miten olisi esim. iltalukion kurssit? Vai onko liian vaiketa, pelkän peruskoulun käyneenä kynnys aloittaa voi olla liian korkea.

Komppaan nimimerkin "Kaiken takana on Mies" kirjoitusta aivan täysillä.
Juuri tätä yritin viestittää siinä Toinen nainen -ketjussa. Minulla ei ole tuohon mitään lisättävää.

Aloituksessa, ja tässä oli tarkoituksena keskustella mm.siitä miten nämä kakkoset sun muut salarakkaat häiriköivät vaimoa ja perhettä.
Siitä puhutaan liian vähän, tiedän tapauksia joissa tämä häiriköinti on mennyt siihen asteelle että ihme on että ei käräjille ole joutunut (vielä) muutamat salapanot.
Kyllä sitä siinä vaiheessa kun mies on jättämässä tämän kakkosensa joko kolmosen tai vaimonsa takia, alkaa joillain naisilla suorastaa polttaa päässä,ja tehdään aivan uskomattomia temppuja.

Alkuperäinen kirjoittaja kavalakosto:
Aloituksessa, ja tässä oli tarkoituksena keskustella mm.siitä miten nämä kakkoset sun muut salarakkaat häiriköivät vaimoa ja perhettä.
Siitä puhutaan liian vähän, tiedän tapauksia joissa tämä häiriköinti on mennyt siihen asteelle että ihme on että ei käräjille ole joutunut (vielä) muutamat salapanot.
Kyllä sitä siinä vaiheessa kun mies on jättämässä tämän kakkosensa joko kolmosen tai vaimonsa takia, alkaa joillain naisilla suorastaa polttaa päässä,ja tehdään aivan uskomattomia temppuja.

Ilmoittakaa poliisille.

Alkuperäinen kirjoittaja Iso lol:
"Olen se kuuluisa kakkonen? ei ikinä ajattele, että soittelisin mun vakipanon vaimolle tai haluaisin aiheuttaa häiriötä?vaikka olen käynyt visiitillä heidän kotona ja ollaan rakasteltu heidän parivuoteessakin. Mies on käyttäytynyt mielestäni aika sikamaisesti, kun vie mut sinne kotiin asti. Muuten tavataan melkein jatkuvasti tai säännöllisen välein. ja rakastellaan jossain muualla, missä milloinkin. Mies haluaa tavata ja lähettää kiihoittavia viestejä. On älyttömän hyvä sängyssä ja huomioi siis kaikessa. Myös ottaa huomioon sen, että ei halua että jään kiinni. Olen myös varattu. Voisin siis aiheuttaa ongelmia jos vain haluan. Koska mies meinasi aiheuttaa ongelman mulle, että meinasin jäädä kiinni? "

Ainakin tämän kirjoituksen kirjoittajalla kielioppi on niin hyvin hallussa, että väkisinkin täytyy olla kyseessä eritääinkin sivistynyt ihminen. Ehkä olet juuri niitä, joita viedään minne vain, kun kerran tiedetään, että sinä todellakin menet minne vain...:D

Miehet nyt menevät minne vain ja tottelevat kiltisti. Minua ei kukaan pakota mihinkään. Mutta en voi vastustaa aina hyvää seksiäkään?

Ehkä hän ei halua jäädä kiinni ihmisen kanssa, joka hädin tuskin taitaa oman äidinkielensä, noloahan se olisi. Hävettikö sinua edes mennä tämän miehen ja hänen vaimonsa kotiin? Sänkyyn? Tuskin, olet säälittävä.

Ei kun aivan päinvastoin. Mies ei välitä ei ainakaan ajattele riskeistä pätkääkään? Minua ajattelee, etten jäisi kiinni, ettei seuraa oma mies kannoilla.

Mutta ihan oikeasti aikuisillekin järjestetään nykyään äidinkielen opetusta, miten olisi esim. iltalukion kurssit? Vai onko liian vaiketa, pelkän peruskoulun käyneenä kynnys aloittaa voi olla liian korkea.

Ei sitä ajattele miten analysoi tai tekee kielioppivirheitä. Enemmän kuitenkin olen käynyt koulua kuin tavallinen peruskoulun käynyt.

Tarkkailun tulos: Näin käyttäytyvät toiset naiset (siis hyökkäävät)ovat kuin kakarat hiekkalaatikolla/lelulaatikolla:
- Onks tää mun vai sun nukke?
Tapellaan, kunnes nukke on kappaleina, eli kumpikaan ei saa sitä...
Tai toinen älyää poistua ja antaa tilanteen rauhoittua (se eka nainen yleensä)
Tapellaan nukesta kilpailumielessä, vaikkei sitä todella itselleen haluaisikaan, mutta kun EI VOI hävitä tuolle toiselle ( tai siis tässä tapauksessa ekalle)...

Hmm..ei todennäköisesti halua alkaa selvittelemään välejään myöskin sinun miehesi kanssa, mutta hei jos teillä noin hyvin menee, miksi ette alkaisi kokonaan pariksi? Ei sitten tarvitse toisten sängyssä ja lakanoissa nukkua.

Mies on varmaan samaa kaliiperia sinunkin kanssa, kielitaitoineen kaikkineen. Mutta tosiaankin muuttakaa yhteen ja mies voi tietyn ajan päästä aloittaa saman rumpan jonkun toisen kanssa. Tällä kertaa vain sinä olet "vastaanottavana" puolena, ai niin siis se osapuoli, joka ei tiedä mitä tapahtuu.

Luulen, että teillä kummallakin koulutus menee keittäjä/siivooja/rekkakuski linjalla. Kerro toki jos pahasti meni vikaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hm......:
Hmm..ei todennäköisesti halua alkaa selvittelemään välejään myöskin sinun miehesi kanssa, mutta hei jos teillä noin hyvin menee, miksi ette alkaisi kokonaan pariksi? Ei sitten tarvitse toisten sängyssä ja lakanoissa nukkua.

En ikinä huolisi miestä. Ja olen monesti tehnyt selväksi miehelle, että ei nähtäis. Olen sanonut, että tapaan muita miehiä. Mutta kun haluaa jatkaa ja onneksi vaimonsa kanssa elelee. Ihan sama mitä tekee mies, vaikka tapaisi muita naisia.

Mies on varmaan samaa kaliiperia sinunkin kanssa, kielitaitoineen kaikkineen. Mutta tosiaankin muuttakaa yhteen ja mies voi tietyn ajan päästä aloittaa saman rumpan jonkun toisen kanssa. Tällä kertaa vain sinä olet "vastaanottavana" puolena, ai niin siis se osapuoli, joka ei tiedä mitä tapahtuu.

En usko, että mies on enemmän käynyt koulua kuin minä? Ollaan puhuttu kaikesta tai sovittu tapaamisesta jne. Mutta mies teki tosi pahan virheen tässä vähän aikaa sitten. Ja siitä säikähti ja pyysi anteeksi töppäyksen. Oikeasti minun pitäisi kostaa miehelle sen tekoset ja voisin tehdä joskus?en tiedä, mutta pitäisi jotain tehdä?vieläkin potuttaa miehen käytös. Mutta kun en halua sotkeutua siihen kaikkeen. Tiedän missä vaimo on töissä, voisin soittaa sinne ja selittää jotain, tietääkö vaimo mitään miehensä tekemisistään. Ei sekään tuntunut niin kivalta, olla siellä kotona ja niitten sängyssä rakastella tai lastenhuoneessa paneskeltiin myös.

Luulen, että teillä kummallakin koulutus menee keittäjä/siivooja/rekkakuski linjalla. Kerro toki jos pahasti meni vikaan ;)

Tässä olet ihan väärässä taas? ja mikä vika on noissa ammateissa. On keittäjä tai siivooja jotain koulua käynyt? taas rekkakuski pärjää varmaan autokortilla? En ole ikinä edes kokeillut noita ammatteja. Paljon helpommalla päässyt.

"Oikeasti minun pitäisi kostaa miehelle sen tekoset ja voisin tehdä joskus?en tiedä, mutta pitäisi jotain tehdä?vieläkin potuttaa miehen käytös. Mutta kun en halua sotkeutua siihen kaikkeen. Tiedän missä vaimo on töissä, voisin soittaa sinne ja selittää jotain, tietääkö vaimo mitään miehensä tekemisistään. Ei sekään tuntunut niin kivalta, olla siellä kotona ja niitten sängyssä rakastella tai lastenhuoneessa paneskeltiin myös."

Siis ihan uskomatonta,pahinta tässä onse, etten usko, että huviksesi kirjoittelet näitä viestejä. Ai, että jos mies haluaa jatkaa sinäkin jatkat? Ja mitähän kauheta mies on sinulle tehnyt? Ja etkö juuri äsken julistanut, että jätät ykkösen eli vaimon rauhaan? Hän ei todellakaan kaipaa mitään sinulta eli käytä kerrankin elämässäsi aivojasi ja väisty/poistu kokonaan horisontilta.

Toisaalta vaimon olisi kyllä hyvä tietää rekkakuskimiehensä toilailuista jo terveydellisistäkin syistä. Kun sinä poistut kuvioista, varmasti seuraa vielä toinen yhtä viisas tapaus perässä. Olet siis varattu, mutta aiot tapailla vielä muitakin miehiä rekkakuskin lisäksi? Siis miksi et vapaudu kokonaan turhista siteistäsi. Teet varmasti palveluksen miehellesi, mitään muuta vaihtoehtoa ei voi olla. Ja juu kirjoitustaitosi on edelleen yhtä järkyttävää, oletko high school drop out vai kovinkin iäkäs jo? (high school drop out = koulunsa keskeyttänyt)

"Oikeasti minun pitäisi kostaa miehelle sen tekoset ja voisin tehdä joskus?en tiedä, mutta pitäisi jotain tehdä?vieläkin potuttaa miehen käytös. Mutta kun en halua sotkeutua siihen kaikkeen. Tiedän missä vaimo on töissä, voisin soittaa sinne ja selittää jotain, tietääkö vaimo mitään miehensä tekemisistään. Ei sekään tuntunut niin kivalta, olla siellä kotona ja niitten sängyssä rakastella tai lastenhuoneessa paneskeltiin myös."

Siis ihan uskomatonta,pahinta tässä onse, etten usko, että huviksesi kirjoittelet näitä viestejä. Ai, että jos mies haluaa jatkaa sinäkin jatkat? Ja mitähän kauheta mies on sinulle tehnyt? Ja etkö juuri äsken julistanut, että jätät ykkösen eli vaimon rauhaan? Hän ei todellakaan kaipaa mitään sinulta eli käytä kerrankin elämässäsi aivojasi ja väisty/poistu kokonaan horisontilta.

Mulle on ihan sama mitä uskot ja kamalan utelias olet? ja kaikki on täyttä tosiasiaa, mitä suollan.Kyllä mies teki pahan virheen, ei sitä voi unohtaa ihan noin vain?teki sellaista, että pienestä oli, etten jäänyt kiinni mutta onneksi satuin huomaamaan tilanteen. Tiesi varmasti mitä teki? olen kysynyt eräältä mieheltä, että mies ajatteli tuota tehdessään. Tuon miehen näkemyksen mukaan, ehkä halusi että kärähtäisin. En missään nimessä halua miehen vaimoa nähdä en koskaan. Olen useasti kertonut, että mies riskeeraa koko ajan enkä tiedä miksi tekee noin? voi joskus käydä niin, että me jäädään kiinni molemmat, jos tavataan miehen asunnolla? jos vaimo yllättäen tulee kotiin?

Toisaalta vaimon olisi kyllä hyvä tietää rekkakuskimiehensä toilailuista jo terveydellisistäkin syistä. Kun sinä poistut kuvioista, varmasti seuraa vielä toinen yhtä viisas tapaus perässä. Olet siis varattu, mutta aiot tapailla vielä muitakin miehiä rekkakuskin lisäksi? Siis miksi et vapaudu kokonaan turhista siteistäsi. Teet varmasti palveluksen miehellesi, mitään muuta vaihtoehtoa ei voi olla. Ja juu kirjoitustaitosi on edelleen yhtä järkyttävää, oletko high school drop out vai kovinkin iäkäs jo? (high school drop out = koulunsa keskeyttänyt)

Mies ei ole rekkakuski, on vuorohommissa. Uskotko tosiaan, että jos poistun näyttämöltä, etteikö joku toinen nainen astu tilalleni ja voi olla että tilanne pahenee edelleen. Vaikka en välitä mitä tapahtuu. Ja uskon ja olen varma siitäkin, että miehellä on muitakin naisia. On kertonut joistain naisista juttuja, kuinka soittelivat sille. Ja meinasi kärähtää kerran?? Minä taas en halua aiheuttaa häiriötä eikä kiinnosta varattujen miesten vaimojen kanssa ollaan missään tekemisissä. Niin tapailen muita miehiä ja sinkkuja. Ei tätä tarvitse lukea, jos noin järkyttävää tekstiä luet. Olen koulut käynyt aina loppuun asti. Myös töissä opiskellut iltaisin lisäkoulutusta. Tässä työssä mitä teen ei pelkällä kansakoululla pärjää.

En todellakaan usko, että jos sinä poistut horisontilta, että mies lopettaa touhunsa. Taidat luulla, että mies haluaa sinut käräyttää, koska haluaa sinut itselleen? Ja varmaan luulet, että hän olisi sinulle sen jälkeen uskollinen? Todellakaan sekoilusi eivät kuulu minulle millään tavalla, mutta eroa miehestäsi ja sekoile lisää vapaiden miesten kanssa. Luuletko, että tämä olisi sinulle mahdollista?

Kansakoulusta kun puhut, niin sinulla taitaa olla jo ikää jonkun verran. Ja jostakin syystä äidinkieli/kielioppi eivät menneet kaaliin koulussa vielä ollessasi.

Eli seuraavan kerran kun menet paikkakuntasi lähiöbaariin, etsi vapaa mies. Ja eroa miehestäsi, että hän voi löytää jonkun enemmän järjissään olevan. Vai onko tilanne jo niin surullinen, että hän tietää, muttei edes välitä? Vai onko hän samanlainen kuin sinä? Näköjään et ole kodissasi paljon opetusta saanut, eikä kukaan ole sinulle arvoja/minkäänlaista moraalia opettanut.

Mutta tulevaisuudessa jätä toisten parisängyt ja lastenhuoneet rauhaan. Ehkä jopa sinulla on mahdollisuus muuttua ja lakata vain olemasta säälittävä keittäjä.

En todellakaan usko, että jos sinä poistut horisontilta

Se on horisontista, ei horisontilta.

Ei millään pahalla, mutta et itsekään loista suomen kielen ulosannillasi. On epäolennaista puuttua toisten ihmisten viestien ulkoasuun ja vetää johtopäätöksiä siitä, mutta kun teet sitä itse muille, teenpä minäkin nyt sinulle saman.

Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen:
En todellakaan usko, että jos sinä poistut horisontilta

Se on horisontista, ei horisontilta.

Ei millään pahalla, mutta et itsekään loista suomen kielen ulosannillasi. On epäolennaista puuttua toisten ihmisten viestien ulkoasuun ja vetää johtopäätöksiä siitä, mutta kun teet sitä itse muille, teenpä minäkin nyt sinulle saman.

En kiinnittänyt niinkään huomiota kummankaan kielioppiaikaansaannoksiin. Sen sijaan Iso lol kirjoitti paljon asiaa. Vai etkö ole siinä asiassa samaa mieltä?

Minä en vetänyt johtopäätöksiä laatua-nimimerkin kirjoitusasusta, vaan kirjoituksesta. Ja aika surkeaa oli sanottava ja elämäntilanne. Naiskennellaan toisen parivuoteessa ja lastenhuoneessa. Ei ihan tervejärkisten hommaa. Ja tämä koskee kumpaakin naiskentelijaa!

Ja syyllisyyttä ei tunneta, tai tunnetaan ehkä, muttei sittenkään, halutaan vaikeuttaa ykkösen asemaa miestä kiusatakseen, muttei haluta sittenkään, tai halutaanko. Jaa-a. Mitäpä tuohon sanoisi. . .

Ymmärsinkö nyt oikein? Naisella ja miehellä on (ollut?) suhde. Molemmat tahoillaan naimisissa ja nyt nainen uhkaa kertoa miehen vaimolle koko stoorin, likaisia yksityiskohtia säästämättä? Eikös siinä voi käydä niin, että samalla ryvettyy myös oma pesä?

En todellakaan usko, että jos sinä poistut horisontilta, että mies lopettaa touhunsa. Taidat luulla, että mies haluaa sinut käräyttää, koska haluaa sinut itselleen? Ja varmaan luulet, että hän olisi sinulle sen jälkeen uskollinen? Todellakaan sekoilusi eivät kuulu minulle millään tavalla, mutta eroa miehestäsi ja sekoile lisää vapaiden miesten kanssa. Luuletko, että tämä olisi sinulle mahdollista?

En luule mitään, vaan tosiasia on, että näyttäisi siltä, että mies toimi niin, että kärähtäisin. Tuota en taas usko, että mies haluaisi minut itselleen. Ja tiedän miehen toimista, olen kuullut ja mies on puhunut muista naisista. Kuten sanoin aikaisemmin, olen yrittänyt katkaista suhdetta. Mutta toisaalta pelkään jotenkin, että mies saattaisi toimia seläntakana ja tehdä elämästäni vaikeaa..hm

Kansakoulusta kun puhut, niin sinulla taitaa olla jo ikää jonkun verran. Ja jostakin syystä äidinkieli/kielioppi eivät menneet kaaliin koulussa vielä ollessasi.

Ei sinunkaan kielioppitaitosi niin perusteelliset ole. Turhaan siksi puutut, ehkä osaltaan on voinut vaikuttaa opettaja?

Eli seuraavan kerran kun menet paikkakuntasi lähiöbaariin, etsi vapaa mies. Ja eroa miehestäsi, että hän voi löytää jonkun enemmän järjissään olevan. Vai onko tilanne jo niin surullinen, että hän tietää, muttei edes välitä? Vai onko hän samanlainen kuin sinä? Näköjään et ole kodissasi paljon opetusta saanut, eikä kukaan ole sinulle arvoja/minkäänlaista moraalia opettanut.

En käy missään lähiöbaareissa yleensä koskaan. Jossain pubeissa ja sielläkin ehkä kerran vuodessa. Ei minun mies löydä ehkä parempaa mitä minä olen hänelle. Ainakin jatkuvasti kertoo kuinka paljon rakastaa. Et taida tietää, että kimmokkeen olen saanut mieheni salarakkaista aikoinaan? Miehelläni on ollut joitakin naisseuralaisia ja eikä hävennyt tuoda kotiin asti. Olen saanut ankaran kasvatuksen kotoa. Isä antoi remmiä ja henkisesti olen lyöty. Äitini katsoi vierestä touhua. Oli uskollinen vaimo isälleni, jolla oli naisia joka paikassa. Äitini otti eron, mutta sama elämäntilanne jatkui siitäkin huolimatta. Kuten aiemmin kerroin, minulla on useampia miehiä, joita tapaan. Saan helposti miehiä. Reilu kuukausi sitten tapasin erään sinkkumiehen, joka jatkuvasti pitää yhteyttä. Olen yrittänyt miehelle antaa erittäin huonon vaikutuksen itsestäni. Ei tämä tilanne ole helppo itselleni ollenkaan. Pitäisi erota miehestä ja aloittaa kaikki ihan alusta ja eikä sotkeutua ainakaan varattuihin miehiin.

Mutta tulevaisuudessa jätä toisten parisängyt ja lastenhuoneet rauhaan. Ehkä jopa sinulla on mahdollisuus muuttua ja lakata vain olemasta säälittävä keittäjä.

Aivan ainokainen aivan, eli nyt voimme jättää kommentoinnin täällä kokonaan väliin?

Jos muistelen oikein sinä tasit olla jonkinlainen toisten naisten "etujen" ajaja? Mielestäni tässä maailmassa voi tehdä monelaisia asioita, mutta yksi hyvä ohjenuora voisi olla, ettemme tarkoituksella tuottaisi vielä muille lisää tuskaa.

Ymmärrän kyllä, että käsityksesi mukaan, jos nainen tai mies sattuu löytämään symppiksen henkilön, hänen tulee seurata halujaan/ajaa omaa etuaan siinä tilanteessa. En kuitenkaan ole samaa mieltä kanssasi. Olisko mitenkään mahdollista, että henkilö eroaa ensin puolisostaan, jos hänellä ei ole hyvä olla hänen kanssaan? Vai ovatko kaikki niin pelkureita, ettei kukaan uskalla olla yksin?

Itse asiassa, jollakin lailla tunnen sympatiaa "Laatua.." nimimerkkiä kohtaan, olemmehan nyt saaneet hieman lisävalotusta hänen taustastaan. Käyttätymismalli tuntuu toistuvan jo seuraavassa sukupolvessa ja jostakin syystä löytänyt myös miehekseen samanlaisen. Ja hakeutuu edelleen samanalsiten tyyppien seuraan.

Tämä ei kuitenkaan valitettavasti oikeuta häntä tekemään samalla lailla muille, ehkä hänen tapauksessaan jonkinlainen terapiakin voisi olla hyväksi. Ja minkälainen nainen hoitelee temppunsa sala "rakastajan" lasten lastenhuoneessa? Eikö hänellä ole enää minkaanlaista moraalia? Ja tottakai tämä sala "rakastaja" on moraaliltaan täysin yhtä löyhä.

Ja toisekseen, tämä on keskustelupalsta ja keskusteluissa käytetään yleensä puhekieltä vai puhutko sinä kirjakieltä kavereidesikin kanssa?

Jos muistelen oikein sinä tasit olla jonkinlainen toisten naisten "etujen" ajaja?

En ole. Mielestäni sekä toinen nainen että se ensimmäinen ovat yhtä luusereita, jos vaimo ottaa pettävän ukkonsa takaisin. Siinä ketjussa, johon viittaat, toin tämän harvinaisen selvästi esille.

Miehistä tappelevat naiset ovat aina yhtä säälittäviä, kummallakin puolen rintamaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen:
Jos muistelen oikein sinä tasit olla jonkinlainen toisten naisten "etujen" ajaja?

En ole. Mielestäni sekä toinen nainen että se ensimmäinen ovat yhtä luusereita, jos vaimo ottaa pettävän ukkonsa takaisin. Siinä ketjussa, johon viittaat, toin tämän harvinaisen selvästi esille.

Miehistä tappelevat naiset ovat aina yhtä säälittäviä, kummallakin puolen rintamaa.

Samaa mieltä - silloin kun miehestä tehdään väline tai esine.
On myös avioliittoja, joita syrjähyppy ei riko vaan vahvistaa. Onnekseni minulla on vaimo joka ei alkanut tappelemaan minusta eikä sen puoleen hylännyt. Selvitimme ongelmat (kerroin itse syrjähypystä), ei tosin ihan kivuttomasti, ja sen jälkeen "löysimme toisemme uudestaan".
Ongelmat olis voinut ratkaista ilman syrjähyppyäkin, mutta hei, en ole Jeesus Täydellisyys, vaan Ihminen.

Itse asiassa, jollakin lailla tunnen sympatiaa "Laatua.." nimimerkkiä kohtaan, olemmehan nyt saaneet hieman lisävalotusta hänen taustastaan. Käyttätymismalli tuntuu toistuvan jo seuraavassa sukupolvessa ja jostakin syystä löytänyt myös miehekseen samanlaisen. Ja hakeutuu edelleen samanalsiten tyyppien seuraan.

Taisit löytää jotain pientä hyvää ..)) vaikka en voi syyttää ketään, koska itse olen vastuussa kaikesta mitä olen tehnyt. Tottakai on myönnettävä se, että taustalla on jotain merkitystä. Jos olisin edes joskus tuntenut olevani edes nainen, jota kunnioitetaan ja hyväksytään sellaisena kuin olen? Valitettavan helppoa on iskeä varattu mies. Minä haen vain seksiä, en muuta halua miehiltä. Minulle miehet ovat namipaloja, joista saan mielihyvää. Ja myös valitsen itse miehet, minulla on kriteerit miehille? Kuka tahansa mies ei kelpaa.

Tämä ei kuitenkaan valitettavasti oikeuta häntä tekemään samalla lailla muille, ehkä hänen tapauksessaan jonkinlainen terapiakin voisi olla hyväksi. Ja minkälainen nainen hoitelee temppunsa sala "rakastajan" lasten lastenhuoneessa? Eikö hänellä ole enää minkaanlaista moraalia? Ja tottakai tämä sala "rakastaja" on moraaliltaan täysin yhtä löyhä.

Sitä on kuin kone, jolla ei ole tunteita. Koska minulla on tunteet, mutta laitan ne taka-alalle. On pakko tehdä niin, muuten ei tule mitään. Olen syyllistänyt itseäni kaikesta pikkutytöstä asti. Meni välillä niin, että unohdin itseni. Ensin oli muut ja minä sitten jos sittenkään. Olen ollut masentunut ja miettinyt kaikenlaista itsestäni tappamista, voi jos olisin pystynyt siihen. Olen pelkuri näköjään. Olen miettinyt mitä varten olen yleensä syntynyt tänne? Minua ei ole kukaan kasvattanut niin kuin lasta pitäisi kasvattaa. On pitänyt aina totella vanhempia ja muita ihmisiä. Ja jos en ole totellut, olen saanut kokea henkistä ja fyysistä väkivaltaa kotona ja toisilta ihmisiltä.

Sinä et ole mitenkään vastuussa isäsi teoista, olithan silloinkin vain lapsi. Olet kuitenkin saanut aika kieroutuneen kuvan lähimpiesi ihmissuhteista ja nyt tavallaan vain toistat sitä mallia. Tämä elämäntyyli ei kuitenkaan tee sinua onnelliseksi, vai tekeekö? Yritätkö todistaa itsellesi jotakin tällä tavalla? Jotenkin tulee tunne, että haet itsellesi hyväksyntää nöiden miesten kautta, mutta hyväksymisen tunne ei taida kestää kauan? Kun taas sitten jo tarvitset uuden miehen.

Sinä kelpaat ihan hyvin omana itsenäsi, kenellekään sinun ei tarvitse todeistella mitään. Sinulla kuitenkin nyt näyttää olevan hyvä mies? Vaikka hän onkin samalla tavalla toiminut aikaisemmin. Kehottaisin sinua hakeutumaan jonkinlaiseen terapiaan, vaikka terveyskeskuksen kautta. Voit sitten siellä käsitellä asioita, joita sinun olisi pitänyt käsitellä jo kauan sitten.

Sinulla ei kuitenkaan ole oikeutta tehdä samaa muille, mitä mahdollisesti isäsi on tehnyt. Sinulla ei ole oikeutta vahingoittaa muita. Ja jatkuvasti sekaantumalla varattuihin miehiin sen teet. Olen toki itsekin huomannut, että varatut miehet saattavat varmasti olla helpompiakin kuin sinkut, juuri sen vuoksi, etteivät he etsi vakavaa suhdetta ja näin heidän kriteerinsä eivät ole kaikista korkeimmalla. Kaipaavat vain mukavaa piristystä arkeen ja todennäköisesti haluavat pitää mukavan arkielämänsä myös.

Tiedostat kuitenkin, ettei kaikki ole hyvin sinulla. Voit kuitenkin aloittaa täsysin uuden elämän uusilla säännöillä ja kokemuksilla. Olsiko sinulle hyväksi jos yrittäisit löytää joatkin aivan uutta sisältöä elämääsi? Esim. opiskelu tai jonkin uuden harrastuksen aloittaminen? Näin saat pikkuhiljaa muuta ajateltavaa elämääsi ja palikat hieman järjestykseen. Varatkaa miehesi kanssa vaikka matka ulkomaille yhdessä.

En jaksanu lukea kaikkia viestejä, mutta tulipa tosiaan mieleen, että jaksaisko ite alkaa tappeleen miehestään jonku sen satunnais/vakipanon kanssa... Että vaikka kuinka toinen häiriköis tai muuta, niin en mä kyllä sitä paskaa ekana kaatais sen kakkosnaisen niskaan, vaan kyllä miettisin aika syvällisesti mitä mun miehen pään sisällä oikein liikkuukaan.

Ja itse myös pettäneenä tiedän sen, että ihan oikeasti se vika ei ole siinä kolmannessa osapuolessa. Vika löytyy ensisijaisesti pettäjästä/parisuhteesta. Nimittäin ketään ei taatusti "viedä houkutuksiin" vastentahtoisesti, vaan kyllä siinä täytyy kemioiden kohdata aika rajullakin tavalla, että suhteeseen tai säätöön ryhtyy. Ja omaa kumppania ei paljoa ajatella. Niin se vaan on, vaikka kuka mitä muuta väittäis.

Eli vapaa ihminen "metsästäkööt" varattuja jos haluaa. Varattu puolestaan miettikööt omakohtaisesti, että onko seikkailu sen arvoinen vaiko ei.

Olen parinkympin päälle oleva nainen. Tavannut itseäni huomattavasti, siis huomattavasti vanhempaa miestä useita vuosia. Ei ole tarkoituskaan, että meille tulisi ikinä mitään syvempiä tunteita ja hyvä näin! Saamme molemmat sen, mitä haluamme. Hyvin menee, mutta tämä on vain meidän tarinamme.

Yhteistyössä