I
Iso lol
Vieras
"Olen se kuuluisa kakkonen? ei ikinä ajattele, että soittelisin mun vakipanon vaimolle tai haluaisin aiheuttaa häiriötä?vaikka olen käynyt visiitillä heidän kotona ja ollaan rakasteltu heidän parivuoteessakin. Mies on käyttäytynyt mielestäni aika sikamaisesti, kun vie mut sinne kotiin asti. Muuten tavataan melkein jatkuvasti tai säännöllisen välein. ja rakastellaan jossain muualla, missä milloinkin. Mies haluaa tavata ja lähettää kiihoittavia viestejä. On älyttömän hyvä sängyssä ja huomioi siis kaikessa. Myös ottaa huomioon sen, että ei halua että jään kiinni. Olen myös varattu. Voisin siis aiheuttaa ongelmia jos vain haluan. Koska mies meinasi aiheuttaa ongelman mulle, että meinasin jäädä kiinni? "
Ainakin tämän kirjoituksen kirjoittajalla kielioppi on niin hyvin hallussa, että väkisinkin täytyy olla kyseessä eritääinkin sivistynyt ihminen. Ehkä olet juuri niitä, joita viedään minne vain, kun kerran tiedetään, että sinä todellakin menet minne vain...
Ehkä hän ei halua jäädä kiinni ihmisen kanssa, joka hädin tuskin taitaa oman äidinkielensä, noloahan se olisi. Hävettikö sinua edes mennä tämän miehen ja hänen vaimonsa kotiin? Sänkyyn? Tuskin, olet säälittävä.
Mutta ihan oikeasti aikuisillekin järjestetään nykyään äidinkielen opetusta, miten olisi esim. iltalukion kurssit? Vai onko liian vaiketa, pelkän peruskoulun käyneenä kynnys aloittaa voi olla liian korkea.
Ainakin tämän kirjoituksen kirjoittajalla kielioppi on niin hyvin hallussa, että väkisinkin täytyy olla kyseessä eritääinkin sivistynyt ihminen. Ehkä olet juuri niitä, joita viedään minne vain, kun kerran tiedetään, että sinä todellakin menet minne vain...
Ehkä hän ei halua jäädä kiinni ihmisen kanssa, joka hädin tuskin taitaa oman äidinkielensä, noloahan se olisi. Hävettikö sinua edes mennä tämän miehen ja hänen vaimonsa kotiin? Sänkyyn? Tuskin, olet säälittävä.
Mutta ihan oikeasti aikuisillekin järjestetään nykyään äidinkielen opetusta, miten olisi esim. iltalukion kurssit? Vai onko liian vaiketa, pelkän peruskoulun käyneenä kynnys aloittaa voi olla liian korkea.