toinen nainen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuinka näissä jutuissa yleensä käy...siis jos mies naimisissa ja on ihastunut/"rakastunut" toiseen naiseen ja heillä ollut jo pidempään suhde..
Haluaisin kuulla kokemuksia miten nämä tarinat yleensä päättyy..?

voisiko mahdollisesti käydä niin että mies jättää vaimonsa ja elää elämänsä loppuun asti onnellisena tämän toisen naisen kanssa..?Näin "lapsellisesti"ajateltuna..onko se mahdollista...?

Jos mies on aikonut jättää vaimonsa jo pidempään ja/tai puhuu erosta paljon ( ei ole rakkautta, ei ole mitään, ollaan kuin sisko ja veli...), mutta EI silti TEE mitään eron eteen, niin ei jätä vaimoaan jatkossakaan.

Jos mies lähtisikin toisen naisen matkaan, toinen nainen varmaan ymmärtää, että miehen moraali antaa myöten tehdä hänelle saman pettämistempun myöhemmin, kun alkaa tunteet laimenemaan.

[QUOTE="Mies";24792116]Jos mies on aikonut jättää vaimonsa jo pidempään ja/tai puhuu erosta paljon ( ei ole rakkautta, ei ole mitään, ollaan kuin sisko ja veli...), mutta EI silti TEE mitään eron eteen, niin ei jätä vaimoaan jatkossakaan.[/QUOTE]

Onko sulla omakohtaista kokemusta asiasta vai miten tiedät?

[QUOTE="vieras";24792062]voisiko mahdollisesti käydä niin että mies jättää vaimonsa ja elää elämänsä loppuun asti onnellisena tämän toisen naisen kanssa..?Näin "lapsellisesti"ajateltuna..onko se mahdollista...?[/QUOTE]

ei... tai joskus, mutta se on aika poikkeuksellista!!!

Ei omaa kokemusta eikä tule, mutta tyypillinen penisohjautuva mies todennäköisesti kertoilee surutta parisuhteensa huonosta tilasta päästäkseen lakanoiden väliin. Luottaisin vasta siihen, jos mies konkreettisesti muuttaa vaimonsa luota.

Mun kaveri alkoi seurustella naimisissa olevan miehen kanssa. Lapsia miehellä ei ole. Muutaman kuukauden tapailivat, mies jätti vaimonsa, nyt kaverini asuu yhdessä tämän miehen kanssa ja ensi kesänä aikovat mennä naimisiin.

En sitten tiedä kestääkö, kaverini ei voi enää saada lapsia ja miehellä kun ei niitä ole, niin tuleeko hänelle kenties joskus tarve saada omia. Mutta eihän tulevaisuudesta kukaan tiedä.

No voi olla rakastuneita puolin ja toisin, mutta nuo palavat tunteet päättyvät yleensä siihen kun toinen nainen alkaa vaatia muutakin kun salapanoja.
Yleensä mies ei jätä vaimoaan, ja varsinkaan jos eron tekeminen on vaan tyhjiä puheita ja jahkailuja.

Jos mies olisi rakastunut, jättäisi hän vaimonsa oitis, eikä vasta sitten kun "Vaimolla nyt vaikeaa...Lasten takia ei vielä...yhteinen talo jne "

Mieheni oli onneton edellisen vaimonsa kanssa. Ei ottanut eroa, kun vaimo uhkasi viedä lapset. MEidän suhteemme päättyikin välillä, kun mies ei uskaltanut erota vaikka lupasikin. Lopulta sai lähdeettyä ja vaikeaa on ollut ensimmäiset vuodet. Olemme kuitenkin nyt vuosien jälkeen onnellisesti naimisissa ja meillä on yhteisiä lapsia ja ihana elämä.
Ikinähän ei tiedä, mitä elämä tuo eteen, mutta en ajattele mieheni tekevän minulle samaa kuin teki exälleen. He olivat onnettomia yhdessä ja nainen latisti mieheni itsetunnon kokonaan ja tosiaan uhkaili että vie lapset. Onneksi mieheni lopulta uskoi niitä, jotka sanoivat että ei lapsia noin vain viedä.

[QUOTE="vieras";24792062]voisiko mahdollisesti käydä niin että mies jättää vaimonsa ja elää elämänsä loppuun asti onnellisena tämän toisen naisen kanssa..?Näin "lapsellisesti"ajateltuna..onko se mahdollista...?[/QUOTE]

jjep.mun isä teki niin.
on nyt NIIIIIN onnellinen ja siitä ne jaksaa kyllä hehkuttaa.uuden perheen lapset sai kalliita barbeja ym ja uus nainen kultakellon,sillon jouluna kun meidän "isä" lähti.no oottihan meitäkin aika hulppeet lahjat;akuankkakirjat kaikille.ja äitiä samanlainen kello kun uutta naistakin.

Mä tiedän montakin tapausta, jotka päättyneet siihen, että tullut ero ja uusi pariskunta jäänyt yhteen. Ihan lähipiirissä useampia.

Mitä itse moisessa tilanteessa toivoisin? Kai se nyt olisi kuitenkin järkevää varmistaa se tunteiden kesto uudessa suhteessa ennen kuin vanhan täysin purkaa. Kun se on varmaa, kun tulevaisuus yhdessä näyttää ainoalta mahdollisuudelta elämässä - sitten ero.

Keski-Euroopassa on kyllä pitkäaikaisia rakastajattariakin.

Amor vincit omnia.

Mä tiedän montakin tapausta, jotka päättyneet siihen, että tullut ero ja uusi pariskunta jäänyt yhteen. Ihan lähipiirissä useampia.

Mitä itse moisessa tilanteessa toivoisin? Kai se nyt olisi kuitenkin järkevää varmistaa se tunteiden kesto uudessa suhteessa ennen kuin vanhan täysin purkaa. Kun se on varmaa, kun tulevaisuus yhdessä näyttää ainoalta mahdollisuudelta elämässä - sitten ero.

Keski-Euroopassa on kyllä pitkäaikaisia rakastajattariakin.

Amor vincit omnia.
Asiaa kannattaisi miettiä enemmänkin siltä kannalta, onko sillä vanhalla suhteella enää mitään merkitystä. Pitkäaikainen sivusuhde on melkoisen loukkaavaa puolisoa kohtaan ja on kurjaa pitää ihmistä ikään kuin varalla.

[QUOTE="vieras";24792352]Asiaa kannattaisi miettiä enemmänkin siltä kannalta, onko sillä vanhalla suhteella enää mitään merkitystä. Pitkäaikainen sivusuhde on melkoisen loukkaavaa puolisoa kohtaan ja on kurjaa pitää ihmistä ikään kuin varalla.[/QUOTE]

Itse en ehkä näe sitä niin. Ei se vanhakaan suhde yhdessä yössä ole ohi useinkaan. Tunteita voi olla, ne vain muuttuneita. Esim. kaikki pettämisestä tietoiset eivät edes hae eroa, ehkä pitkiin aikoihin, vaikkei suhde olekaan sitä mitä ennen. On vaikeaa päästää irti, vaikka kuinka olisi uusi rakkaus tai jotain. Ei ole helppo tilanne, vaikka ulkopuoliselle voisi ratkaisu vaikuttaa yksinkertaiselta.

Yhteistyössä